וולוו T8 S60 במבחן דרכים

 

וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

תגיות | משפחתיות גדולות, וולוו, S60

בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים של מכונית ספורט במעטפת משפחתית פרימיום גדולה ומכובדת, מבלי לוותר על נוחות ובטיחות ברמה הגבוהה ביותר. וולוו S60 החדשה מבוססת על פלטפורמת SPA המודולרית עליה מתבססים כל הדגמים של היצרנית, ובגרסת T8 הנבחנת מציעה חבילה המסתמנת על הנייר כאטרקטיבית במיוחד ביחס למתחרות. יצאנו למבחן מהיר וחסכוני על כבישים מקומיים כדי לגלות האם ההבטחה על הנייר באה לידי ביטוי על הכביש.

 

וולוו S60 T8 AWD
יתרונות ביצועים, מושבים, תא נוסעים, תמורה למחיר
חסרונות לא מספיק מהנה לנהיגה למרות הספק גבוה והנעה כפולה

 

וולוו T8 S60וולוו T8 S60

 

עיצוב ונוחות

 

וולוו S60 מציגה קווים אלגנטיים לצד רמיזות אגרסיביות. המימדים נדיבים ביחס לסגמנט ובחזית גריל רבוע המזוהה עם היצרנית מזה עשורים, עליו פס כרום אלכסוני ובמרכזו מתנוסס בגאווה סמל ענקי של וולוו. גופי התאורה בחזית יפיפיים וכוללים תאורת יום מסוג לד בחתימת הפטיש. החלק האחורי של וולוו S60 הוא ללא ספק החלק המעוצב ביותר ומציג קו כתפיים שרירי ורחב המעניק מראה מחוספס. גופי התאורה בצורתם הייחודית מקנים לוולוו נוכחות וסגנון המבדלים אותה משאר מתחרותיה. פתחי המפלט הכסופים משלימים הופעה מצודדת ומרשימה מבלי לאבד את האלגנטיות. צבעו הלבן של רכב המבחן תרם לתחושת המינימליזם אך צבע כהה היה תורם למראה אלגנטי ומכובד יותר.

 

וולוו T8 S60וולוו T8 S60

 

כניסה לתא הנוסעים מציגה את סביבת הנהג המוכרת מכל דגמי וולוו הנוכחיים. וולוו ידעה מאז ומתמיד ליצור תאי נוסעים איכותיים וגם כאן מצאנו את מיטב החומרים ועיצוב סקנדינבי המעניק תחושה אוורירית ומודרנית. עור בתפירה איכותית עוטף את המושבים המעולים, חולש על הדשבורד בתפירה קפדנית ומופיע גם בדיפון הדלתות. ידיות הפתיחה מבפנים עשויות אלומיניום איכותי, ואפילו השטיחים עבים ורכים מהמקובל. במרכז הקונסולה שוכן מסך מגע איכותי בגודל 9 אינץ' ומצידיו פתחי אוורור מעוצבים בגימור אלומיניום.

 

לוח המחוונים הדיגיטלי מאפשר בחירה בין כמה סגנונות תצוגה לפי טעמו של הנהג. תאורת הפנים כוללת גם תאורת אווירה בשלל צבעים לפי בחירה המאירה גם את אזור ידית ההילוכים, העשוייה מקריסטל ברמת גימור אינסקריפשן, ובצמוד אליה מתג ההתנעה המעוצב ובורר מצבי הנהיגה. הנדסת האנוש ברמה גבוהה ושהייה בתא הנוסעים מעניקה לנהג את התחושה המצופה ממכונית פרימיום אירופאית.

 

וולוו T8 S60וולוו T8 S60

 

תפעול מערכת המולטימדיה מסבך מעט את העניינים עם ממשק פחות אינטואיטיבי מהמצופה הכולל אינספור תפריטים המעניקים לנהג שליטה מלאה על שלל הפונקציות המצויות ברכב, ובין היתר שליטה על מערכות הבטיחות הרבות, מערכת החניה האוטומטית, כוונון מערכת הסאונד, ושינוי עוצמת תאורת האווירה. קשה לאפשר שליטה בכל כך הרבה אפשרויות תוך שמירה על ממשק ברור וקל ולכן התפעול דורש תקופת הסתגלות.

 

וולוו T8 S60וולוו T8 S60

 

המושבים ברכבי וולוו נוחים ומפנקים והם לא מאכזבים גם הפעם. המושבים הקדמיים בוולוו S60 הם מהטובים בהם נתקלנו. למושבים כיוונון חשמלי מלא, לרבות אורך בסיס המושב ותמיכת הגב. בחבילת פלוס מתווסף כיוונון תמיכת המותניים כאופציה. קל למצוא תנוחת נהיגה מושלמת בעזרת כיוונון נכון והתחושה היא של ישיבה בתוך המושב ולא מעליו. הישיבה ברכב לא מעייפת גם לאחר שעות ארוכות של נהיגה והמרווח מעולה בכל המימדים.

 

וולוו T8 S60וולוו T8 S60

 

נוסעי המושב האחורי ייהנו בנוסף למושבים המעולים משפע מרווח לרגליים, פתחי מיזוג במרכז תא הנוסעים וגם בקורות B, שקע טעינה, וחלונות כהים. המושב האמצעי מתאים להסעת ילד עקב מבנהו הקשיח ומדרגת הינע רחבה ובולטת. הכניסה והיציאה מהרכב נוחות בזכות מפתח דלתות רחב ועיצוב שלא הקריב את השימושיות לטובת מראה קופה ארבע דלתות.

 

וולוו T8 S60וולוו T8 S60

 

בניגוד למצופה, ניכר כי קיים מחסור בתאי אחסון בתא הנוסעים. התא העיקרי תחת משענת היד שבין המושבים הקדמיים רדוד ולא ממש שימושי. באזור ידית ההילוכים מחזיקי כוסות עם כיסוי באמצעות תריס נגלל. ישנם תאי אחסון עמוקים בדלתות ותא הכפפות גדול דיו, מואר ומדופן היטב. תא המטען בנפח צנוע יחסית של 390 ליטרים וכולל פתיחה וסגירה חשמלית גם במחוות רגל. מבנהו העמוק מחייב את סידור המטען בצורה לא נוחה לעומק התא. ברצפת תא המטען ערכה לתיקון תקרים בדומה לרכבי פלאג-אין הייבריד רבים, בהם הסוללות תופסות את מקומו של הגלגל החלופי.

 

תחילת תנועה בעיר מתבצעת על טהרת החשמל והאנרגיה האצורה בסוללה מספיקה לנסיעה עירונית מנהלתית, כך שמנוע הבנזין כלל אינו נכנס לפעולה. תא הנוסעים שקט מאוד בעיר וגם במהירויות של כביש 6. דרך עירונית רצופת שברים ומהמורות חושפת כיול מתלים מעט קשיח, ולמרות ריסון טוב מורגשות חבטות ותנועות מרכב על ציר הרוחב. בהתחשב במשקל של כמעט שני טונות, הספק של 390 כ"ס וצמיגים בחתך נמוך, ניתן לסלוח על נוחות הנסיעה שאינה מבריקה בתוך העיר.

 

וולוו T8 S60וולוו T8 S60

 

במהירות בינעירונית הריסון מעולה, תנועת המתלה רכה אך נותרת מרוסנת תמיד, והיכולת של המתלים להתמודד עם שיבושים במהירות גבוהה מרשימה מאוד. היציבות הכיוונית מקנה תחושת ביטחון והשבדית הכבדה מרגישה נטועה באספלט גם במהירויות אירופאיות למהדרין. למרות חסרונן של מצלמות היקפיות כסטנדרט, אין בעיה מיוחדת לתמרן עם וולוו S60 החדשה בעיר הצפופה בזכות שדה ראיה מעולה, מראות צד תלויות ושלל חיישנים היקפיים.

 

ביצועים

 

גרסת T8 הנבחנת היא החזקה במבחר המוצע בישראל. יחידת הנעה זו מסוג פלאג-אין הייבריד משלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים המפיק 303 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט של 40.8 קג"מ החל מ- 2,200 סל"ד, עם מנוע חשמלי בהספק 87 כ"ס היוצרים יחדיו הספק משולב של 390 כ"ס ומומנט של 65.3 קג"מ ב- 2,200 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה, ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 4.6 שניות.

 

וולוו T8 S60וולוו T8 S60

 

הביצועים, כפי שמרמז דף הנתונים, לא מאכזבים. הוולוו הכבדה אינה זקוקה לבקרת שיגור, המנוע החשמלי יודע להוריד את כל 87 סוסיו אל האספלט כבר במטר הראשון, ומיד לאחר מכן מצטרף עדר סוסי הבנזין המוגדשים. הדחף החזק ממשיך בכל מהירות והאצות הביניים הן מהסוג המשאיר נהגים נעקפים פעורי פה. תיבת ההילוכים פועלת בצורה חלקה והעברות ההילוכים כמעט ואינן מורגשות. מעבר למצב ספורט בבורר מצבי הנהיגה מחדד את תגובות המצערת והתיבה, כך שהעברות ההילוכים מהירות ומורגשות מעט יותר. ה- T8 מצניעה את יכולתה, שלא תבייש מכונית ספורט אמיתית, ומבצעת את מופעי השיגור בשקט יחסי ובדחף ליניארי. מצב POWER בבורר מצבי הנהיגה לא מפיק מהמנוע צליל מגרה לדבר עבירה, והאופי המנהלתי והמכובד ממזער את תחושת היכולת האמיתית.

 

התנהגות הכביש בטיחותית ומאפשרת נהיגה מהירה בכביש המתפתל. זוויות הגלגול מרוסנות והמרכב אינו רוכן יתר על המידה גם תחת לחץ מתון. גרסת 8T מצוידת בהנעה לכל הגלגלים המאפשרת יציאה מהירה מפניה עם רגל כבדה על הגז, אז ניתן ממש לחוש את ארבעת הגלגלים אוחזים היטב באספלט. הוולוו הכבדה נותרת נטועה בקו הפניה ונוסכת בנהג ביטחון ורצון לנהיגה מאתגרת יותר. לא מדובר ביכולת ספורטיבית, אך הצמיגים הרחבים בשילוב ההנעה הכפולה והמנוע החזק, מאפשרים צליחת פיתולים בביטחון ובמהירות.

 

וולוו T8 S60וולוו T8 S60

 

ההגה בעל משקל טוב ומתקשח ככל שעולה המהירות, אך הוא חסר תקשורת ולא מעודד נהיגה דינמית. הבלמים מצליחים להאט את המסה הכבדה ביעילות ואינם מתעייפים גם בשימוש אינטנסיבי. חסרו לי פקדי העברת הילוכים מגלגל ההגה, אשר היו יכולים לסייע בתאוטה לצד ניצול האנרגיה לטעינת הסוללה. המסה הכבדה מורגשת בנהיגה טכנית כך שבפרק הדינמי מקבלת וולוו S60 ציון בינוני, למרות הביצועים המסחררים.

 

צריכת דלק

 

וולוו טוענת לצריכת דלק של 50 ק"מ לליטר, אך נתון זה מסתמך על ניצול מלוא אנרגיית החשמל בסוללה. כל עוד הסוללה טעונה והנהג אינו מאיץ בחוזקה או עובר את המהירות המותרת, צריכת הדלק אפסית מכיוון שנעשה שימוש באנרגייה חשמלית בלבד. לאחר כ- 35 ק"מ בערך, הסוללה מתרוקנת והרכב נכנס למצב היברידי בו נמדדה צריכת דלק של 10.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, נתון מצויין בהתחשב במשקל, בהספק ובביצועים. נציין כי במהלך המבחן הסוללה לא הוטענה באופן יזום על ידינו. נהג שרוב נסיעותיו הן בין הבית לעבודה בטווח של פחות מ- 40 ק"מ, אשר יקפיד להטעין את הסוללה מספר שעות בכל יום, יהנה מביקורים נדירים עד מאוד בתחנת הדלק. מאידך, נסיעות ארוכות ללא אפשרות טעינה או נסיעות בנהיגה מאומצת המצריכה התערבות נכבדת של מנוע הבנזין, ישנו לרעה את נתון צריכת הדלק. מיכל דלק בנפח 60 ליטרים וסוללה טעונה, יספקו טווח נסיעה של כ- 650 ק"מ. דרגת זיהום האוויר הינה 2 מתוך 15.

 

וולוו T8 S60וולוו T8 S60

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אמינות רכבי וולוו אינה גבוהה. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports לשנת 2019 דורגה וולוו במקום ה- 25 מתוך 28 יצרנים עם ירידה של שני מקומות ביחס לדירוג בשנת 2018. בסקר J.D. Power שנערך בשנת 2019 התברגה וולוו במקום ה- 30 מתוך 32 יצרנים בארה"ב ובמקום ה- 12 מתוך 23 יצרנים בגרמניה.

 

וולוו S60 משווקת עם אחריות מלאה לשנתיים ללא הגבלת ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים אינם זמינים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מחברת מאיר היבואנית.

 

וולוו T8 S60וולוו T8 S60

 

עלות ביטוח חובה 1,455 ₪ לכל נהג מעל גיל 21, ועלות ביטוח מקיף 6,500 ₪ לכל נהג מעל גיל 21 ללא תביעות ושלילת רישיון.

 

בטיחות

 

וולוו מצדיקה את מוניטין רב השנים שצברה בתחום הבטיחות. במבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP שנערכו בשנת 2018, זכתה וולוו S60 לציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים של 96% בהגנה על נוסעים בוגרים, 84% בהגנה על ילדים, 74% בהגנה על הולכי רגל, ו- 76% עבור מערכות הבטיחות.

 

וולוו T8 S60וולוו T8 S60

 

סרטון Euro NCAP רשמי

 

אבזור הבטיחות כולל את כל מערכות הבטיחות המקובלות בסגמנט, ביניהן התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה עם תיקון היגוי אקטיבי, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית בעת חירום, מערכת התרעה והכנה לפגיעה מאחור, ניטור תנועה צולבת מאחור, מערכת לניטור רכב בשטח מת, שליטה באורות גבוהים, בקרת ערנות נהג, זיהוי תמרורים, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, ושבע כריות אוויר.

 

תמורה למחיר

 

וולוו S60 T8 אשר התייצבה למבחן שלנו ברמת אבזור אינסקריפשן הבכירה עם 390 כ"ס והנעה כפולה תעבור לבעלותכם תמורת 289,900 ₪, רק 41,000 ₪ יותר מגרסת T4 עם 190 כ"ס והנעה קדמית ברמת אבזור דומה.

 

רשימת האבזור בגרסת אינסקריפשן כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 9 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מערכת שמע מבית הרמן קרדון, חיווי קולי למערכת המולטימדיה, מושבי עור, מושב נהג חשמלי עם זכרונות, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, שני שקעי USB, בלם חניה חשמלי עם שחרור אוטומטי, חיישני רוורס, כניסה והתנעה ללא מפתח, בורר מצבי נהיגה, גג פנורמי חשמלי, תאורת LED מטריקס, וחישוקי 19 אינץ' בעיצוב ספורטיבי.

 

גרסאות T8 כוללות בנוסף חישוקי 19 אינץ', סאבוופר, ידית הילוכים מקריסטל, מיזוג למושבים הקדמיים, וקיפול חשמלי למושב האחורי ולמשענות הראש בו. תוספת האבזור הייחודי ביחד עם הספק כפול והנעה כפולה לא מותירים מקום לספק וברור שגרסת T8 היא הבחירה הנכונה והמשתלמת מבין השתיים.

 

חבילת פלוס מוסיפה למחיר 33,000 ₪ וכוללת מערכת חניה אוטומטית בניצב ובמקביל, מצלמות 360 מעלות, ומושבים קדמיים בריפוד עור נאפה עם אוורור וכיוונון חשמלי לתמיכת המותניים.

 

וולוו S60 הינה מהטובות בקטגוריית המשפחתיות גדולות פרימיום. היא מציעה תא נוסעים מפואר וחדשני, איכות נסיעה כוללת מעולה, ובטיחות כמסורת המותג. גרסת T8 מציעה ביצועים מרשימים לצד אפשרות טעינה וחיסכון בדלק. במחיר הנתון, ואף בהשוואה ישירה מול גרסאות הפלאג-אין הייבריד של המתחרות מגרמניה, מדובר ביחס נדיר של הספק לשקל. כשכל זה מגיע באריזת פרימיום חדשנית ופרקטית, וולוו S60 T8 הופכת לרכישה משתלמת ומושכלת.

 

וולווS60 T8 אינסקריפשן AWD
מנוע פלאג-אין הייבריד טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,969 סמ"ק
הספק מרבי משולב 390 כ"ס
מומנט מרבי משולב 65.3 קג"מ קג"מ
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 8 הילוכים
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 4,760 מ"מ
רוחב כללי 1,850 מ"מ
גובה כללי 1,430 מ"מ
בסיס גלגלים 2,872 מ"מ
מיכל דלק 60 ליטרים
נפח תא מטען

390 ליטרים

משקל עצמי 1,950 ק"ג
מהירות מרבית 250 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 4.6 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 50 ק"מ לליטר (עם סוללה טעונה) 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 10.5 ק"מ לליטר (ללא הטענת הסוללה) 
קבוצת זיהום 2 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro Ncap 5 כוכבים מתוך 5 (2019)
רמת אבזור בטיחותי

7 (מתוך 8)

מחיר

298,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן c3 איירקרוס יתר

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    27.02.20 | מבחני רכב

    אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

    אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדש

     
  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק