אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

 

אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

תגיות | משפחתיות גדולות, אאודי, A4

אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדשה של המותג, זוכה למערכת מולטימדיה מהדור החדש, וגם לאבזור נוחות ובטיחות עשירים יותר ביחס לדגם היוצא. למבחן שלנו התייצבה אאודי A4 45TFSI קוואטרו S-Line שמחירה עומד על 320,000 ₪.

 

אאודי A4 45 TFSI
יתרונות תא נוסעים איכותי, התנהגות וביצועים בגרסת הקוואטרו
חסרונות לא בחזית הטכנולוגיה אל מול המתחברות, ללא גרסת פלאג-אין הייבריד

 

אאודי A4אאודי A4

 

עיצוב ונוחות

 

עיצובה של אאודי A4 אלגנטי ומשדר יוקרה ואיפוק. במסגרת מתיחת הפנים קיבלה אאודי A4 גריל טרפזי גדול ממדים אשר מעליו פתח אוורור רוחבי נוסף כהומאז' לדגמי קוואטרו האגדיים משנות ה- 80. גופי התאורה החדשים כוללים חתימת LED ייחודית בעיצוב דינמי מלפנים ומאחור. כמו כן קיבלה אאודי A4 פגושים חדשים וחלקי מרכב בעיצוב חדש הנועד להקנות מראה דינמי יותר. צבעו האפור של רכב המבחן יחד עם החישוקים הספורטיביים אף העצימו את המראה האלגנטי.

 

אאודי A4אאודי A4

 

בתא הנוסעים הותקנה מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך בגודל 10.1 אינץ' המתופעל באמצעות מגע בניגוד לחוגה בדגם היוצא. גלגל ההגה זכה לעיצוב חדש וחומרי הדיפון שודרגו לאיכותיים ורכים יותר. למרות תחושת הפרימיום חבל מאוד שאאודי לא עדכנה את עיצוב תא הנוסעים כמו בדגמיה הצעירים הכוללים 3 צגים מרשימים. סביבת הנהג באאודי A4 החדשה אמנם יוקרתית אך אינה מציגה את חזית הטכנולוגיה של המותג.

 

אאודי A4אאודי A4

 

העיצוב הפנימי דו מפלסי וכולל קווים נקיים ואופקיים המספקים תחושת מרחב אוורירית. הדשבורד, הדיפונים והפקדים עשויים כולם מחומרים רכים ואיכותיים, אפילו במקומות הנסתרים. שילוב הצבעים ברכב המבחן שכלל ריפודי עור בצבע קוניאק עם דיפון שחור, מוסיף לתחושה האלגנטית, תאורת האווירה משלימה עם רדת החשיכה הופעה אקסלוסיבית, והכל לצד איכות הרכבה סופר מוקפדת בגימור מושלם. מערכת שמע מבית Bang & Olufsen אחראית על חוויה ווקאלית מדהימה עם צליל נקי ופיזור קול מרשים כאשר כל החלונות, כולל חלון הגג, אטומים.

 

ביחס למערכת ה- MMI היוצאת אשר תופעלה ע"י חוגה מרכזית, תפעול המערכות בדגם החדש מתבצע באמצעות צג המגע. השיטוט בין התפריטים המרובים ותפעול מלוא הפיצ'רים דורש תקופת הסתגלות עקב שלל הפונקציות ואפשרויות הבחירה, אך ניתן לומר שהתפעול אינטואיטיבי ורספונסיבי בזכות גרפיקה נעימה וממשק יעיל. ללא ספק, תא הנוסעים של אאודי A4 הוא מקום מאוד נעים לשהייה וגם לנסיעה.

 

אאודי A4אאודי A4

 

המושבים באאודי A4 רחבים, נוחים ומציעים תמיכה הגונה. הכיוונון חשמלי, לרבות קשיחות התמיכה לגב, ולרשות הנהג גם שני זכרונות. המושב האחורי זוכה לסופרלטיבים דומים והתחושה היא של ישיבה בתוך המושב ולא מעליו. תנוחת הנהיגה מעט נמוכה אך נוחה מאוד ואינה מעייפת גם לאחר שעות ארוכות של נהיגה.

 

אאודי A4אאודי A4

 

מידותיה של אאודי A4 מציבים אותה במרכז קטגוריית המשפחתיות פרימיום הגדולות. אורכה נמתח לכדי 4,762 מ"מ, רוחבה 1,847 מ"מ, גובהה 1,388 מ"מ, ובסיס הגלגלים באורך 2,829 מ"מ. כושר התמרון בעיר סביר. אמנם קו החלונות מעט גבוה מהממוצע ואין מצלמות היקפיות 360 מעלות, אך חיישני חניה היקפיים ומצלמות חניה מלפנים ומאחור מסייעים רבות בתמרון במרחב צר.

 

מרחב הפנים מעולה בכל המימדים. הנוסעים מאחור ייהנו בנוסף למושבים המעולים ממרחב ברכיים טוב, בקרת אקלים נפרדת עם פתחי מיזוג, שקע טעינה, וחלונות כהים. נוסע שלישי מאחור יסתפק במושב דק וקשיח, ויאלץ לפסק רגליו עקב מדרגת הינע גבוהה ורחבה, מה שלמעשה ייצור צפיפות לשלושה נוסעים בוגרים מאחור.

 

אאודי A4אאודי A4

 

בתא הנוסעים תאי אחסון רבים ביניהם תא עמוק מתחת למשענת היד שבין המושבים, תא באזור ידית ההילוכים ותא נוסף עם מחזיקי כוסות. ישנם תאי אחסון עמוקים בדלתות ותא הכפפות גדול, מואר ומדופן היטב. תא המטען בנפח 480 ליטרים ומבנהו עמוק מאוד כך שסידור המטען יתבצע בהתאם. פתח הטעינה רחב, שפת הטעינה נמוכה, והעמסת המטען נוחה. בתא המטען ישנן נקודות עיגון וברצפתו גלגל חלופי זמני מפלדה.

 

תא הנוסעים שקט מאוד ורעשי המנוע אינם נשמעים. השקט המופתי נשמר גם במהירויות של כביש 6 אך אספלט מחוספס יעביר רעשי כביש ברמה שפחות מקובלת בסגמנט היוקרה. יתכן מאוד שהצמיגים הספורטיביים בגרסה הנבחנת הגבירו את רמת הרעש. בתוך הכרך מציגה אאודי A4 נוחות נסיעה טובה וניתן להרגיש את עבודת המתלים המדוייקת בריסון תנודות המרכב, אך גם בעניין זה הצמיגים הספורטיביים בעלי החתך הנמוך פוגעים בעבודת המתלים המעולה. בכבישים גרועים כמו בסביבת עבודות הרכבת הקלה, שברים חדים חודרים בהחלט לתא הנוסעים. מחוץ לעיר זוכים המתלים לחופן תשבוחות. פרט לשברים אכזריים במיוחד, מצליחה אאודי A4 לרסן ולסנן גלים ומהמורות בפעולת מתלים שקטה ונעימה. היציבות הכיוונית במהירות גבוהה מופתית ונוטעת ביטחון, בין היתר הודות למערכת ההנעה הכפולה היעילה.

 

ביצועים

 

יחידת ההנעה ברכב המבחן כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 245 כ"ס ומומנט של 37.7 קג"מ המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים S-tronic ולמערכת הנעה כפולה מסוג קוואטרו. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 5.8 שניות, והמהירות המרבית מוגבלת ל- 250 קמ"ש.

 

אאודי A4אאודי A4

 

כל יחידות ההנעה של אאודי A4 המשווקות בישראל כוללות מערכת מיקרו-היברידית המבוססת על אלטרנטור-מתנע במתח 12V וסוללת ליתיום הממוקמת על הציר האחורי. מערכת זו משמשת כמנוע עזר חשמלי אשר נועד בעיקר לשפור ביצועי מערכת העצור וסע החוסכת בדלק, כך שדימום המנוע יתאפשר כבר בסוף ההאטה לקראת עצירה מוחלטת. פעולת המערכת שקופה לחלוטין ואינה מורגשת.

 

הביצועים חזקים מאוד ואפילו ספורטיביים, אך השקט והקלילות בה מועבר הכוח אל האספלט מזכירים לנו כי את האקשן האמיתי שומרת אאודי לגרסת ה- RS. יחידת ההנעה חלקה וחרישית ביותר, גם במצב "דינמיק" בו מתבקש מעט צליל מגרה ממערכת הפליטה. היציאה מהמקום מהוססת בשניה הראשונה, ניכר כי התיבה ומערכת הטורבו מעכבים את פקודת הנהג לזינוק במלוא העוצמה, אך מיד לאחר מכן מערכת הקוואטרו והמומנט הבשרני דואגים לזינוק חזק מהמקום, גם בכביש רטוב. בהמשך עומד לרשות הנהג כוח זמין בכל עת עם תאוצה לינארית וחלקה. בורר מצבי הנהיגה תורם לשינוי אופי המנוע וחדות התגובות. מצב "דינמיק" מספק העברות הילוכים מהירות מאוד והשליטה ממנופי העברת ההילוכים מאחורי גלגל ההגה מדוייקת ומסייעת לנהיגה דינמית.

 

אאודי A4אאודי A4

 

בגרסת הקוואטרו עם 245 כ"ס יש לאאודי A4 מה להציע מבחינה דינמית. מדובר ביכולת שלא תבייש מכונית ספורט ממוצעת. מערכת הקוואטרו המהוללת בשילוב צמיגי פירלי P-ZERO וכושר ריסון מעולה של המתלים, יודעים לייצר אחיזת כביש גבוהה גם בכבישים מפותלים. ניתן בהחלט ליהנות מהנהיגה ברכב אך לא ניתן להתעלם ממשקל של 1,620 ק"ג אשר מורגש בעת דחיקת המרכב לפניה חדה, ובתנאי קיצון מאותת לנהג כי זו אינה מכונית ספורט קלילה. ההגה מדוייק אך חסר תקשורת ואינו מסייע לתקיפת פניות מהירה. מצב "דינמיק" בבורר מצבי הנהיגה מוסיף משקל רב להגה.

 

הבלמים הרשימו מאוד עם יכולת תאוטה וסיבולת גבוהה לצד תגובה חדה.

 

צריכת דלק

 

לאור המערכת המיקרו-היברידית ציפיתי לנתון צריכת דלק מרשים יותר, אך בתחנת הדלק הזכירה לי אאודי A4 כי מדובר במכונית כבדה עם הנעה כפולה. בימי המבחן המאומצים עמדה צריכת הדלק על 9.5 ק"מ לליטר בנזין אוקטן 95. בנהיגה מנהלתית אפשר יהיה להתקרב יותר לנתון היצרן העומד על 14.0 ק"מ לליטר. דרגת זיהום האוויר הינה 14 מתוך 15.

 

אאודי A4אאודי A4

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אמינות רכבי אאודי נחשבת טובה. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports לשנת 2019 דורגה אאודי במקום השביעי מתוך 28 יצרנים עם ירידה של 3 מקומות ביחס לדירוג בשנת 2018. אאודי A4 החדשה נהנית מאחריות מלאה לשלוש שנים ללא הגבלת קילומטרים.

 

אאודי A4אאודי A4

 

מחירי הטיפולים והחלפים לא זמינים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית צ'מפיון מוטורס. עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 50 עם עבר נטול תביעות ושלילות רשיון עומדת על כ- 25,000 ₪, ועלות ביטוח חובה כ- 2,100 ₪.

 

בטיחות

 

במבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP שנערכו בשנת 2015 לדגם המוחלף טרם מתיחת הפנים זכתה אאודי A4 לציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים של 89% בסעיף הגנה על בוגרים, 87% בסעיף הגנה על ילדים ברכב, 75% בסעיף הגנה על הולכי רגל, ו- 75% בסעיף מערכות הבטיחות האקטיביות דאז. יש לציין, כי מאז הוחמרו הקריטריונים, ובמקביל קיבל הדגם אבזור בטיחות חדש.

 

אאודי A4אאודי A4

 

אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור שטח מת, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, ואורות גבוהים אוטומטיים. גרסאות ה- 40TFSIוה- 45TFSIכוללות גם בקרת שיוט אדפטיבית. ציון אבזור הבטיחות הישראלי עומד על 7 מתוך 8 בשתי הגרסאות החזקות או 6 בגרסת הכניסה.

 

תמורה למחיר

 

אאודי A4 החדשה 2020 מוצעת בשלוש גרסאות לבחירה. גרסת הכניסה 35TFSI המצויידת במנוע בהספק 150 כ"ס וברמת אבזור אדוונסד תעבור לבעלותכם תמורת 255,000 ₪. אבזור הנוחות בגרסה זו כולל בין היתר בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת לשלושה אזורי שליטה, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרון למושב הנהג, ריפוד עור משולב דמוי עור, גג שמש חשמלי, וחישוקי 17 אינץ'.

 

גרסת הביניים 40TFSI המצויידת במנוע בהספק 190 כ"ס עולה 280,000 ₪ וכוללת בנוסף לוח מחוונים דיגיטלי, בורר מצבי נהיגה, מפתח חכם, מצלמת רוורס, וחישוקי 18 אינץ'.

 

רכב המבחן, בגרסת 45TFSI ברמת אבזור S-Line הבכירה שמחירה עומד כאמור על 320,000 ₪, מוסיף לרשימה מערכת שמע B&O, מושבי ספורט, חבילת עיצוב ספורטיבית, פנסים קדמיים מסוג לד מטריקס, איתות דינמי בפנסים מלפנים ומאחור, ספי דלת מוארים בגימור אלומיניום, וחישוקי 19 אינץ'.

 

מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 שיפרה את הקיים, כך שבעליה יהנו מהופעה אלגנטית ולא מוחצנת יתר על המידה, תא נוסעים מתקדם ואיכותי, יכולת דינמית טובה, וביצועים חזקים במיוחד בגרסת הקוואטרו. מתחרותיה מוצעות בגרסאות פלאג-אין הייבריד ניהנות ממיסוי מופחת וכך יכולות להציע אבזור עדיף לצד צריכת דלק עדיפה במחיר דומה. בכל אופן מציעה אאודי A4 איזון מצויין בין אופי ספורטיבי לאלגנטי, בחבילה מרשימה ואיכותית.

 

אאודי A4 45 TFSI S-line קוואטרו
מנוע 4 צילינדרים טורבו בנזין 1,984 סמ"ק
הספק מרבי משולב 245/5,000-6,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 37.7/1,600-4,300 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 4,762 מ"מ
רוחב כללי 1,847 מ"מ
גובה כללי 1,388 מ"מ
בסיס גלגלים 2,829 מ"מ
מיכל דלק 58 ליטרים
נפח תא מטען

480 ליטרים

משקל עצמי 1,620 ק"ג
מהירות מרבית 250 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 5.8 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 14.0 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 14 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro Ncap 5 כוכבים מתוך 5 (2015)
רמת אבזור בטיחותי

7 (מתוך 8)

מחיר

320,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    17.03.20 | מבחני רכב

    וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

    בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן c3 איירקרוס יתר

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק