פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

 

פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

תגיות | פנאי שטח, פולקסווגן, טי קרוס

פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולקסווגן טי-קרוס כדי לבלוט בזירה הצפופה של רכבי הפנאי האופנתיים. למבחן שלנו התייצבה גרסת קומפורטליין הבסיסית שמחירה עומד על 129,900 ₪.

 

פולקסווגן טי-קרוס קומפורטליין 1.0 ליטר טורבו אוטומט
יתרונות בטיחות, צריכת דלק, איכות נסיעה
חסרונות מנוע לא נעים בסל"ד נמוך, אבזור

 

פולקסווגן טי-קרוס פולקסווגן טי-קרוס

 

עיצוב ונוחות

 

העיצוב נאה ואינו משאיר מקום לספק בנוגע למותג. רכב המבחן הגיע בצבע רוז' מטאלי נעים לעין המדגיש את קווי העיצוב החדים והפרטים הקטנים. החזית מתאפיינת בעיצוב אגרסיבי הכולל מכסה מנוע עם תפיחות בצידיו אשר גלויות לעין בזמן הנהיגה ותורמות לתחושה של רכב חזק. פנסי הרכב גדולים ויעילים ובפגוש משתלבים באופן מוצלח פנסי הערפל ותאורת היום. עיטורי כרום משלימים את מראה הרכב הקשוח מלפנים.

 

פולקסווגן טי-קרוס פולקסווגן טי-קרוס

 

בתי הגלגלים קיבלו ניפוח קל וחיפוי פלסטיק שחור המדגיש את החישוקים הנאים בגודל 16 אינץ'. לאורך הדלתות קו מותניים בולט המבליט את שריריו כמו מתעמל מול מראה במכון הכושר. מאחור יחידות תאורה המחוברות בעזרת מחזיר אור לרוחב דלת תא המטען, וספויילר נאה בחלק העליון. התחברנו לעיצובו של פולקסווגן טי-קרוס, הוא בהחלט רכב שנעים לפגוש בבוקר.

 

בתוך הרכב לא נרשמו קריאות התפעלות. תא הנוסעים מעוצב כולו בגווני אפור ושחור, למעט דיפון התקרה בצבע בז'. העיצוב פונקציונלי וכולל כל מה שנדרש לתפעול הרכב במרחק הנפת אצבע על גלגל ההגה הנאה. הפקדים על הדשבורד ברורים למראה ולתפעול אך לעיתים דורשים לחיצה מעט חזקה מהמצופה ברכב כזה. מסך מגע בגודל 8.5 אינץ' במרכז הקונסולה אחראי לריכוז כל המידע ההכרחי לגבי הרכב ומאפשר קישוריות מלאה למכשיר הנייד דרך בלוטות'. ממשק מערכת ההפעלה אינו חף מטעויות. כדי לחזור למסך ה- Waze למשל, נדרשת לחיצה ארוכה ולא בטיחותית על הכפתור הרלוונטי במסך.

 

פולקסווגן טי-קרוס פולקסווגן טי-קרוס

 

לוח המחוונים אנלוגי בגרסת הכניסה הנבחנת קומפורטליין ודיגיטלי בגרסת קומפורטליין פלוס. בין מד המהירות ומד הסל"ד מסך דיגיטלי קטן עבור מחשב הדרך הנשלט מההגה. לוח המחוונים פונקציולי, קריא ונוח אם כי חסר חיווי של אור דרך, דבר המחייב הסטת המבט לעבר מתג האורות כדי לוודא שהם אכן דולקים.

 

פולקסווגן טי-קרוס פולקסווגן טי-קרוס

 

איכות ההרכבה, כמצופה מהמותג, מעולה בכל חלק בתא הנוסעים. לא חשוב לאיזה בור בכביש יכנס הטי-קרוס, אף פלסטיק לא ישמיע ציוץ. איכות החומרים לעומתה טעונת שיפור. דיפוני הדלתות והדשבורד בגווני אפור לא תורמים לאווירה והמגע בהם אינו נעים. עם זאת, רוב המשטחים איתם באים במגע באופן קבוע, ביניהם ההגה, ידית ההילוכים ומשענות היד, עשויים מחומרים איכותיים ונעימים למגע.

 

בעזרת הגג הגבוה, מרווח הראש מעולה בכל המושבים. בשילוב עם שטח חלונות גדול מתקבלת תחושת מרחב נינוחה התורמת לשהייה מהנה ברכב. במושבים הקדמיים תנוחת הנהיגה גבוהה יחסית ושדה הראייה מעולה לכל הכיוונים. קורות ה- A אומנם עבות יחסית אך הנהג נחשף רק לחלקן הצר ולכן אין הן פוגמת בשדה הראייה. מראות הצד גדולות דיין ומכסות שטח רחב. המראה המרכזית אמנם קטנה אך מתאימה בדיוק לגודל החלון האחורי ומתכהה אוטומטית בזמן סינוור מאחור. לצפייה על המתרחש במושב האחורי תוכלו להוסיף מראה פנורמית קטנה.

 

פולקסווגן טי-קרוס פולקסווגן טי-קרוס

 

המושבים בגרסת קומפורטליין בסיסיים ואינם עוטפים מספיק, במיוחד באיזור המותניים והירכיים, אך גם אחרי שעות ארוכות של נהיגה היו נוחים, בעיקר בזכות תנוחת הישיבה הגבוהה. משענת היד המתכווננת מוסיפה לתחושת הנוחות. כניסה ויציאה מהרכב נעשית בקלות וללא מאמץ הודות לגובה המושבים ומפתח הדלתות הרחב.

 

הספסל האחורי נע על גבי מסילה לפנים ולאחור לטובת הגדלת שטח תא המטען. מרווח הרגליים טוב ומרווח הכתפיים יהיה בעייתי רק במידה וישבו שלושה בוגרים מאחור. מדרגת הינע בולטת תפריע לנוסע במרכז המושב האחורי וחבל שפתחי מיזוג ייעודים נעדרים מהמפרט. הדלתות כבדות על צירן ולעיתים נדרש מעט יותר כוח מהצפוי לסגירתן.

 

פולקסווגן טי-קרוס פולקסווגן טי-קרוס

 

פולקסווגן טי-קרוס מצוייד במגוון פתרונות אחסון. מתחת למושב הנוסע מגירה נוחה ויעילה, מתחת למושב הנהג מדף אחסון שאינו נשלף, ובכל הדלתות תאי אחסון גדולים. בין המושבים יש מחזיקי כוסות ומשענת היד המתכווננת מלפנים נפתחת לחלל אחסון עמוק. בחלקו התחתון של הדשבורד משטח טעינה אלחוטית לסמארטפון ומעליו שני שקעי USB. ליושבים מאחור שני שקעי USB נוספים כדי שלא יהיה חלילה רגע נטול טאבלט, ומעליהם שטח אחסון קטן שמתאים אולי לקופסת מסטיקים קטנה.

 

תא המטען בנפח 380 עד 455 ליטרים, תלוי במיקום שורת המושבים האחורית. כשהמושבים מקופלים מזנק נפח תא המטען ל- 1,281 ליטרים. ניתן להפוך את רצפת תא המטען לשטוחה עם הרמת מדף הרצפה לגובה שפת ההטענה, טריק פשוט ונוח היוצר חלל נוסף בין הגלגל הרזרבי (בגודל מלא) לרצפת תא המטען, בו נכנס באלגנטיות הכיסוי הפנימי של תא המטען. רוחב תא המטען עומד על 99.8 ס"מ בין בתי הגלגלים ו- 120 ס"מ מעל בתי הגלגלים.

 

פולקסווגן טי-קרוס פולקסווגן טי-קרוס

 

הפתעה נעימה מתגלה כאשר פולקסווגן טי-קרוס נוסע בכביש משובש. גם הבורות העמוקים שהתגלעו בכבישי עמק חפר לאחר הגשמים לא גרמו לשום דרמה בתא הנוסעים. גרסת הקומפורטליין הנבחנת מצוידת בצמיגי הנקוק בחתך גבוה במידה 205/60 המקנים נוחות נסיעה מצוינת בכבישים עירוניים גרועים. בכביש גלי לעומת זאת, התנדנד הרכב קצת יותר מהרצוי. בידוד הרעשים טוב ומאפשר שיוט רגוע ונינוח גם במהירות גבוהה. באחד מימי המבחן נחשף הרכב לרוחות צד חזקות שנשמעו בתוך הרכב אך אין זה מצב יומיומי.

 

ביצועים

 

פולקסווגן טי-קרוס מצויד במנוע בנזין צנוע 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר אך מגדש הטורבו הופך אותו ליעיל בכל תוואי דרך. המנוע מפיק 115 כ"ס ב- 5,500 סל"ד ומומנט של 20.4 קג"מ בטווח2,000-3,500 סל"ד. בזמן המבחן מדדנו תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 10.5 שניות (10.2 שניות לפי נתון היצרן) המאשרת כי מדובר ברכב שיעמוד בקצב התנועה ללא קושי.

 

 

פולקסווגן טי-קרוס פולקסווגן טי-קרוס

 

תיבת ההילוכים נעימה ופעולתה חלקה, אך נוטה להחליף הילוכים בקצב מהיר כך שההילוך החמישי משולב כבר במהירות 40 קמ"ש. אופי זה תורם באופן ניכר לחיסכון בדלק אך גורם למנוע לעבוד בסל"ד נמוך המייצר ויברציות לא נעימות בתא הנוסעים. תאוצות הביניים טובות, אם כי דורשות מהנהג לחיצה החלטית על הדוושה, אחרת תסרב התיבה להוריד הילוך ותישאר בהילוך הגבוה ביותר האפשרי. בתאוצות חזקות ובסל"ד גבוה, נשמע רעש המנוע ומלווה ברטט קל של מאמץ, אך המאמץ משתלם והטי-קרוס יודע לשמור על קצב מהיר.

 

מעט פוגמת בהנאה בקרת השיוט האדפטיבית אשר מבינה באיחור מעבר בין נתיבים לטובת עקיפה, כך שיש לחכות עד שהמערכת תאיץ את הרכב בנתיב העקיפה. במקרה כזה על הנהג לעזור למערכת עם לחיצה החלטית על דוושת הבנזין כדי לא לאבד מהירות. תפעול המערכת מגלגל ההגה נוח ולא מצריך הורדת עיניים מהכביש.

 

כאשר מנסים לבדוק את יכולות הרכב בכביש מפותל, תורגש נטייה קלה להיגוי יתר הנובעת מחלק אחורי מעט כבד, אך אין הדבר פוגם בתחושת הביטחון והיציבות שהרכב מעניק לנהג. ההיגוי מדויק ומתקשר יותר מהמצופה. הבלמים מספקים יכולת עצירה טובה וגם על כביש רטוב משרים תחושת ביטחון בעזרת היזון חוזר מהדוושה.

 

 

פולקסווגן טי-קרוס פולקסווגן טי-קרוס

 

פולקסווגן טי-קרוס כנראה לא יגרום לכם לחפש כביש מפותל לנהיגה ספורטיבית, אך הוא בהחלט מהנה לנהיגה.

 

צריכת דלק

 

במבחן שלנו אשר כלל נהיגה די מאומצת, רשם פולקסווגן טי-קרוס צריכת דלק של 15 ק"מ לליטר. בנסיעה רגועה יותר ניתן להגיע בקלות לצריכת דלק משולבת של כ- 17 ק"מ לליטר. קיבולת מיכל הדלק עומדת על 40 ליטרים כך שניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 600 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 9 מתוך 15.

 

פולקסווגן טי-קרוס פולקסווגן טי-קרוס

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אמינות רכבי פולקסווגן נחשבת בינונית. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports האמריקאי לשנת 2019 דורגה פולקסווגן במקום ה- 18 מתוך 28 יצרנים, עם ירידה של 2 מיקומים מדירוג קודם בשנת 2018. פולקסווגן טי-קרוס משווק עם אחריות יצרן ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים אינם מפורסמים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית צ'מפיון מוטורס.

 

פולקסווגן טי-קרוס פולקסווגן טי-קרוס

 

בטיחות

 

פולקסווגן טי-קרוס קיבל ציון מרבי של חמישה כוכבים במבחני הריסוק של Euro NCAP עם ציון כמעט מושלם של 97% בהגנה על נוסעים בוגרים, 86% בהגנה על ילדים, 81% בהגנה על הולכי רגל, ו- 80% עבור תפקוד מערכות הבטיחות.

 

אבזור הבטיחות כולל בין היתר 6 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, מערכת ניטור מרחק מלפנים, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, והתרעה על עייפות הנהג.

 

פולקסווגן טי-קרוס פולקסווגן טי-קרוס

 

גרסת קומפורטליין כוללת בנוסף מערכת לניטור שטחים מתים. מערכות הבטיחות המתקדמות עובדות טוב וכמעט אינן מצריכות תקופת הסתגלות. בנסיעה רגועה, בקרת הסטייה מנתיב הנסיעה נכנסת לפעולה בזמן נכון ולא באגרסיביות. לעיתים מופיעה על המסך התרעה לאי אחיזה בהגה גם כאשר הנהג אוחז בו. ציון הבטיחות על פי משרד התחבורה הישראלי הינו 6 ו- 7 מתוך 8, בהתאם לרמת האבזור.

 

תמורה למחיר

 

פולקסווגן טי-קרוס קומפורטליין משווק בישראל במחיר 129,900 ₪ וכולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ', מערכת App Connect לחיבור הטלפון הנייד באמצעות Apple CarPlay או Android Auto, שליטה מההגה על מערכת השמע ומחשב הדרך, טעינה אלחוטית לנייד, 6 רמקולים, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמה אחורית, תאורת חניה אוטומטית, חיישן תאורה וגשם, מראה מרכזית מתכהה וחישוקים קלים בגודל 16 אינץ'.

 

גרסת קומפורטליין פלוס מוצעת במחיר 139,900 ₪ ומוסיפה לרשימה כניסה והתנעה ללא מפתח, לוח מחוונים דיגיטלי, מושבי קומפורט משופרים, חלונות אחוריים כהים, וחישוקים קלים בגודל 17 אינץ'.

 

פולקסווגן טי-קרוס מציע עסקה טובה למשפחה קטנה או לחובבי הישיבה הגבוהה. הוא בטיחותי, נוח, המנוע חזק וחסכוני, ותג המחיר נגיש יחסית. חסרונותיו העיקריים הם רשימת אבזור דלה ביחס למתחרים במחיר דומה, ותא נוסעים קודר ופשוט בגרסת הבסיס. פולקסווגן טי-קרוס יתאים למי שמבקש איכות נסיעה טובה ורכב פנאי קומפקטי, יעיל ואופנתי.

 

פולקסווגן טי-קרוס קומפורטליין 1.0 ליטר טורבו אוומט
מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים 999 סמ"ק
הספק מרבי משולב 115/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 20.3/2,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,108 מ"מ
רוחב כללי 1,760 מ"מ
גובה כללי 1,559 מ"מ
בסיס גלגלים 2,551 מ"מ
מיכל דלק 40 ליטרים
נפח תא מטען

380/455/1,281 ליטרים

משקל עצמי 1,275 ק"ג
מהירות מרבית 193 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 10.2 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 22.2 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 15.0 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 9 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro Ncap 5 כוכבים מתוך 5 (2019)
רמת אבזור בטיחותי

6 מתוך 8)

מחיר

129,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,