ניסאן מחזירה את ספינת הדגל שלה להתחרות בישראל. הפעם בגרסה אמריקאית עם מנוע 3.5 ליטר, 290 כ"ס ואבזור מפנק
שנתיים עברו מאז אישר משרד התחבורה ב- 2012 יבוא סדיר של מכוניות יפניות בתקינה אמריקאית. עד היום לא הרבה השתנה בשוק הרכב הישראלי בנושא וחברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, היא היחידה שנכנסנ לפלח השוק וייבאה את טויוטה קאמרי הייבריד באופן סדיר. כעת, לאחר קרוב לעשר שנים ללא נוכחות בקטגוריית המשפחתיות הגדולות, חוזרת קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל, בכוחות מחודשים ומסתערת על הקטגוריה עם ניסאן מקסימה.
ניסאן מקסימה 2014
ניסאן מקסימה שווקה בעבר בישראל, אך שיווקה הופסק בשנת 2005. כעת חוזרת המכונית בדורה השביעי עם מנוע בנפח 3.5 ליטר המפיק 290 כ"ס ומומנט מרבי של 36.1 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה ומביא את המכונית מאפס למאה קמ"ש תוך 6.3 שניות מרשימות. צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 9.3 ק"מ לליטר, נתון לא מרשים במיוחד, אך עם זאת יש לציין כי נתוני היצרן האמריקאים מחמירים יותר מאלה האירופאים ועל כן יש לצפות כי יהיו קרובים מאוד לנתוני צריכת הדלק הממשית.
ניסאן מקסימה 2014
מידותיה של ניסאן מקסימה קרובות מאוד למידותיה של ניסאן אלטימה ששיווקה בישראל החל גם הוא היום. אורכה הוא 4,843 מ"מ, רוחבה 1,860 מ"מ, גובהה 1,487 מ"מ, בסיס גלגליה נמתח על פני 2,775 מ"מ ולתא המטען נפח של 420 ליטר.
ניסאן מקסימה 2014. תא הנוסעים
ניסאן מקסימה משווקת בגרסה אחת. רשימת האבזור עשירה וכוללת בין היתר גג שמש כפול, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי אוורור למושב האחורי, הגה מחומם ובעל כיוון חשמלי לגובה ולעומק, מושבים קדמיים בעלי כיוון חשמלי, גימור עץ ועור בתא הנוסעים, מערכת שמע מבית BOSE בעלת תשעה רמקולים, מראות צד בעלות עמעום אוטומטי למניעת סנוור הפונות מטה בזמן נסיעה לאחור, וחישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינץ'. מחירה של ניסאן מקסימה עומד על 239,900 ₪.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.