טויוטה ישראל מתחילה את שיווק טויוטה ורסו 2013 המחודשת
טויוטה מתחילה את שיווק המיניוואן הקומפקטי - טויוטה ורסו המחודשת בישראל. טויוטה ורסו עברה רענון ומגיעה עם חזית חדשה, אגרסיבית יותר וחלק אחורי מעוצב, תוך שמירה על קו דינמי. חזית הטויוטה ורסו החדשה כוללת אלמנטים עיצוביים על פי הקו החדש של דגמי טויוטה החדשים בהם טויוטה אוריס החדשה וטויוטה ראב4 החדש. העיצוב החדש, בתפישת ה-Under Priority של טויוטה כולל בין היתר עיצוב חדש של הפגוש הקדמי עם גריל טרפזי תחתון וגריל עליון ברוחב מלא בין הפנסים הקדמיים החדשים.
טויוטה ורסו מחודשת
טויוטה ורסו המחודשת משווקת עם מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר בהספק 147 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים רציפה. תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 11.1 שניות והמהירות המירבית עומדת על 185 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 14.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 4 (מתוך 15).
תא הנוסעים שודרג אף הוא וכעת מצוידת הטויוטה ורסו המחודשת במערכת שמע מקורית הנקראת TOYOTA TOUCH. המערכת כוללת מסך מגע "6.1 לביצוע מגוון פעולות בנגיעה קלה וביניהן שליטה על מערכת השמע, נגן CD/MP3, חיבור לדיבורית Bluetooth, שקע USB לחיבור נגני מוסיקה ניידים, מתקן להצגת עטיפות אלבומים ופרטי ה-iPod ובנוסף, כפתורי שליטה מההגה על הדיבורית ומערכות השמע.
תא הנוסעים ולוח המכשירים של טויוטה ורסו המחודשת
במסגרת השדרוג צמח האורך הכללי של הטויוטה ורסו ב-20 מ"מ והוא עומד כעת על 4.46 מ'. בסיס הגלגלים נשאר ללא שינוי ועומד על 2.78 מ'. טויוטה ורסו כוללת את מערכת המושבים המכונה 'Easy Flat', הכוללת 32 תצורות שונות להתאמת מצבי ישיבה ואחסון. בטויוטה ורסו מושבים נפרדים בשורה השנייה ובשורה השלישית. המושבים ניתנים לקיפול למצב שטוח ללא צורך בהסרת משענת הראש. מושבי השורה השניה הם בעלי טווח כוונון לפנים ולאחור של 195 מ"מ, וגם בשורה השלישית קיימת האפשרות להטות לאחור את משענת הגב.
תא המטען של הטויוטה ורסו עומד על 155 ליטר כאשר שלושת שורות המושבים בשימוש. כאשר שורת המושבים השלישית מקופלת גדל נפח תא המטען לכדי 440 ליטר.
שלוש שורות מושבים ותא מטען בנפח 155 ליטר
מפרט הבטיחות של הטויוטה ורסו המחודשת כולל, בין היתר, 7 כריות אוויר, חיישני חגירת חגורות בטיחות בכל המושבים, מערכת HAC למניעת דרדור לאחור, משענות ראש קדמיות אקטיביות, ומערכות בטיחות מתקדמות כולל +ABS ,EBD ,TRCISOFIX , VSC ומצלמה אחורית. בנוסף, משענות הראש מתכווננות למעלה ולמטה בכל המושבים, הגה בטיחותי קורס בעת התנגשות וקורות פלדה בדלתות.
בטויוטה מתגאים בכך שהיציבות ונוחות הנסיעה בטויוטה ורסו דומים לזו של מכונית נוסעים קונבנציונלית. נוקשות הגוף שופרה באמצעות הוספה של נקודות ריתוך באזור דלת תא המטען וסביבתה וכן באמצעות מערכת מתלים קדמית משופרת. בנוסף לשדרוג השליטה בגוף הרכב ובדיוק התגובה, שופרה גם מערכת ה-EPS, תוצאת השיפור היא היגוי מדויק יותר, שיפור התגובה הליניארית ותחושת הנסיעה. הדיוק וההיזון החוזר המשופרים מעניקים לנהגי הטויוטה ורסו, כך לפי טויוטה, תחושה משופרת של חיבור לפני הכביש ובטחון רב יותר מאחורי ההגה.
מחירה של הטויטה ורסו מתחיל ב-160,900 ₪. יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, צופה כי בשנת 2013 ימסרו מעל 1,000 כלי רכב מדגם זה. ציפיות אלו נסמכות, בין היתר, על העובדה שטויוטה ורסו המחודשת נמצאת בשימוש צה"ל ומשרדי הממשלה לאחר שזכתה במכרז מנהל הרכב הממשלתי לכלי רכב של עד 7 נוסעים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.