אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

 

אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

תגיות | פנאי שטח, אאודי, Q7

אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מתיחת הפנים של אאודי Q7 הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים חדש לחלוטין שהושאל מאאודי Q8 המרשים, תוספת אבזור נוחות ובטיחות, וכמובן יחידות הנעה חדשות המשלבות מערכת מיקרו היברידית במתח 48V. למבחן שלנו התייצב רכב הפנאי החסון בגרסת 50 TDI לימיטד שמחירה 590,000 ₪.

 

אאודי Q7 50 TDI quattro
יתרונות תא נוסעים, מרוחח לחמישה נוסעים, נוחות נסיעה
חסרונות גמלוני, תמרון בעיר ובשטח

 

אאודי Q7אאודי Q7

 

עיצוב ונוחות

 

במסגרת מתיחת הפנים זכה אאודי Q7 לעיצוב קליל ואתלטי יותר ביחס לדגם היוצא. החזית החדשה כוללת גריל ענק עם שש צלעות כרום, פגוש המדגיש את מרווח הגחון המוגדל ויכולת השטח, ופנסים חדשים עם תאורת LED מטריקס. החלק האחורי קיבל טיפול עמוק יותר וכולל פס אלומיניום המחבר בין הפנסים ומדגיש את רוחבו של הרכב, יחידות תאורה צרות עם גרפיקה מודרנית, ופגוש אגרסיבי יותר למראה. התוצאה הסופית מלאת נוכחות ונראית מודרנית ודינמית משמעותית ביחס לדגם הפורש. למרות כל אלו, עם מידות ענק הכוללות אורך של 5,052 מ"מ, רוחב של 1,968 מ"מ, וגובה של 1,668 מ"מ, עדיין סובל אאודי Q7 מהופעה גמלונית מעט ביחס למתחרים.

 

אאודי Q7אאודי Q7

 

השדרוג המשמעותי ביותר במתיחת הפנים חל בתא הנוסעים שהושאל ישירות מאאודי Q8 ומציג עיצוב הייטקי, אוורירי ומוצלח הרבה יותר מקודמו. הדשבורד, הדיפונים, והפקדים כולם עשויים מחומרים איכותיים. בכל פינה מצאנו עור רך, דיפוני עץ, פקדים בגימור אלומיניום, והרכבה סופר מוקפדת בגימור מושלם.

 

הקונסולה המרכזית מכוונת כלפי הנהג וכוללת שני מסכי מגע גדולים ברזולוציה גבוהה. הצג המרכזי בגודל 10.1 אינץ' מציג את מערכת הבידור והתקשורת MMI, ומתחתיו מסך נוסף בגודל 8.6 אינץ' השולט על בקרת האקלים, פונקציות נוחות שכיחות והזנת טקסטים. בנוסף לאלו, כולל אאודי Q7 גם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' שופע אפשרויות תצוגה לבחירה. כמו כן, מצאנו שליטה קולית וקישוריות מקיפה המאפשרת לשבעה נהגים להזין את העדפותיהם לגבי 400 פרמטרים בהתאמה אישית. מערכת שמע מבית BOSE עם 19 רמקולים אחראית על חוויה ווקאלית מדהימה ומפיקה סאונד נקי ופיזור קול מושלם כאשר כל החלונות סגורים.

 

אאודי Q7אאודי Q7

 

בניגוד למערכת ה- MMI היוצאת אשר תופעלה ע"י פקדים בין המושבים הקדמיים, תפעול המערכות בדור החדש מתבצע באמצעות מסכי מגע. השיטוט בין התפריטים המרובים ותפעול מלוא הפיצ'רים דורש תקופת לימוד, אך בהתחשב בריבוי האפשרויות, התפעול אינטואיטיבי ורספונסיבי מאוד, בין היתר בזכות גרפיקה נעימה, ממשק יעיל, וצגי מגע המגיבים ללחיצה ברטט קל המקנה תחושה של לחיצה על פקד פיזי. כשיורד הלילה, ניתן ליהנות משלל אפשרויות של תאורת אווירה המוסיפה עושר רב לתא הנוסעים היוקרתי.

 

אאודי Q7אאודי Q7

 

המושבים באאודי Q7 פשוט מעולים. הנוסעים מלפנים יהנו ממושבים רחבים, נוחים ותמיכה הגונה. ניתן לכוונן חשמלית את תמיכת הירכיים והשכמות, בנוסף לשלל הכיוונונים החשמליים המוכרים. שורת המושבים האמצעית מציעה אירוח ברמה גבוהה וכיוונון ידני לזווית משענת הגב. הנוסעים מאחור יהנו גם מאיזור בקרת אקלים נפרד, שקעי טעינה, ומרווח עצום. נוסע שלישי לא יצור צפיפות אך יתפשר על מושב קשיח וישיבה בפיסוק רגליים עקב מדרגת הינע בולטת.

 

אאודי Q7אאודי Q7

 

הכניסה והיציאה בשתי השורות הראשונות נוחות מאוד בזכות מפתח דלתות ענקי, אך נמוכי קומה עלולים לחוש כי הם מטפסים אל התא הגבוה. לאלו מאפשרת מערכת מתלי האוויר את הנמכת המרכב לשם הקלה על הכניסה והיציאה מהרכב.

 

שורת המושבים השלישית מיועדת לשני ילדים שגובהם אינו עולה על 1.60 מטרים עקב מרווח מצומצם וגישה מוגבלת. המושבים בשורה זו מתקפלים חשמלית כהמשך של רצפת תא המטען.

 

אאודי Q7אאודי Q7

 

בתא הנוסעים פתרונות אחסון רבים, ביניהם תא רדוד לסמארטפון עם שני שקעי USB מתחת למשענת היד המרכזית, תא עם מחזיקי כוסות הממוקם ליד ידית ההילוכים, תא כפפות גדול, מואר ומדופן היטב, ותאי אחסון בדלתות. תא המטען כולל נפח עצום של 865 ליטרים בקיפול שורת המושבים השלישית. שפת ההטענה גבוהה אך מתג ייעודי מאפשר את הנמכת המרכב בעזרת מתלי האוויר לטובת הנמכת שפת ההטענה. ברצפתו של תא המטען נמצאים מגבר, סאב וופר, וערכה לתיקון תקרים.

 

התנעה מתבצעת באמצעות לחצן אלומיניום הממוקם בסמוך לידית ההילוכים. מוט ההילוכים אינו נע על גבי מסילה ושילוב להילוך דרייב מתבצע באמצעות דחיפת מוט ההילוכים פעמיים כלפי מטה. תחילת התנועה בעיר מתרחשת בנינוחות. בולמי האוויר האדפטיביים ברכב המבחן מסדרים לענק הגרמני נוחות נסיעה משובחת ברוב תנאי הדרך. הם משככים מהמורות בצורה פרוגרסיבית ונעימה במצב קומפורט. בתוך העיר מצליחים המתלים להעלים ולגהץ את רוב מפגעי הכביש. פסי האטה מרוסנים ביעילות גם במהירות גבוהה אם כי בורות ומכסי ביוב מורגשים ומצליחים להעביר חבטות מרוסנות אל תא הנוסעים. לא מדובר במרבד קסמים, אך המשקל הרב יחד עם מערכת המתלים האיכותית עושים עבודה מופלאה.

 

אאודי Q7אאודי Q7

 

בכביש המהיר, גלים ושינויי גובה מרוסנים ללא בעיה והעברת המתלים למצב ספורט משפרת את כושר הריסון. תא הנוסעים שקט מאוד גם במהירויות של כביש 6 וניכר כי אאודי השקיעה רבות בחומרי בידוד והשתקת רעשים מכל הסוגים.

 

ביצועים

 

יחידת ההנעה כוללת מנוע טורבו דיזל V6 בנפח 3.0 ליטרים בהספק 286 כ"ס ומומנט של 61.2 קג"מ המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה קוואטרו. התאוצה מאפס למאה קמ"ש בגרסה זו אורכת 6.3 שניות, והמהירות המרבית עומדת על 241 קמ"ש.

 

אאודי Q7אאודי Q7

 

יחידת ההנעה כוללת מערכת Mild Hybrid המבוססת על אלטרנטור-מתנע במתח 48V וסוללת ליתיום הממוקמת על הציר האחורי. מערכת זו מאפשר שיוט במהירויות 55-160 קמ"ש ונסיעה במהירות של עד 22 קמ"ש על טהרת החשמל, כך שניתן לנסוע במשך 40 שניות ללא פליטת מזהמים.

 

הביצועים על הכביש חזקים ומושגים ללא מאמץ, תוך רכיבה על גל המומנט העצום. יציאה מהמקום חושפת השהיית טורבו מוחשית, אך ברגע שזה נכנס לפעולה מתקבל דחף ליניארי המשגר את 2.4 הטונות במהירות מרשימה מאוד. תאוצות הביניים מרשימות עם תחושת מנוע שרירי. מעבר למצב ספורט בבורר מצבי הנהיגה מחדד את התגובות, אך על אף קצב התקדמות הדומה למכונית ספורטיבית, הממדים הנכבדים, המשקל הרב, והבידוד המעולה, משקרים ביחס לביצועים המהירים בפועל.

 

אאודי Q7אאודי Q7

 

יכולת גיהוץ השבילים מרשימה מאוד. ההנעה הכפולה מספקת שפע אחיזה בשבילי כורכר כך שמתאפשר קצב התקדמות מפתיע. בפרק השטח הופתענו לטובה מיכולת העבירות. כשמתלי האוויר במצב שטח, המרכב מוגבה ב- 80 מ"מ נוספים עד למהירות 30 קמ"ש ובכך ניתן לצלוח שטח אפילו בתוואי סלעי. במצב מוגבה, מתלי האוויר נוקשים אך מדובר בתופעת לוואי ידועה של מתלי אוויר אדפטיביים. ניתן לסכם את יכולת השטח כמכובדת בהחלט, וכנראה שתענה על כל הצפיות של הרוכש הפוטנציאלי לרכב פנאי שטח יוקרתי, ואף מעבר לכך. האמיצים שיעזו לאתגר את יכולת העבירות ברכב שמחירו כ- 600,000 ₪, יגלו שחרף הטכנולוגיה המרשימה, לא מדובר בתחליף לרכב שטח טהור עם שלדת סולם, סרנים חיים, מיגון תחתון, ופגושים מתאימים.

 

אאודי Q7אאודי Q7

 

הפרק הדינמי מיותר למדי ברכב כמו אאודי Q7 אך בכל אופן נציין כי על אף שלל הטכנולוגיות ומתלי האוויר המופלאים, לפיזיקה חוקים משלה. מרכז כובד גבוה ומשקל עצמי של 2.4 טונות יוצרים רכינת מרכב מורגשת בפניות מהירות. כניסה מהירה לפניה תשדר לנהג כי לא לאתגרים מסוג זה נועד הרכב. מצב ספורט במתלים אכן משפר את היכולת אך נוחות הנסיעה נפגמת קשות מכך. הבלמים יעילים ומצליחים לבלום את הענק הכבד באופן מרשים.

 

צריכת דלק

 

במהלך ימי המבחן אשר כללו נסיעה מנהלתית ברובה, קטעי שטח, וכמה קטעים דינמיים, התקבלה צריכת דלק ממוצעת של 10.0 ק"מ לליטר. מדובר בצריכת דלק טובה מאוד בהתחשב במשקל העצום ובביצועים הזריזים, אך רחוקה מנתון היצרן המצהיר על 14.7 ק"מ לליטר. מיכל דלק בנפח 85 ליטרים יספק טווח נסיעה של כ- 800 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר בגרסה זו הינה 15 מתוך 15.

 

אאודי Q7אאודי Q7

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אמינות רכבי אאודי נחשבת טובה. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports לשנת 2019 דורגה אאודי במקום השביעי מתוך 28 יצרנים עם ירידה של 3 מקומות ביחס לדירוג בשנת 2018. אאודי Q7 החדש נהנה מאחריות מלאה לשלוש שנים ללא הגבלת קילומטרים.

 

מחירי הטיפולים והחלפים לא זמינים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית כלמוביל. עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 50 עם עבר נטול תביעות ושלילות רשיון עומדת על כ- 30,000 ₪, ועלות ביטוח חובה כ- 2,200 ₪.

 

בטיחות

 

במבחן הריסוק של ארגון Euro Ncap אשר נערך בשנת 2019 קיבל אאודי Q7 ציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות עם ציונים של 92% בהגנה על בוגרים, 86% בהגנה על ילדים, 71% בהגנה על הולכי רגל, וציון 72% על מערכות עזר לבטיחות. רמת האבזור הבטיחותי לפי משרד התחבורה הישראלי הינה 7 מתוך 8.

 

אאודי Q7אאודי Q7

 

אבזור הבטיחות כולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת סיוע לכניסה בטיחותית לצומת, מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור שטח מת ומניעת פתיחת דלתות במצב סכנה, ניטור תנועה צולבת מאחור, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, מערכת חניה אוטומטית, ומערך מצלמות 360 מעלות.

 

תמורה למחיר

 

אאודי Q7 ברמת אבזור לימיטד מוצע במחיר של- 590,000 ₪ עם מנוע דיזל בהספק 286 כ"ס או עם מנוע בנזין בהספק 340 כ"ס. אבזור הנוחות כולל בין היתר מערכת שמע מבית BOSE עם 19 רמקולים, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרון וחימום, ריפודי עור, גג פנורמי, מערכת בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורי שליטה, מצלמות 360 מעלות, בורר מצבי נהיגה, דלתות עם סגירת ואקום רכה, מפתח חכם, דלת תא מטען חשמלית, פנסי לד מטריקס עם איתות דינמי מלפנים ומאחור, מתלי אוויר אדפטיביים, וחישוקי 21 אינץ'.

 

אאודי Q7 מציע תא נוסעים מודרני ומפנק, נוחות נסיעה גבוהה בזכות מתלי אוויר, מרווח אדיר לחמישה נוסעים, אופציה לשבעה מושבים, ויכולת שטח מכובדת. רכב המבחן המצוייד במנוע דיזל מציג מערכת הנעה חזקה, חלקה וחסכונית המספקת ביצועים מעולים וחסרי מאמץ.

 

אאודי Q7 יתאים ללקוחות המחפשים רכב יוקרתי, מרווח, מפנק ומאובזר המתאים להובלת חמישה נוסעים בוגרים בנוחות מרשימה עם אופציה להובלת 7 נוסעים. כל זאת במעטפת של מותג ייצוגי שאינו מוחצן מדי אך משדר את הסטטוס הנכון.

 

אאודי Q7 50 TDI quattro
מנוע טורבו דיזל 6 צילינדרים 2,967 סמ"ק
הספק מרבי משולב 286/3,500-4,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 61.2/2,250-3,250 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 5,052 מ"מ
רוחב כללי 1,968 מ"מ
גובה כללי 1,668 מ"מ
בסיס גלגלים 2,996 מ"מ
מיכל דלק 85 ליטרים
נפח תא מטען

865ליטרים

משקל עצמי 2,396 ק"ג
מהירות מרבית 241 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 6.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 14.7 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 10.0 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro Ncap 5 כוכבים מתוך 5 (2019)
רמת אבזור בטיחותי

7 (מתוך 8)

מחיר

590,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    02.04.20 | מבחני רכב

    אופל קורסה החדשה מציעה יחידת הנעה חזקה, אבזור נדיב ועיצוב ספורטיבי במחיר גבוה ביחס לסגמנט. יצאנו לבחון את ההצעה החדשה בשוק הסופר מיני

    אופל קורסה בדורה השישי מציגה קפיצת מדרגה ענקית ביחס לקודמתה שלא זכתה להצלחה בשוק המקומי עקב עיצוב אנמי, מפרט מיושן ומוניטין חלש למותג אופל בישראל. אופל קורסה 2020 מבוססת על פלטפורמת CMP הגלובלית של קונצרן PSA, הקלה ב - 30 ק"ג לעומת קודמתה ומותאמת למנועים חשמליים. היבואנית החדשה לובינסקי תולה תקוות ר

     
  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    17.03.20 | מבחני רכב

    וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

    בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן c3 איירקרוס יתר

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    27.02.20 | מבחני רכב

    אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

    אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדש

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר