ב.מ.וו M4 קבריולט תציע ביצועים דומים לאחותה הסגורה בתופסת ענקית של סטייל
כארבעה חודשים אחרי חשיפתה וחודשיים לאחר שהגיעו ארצה ב.מ.וו M3 וב.מ.וו M4, מודיעה היום חברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, על תחילת שיווק ב.מ.וו M4 קבריולט בישראל במחיר של החל מ- 780,000 ₪, 80,000 ₪ יותר מגרסת הקופה. השינויים בעיצוב מינוריים, הביצועים דומים והמשקל עלה במעט ביחס ל- M4 קופה.
ב.מ.וו M4 קבריולט
ב.מ.וו M4 קבריולט מקבלת את אותו מנוע 3.0 ליטר כפול מגדשי טורבו כמו בשתי אחיותיה הסגורות. המנוע מפיק 431 כ"ס והמומנט המרבי עומד על 56.1 קג"מ ומשודך לתיבת הילוכים ידנית בת שישה יחסי העברה או רובוטית כפולת מצמדים בת 7 יחסים. המנוע מאיץ את ב.מ.וו M4 קבריולט מעמידה למאה קמ"ש תוך 4.4 שניות ומשם למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, זאת לעומת 4.1 שניות מעמידה למאה קמ"ש בגרסה הסגורה.
ב.מ.וו M4 קבריולט
גם בב.מ.וו M4 קבריולט, כמו בשתי המכוניות שקדמו לה, בחרה היצרנית להשתמש במגוון רחב של חלקים המורכבים מחומר העונה לשם CFRP - או פלסטיק מחוזק בסיבי פחמן. עפ"י היצרנית, מדובר בחומר המספק את הקשיחות הנחוצה למכונית בסדר גודל שכזה ועם זאת מצליח להיות קל יותר מאלומיניום, שהוא הבחירה הנפוצה יותר. למרות השימוש הנרחב ב- CFRP, ב.מ.וו M4 קבריולט כבדה יותר ב- 250 ק"מ מאשר ב.מ.וו M4 קופה.
ב.מ.וו M4 קבריולט
לישראל מגיעה המכונית ברמת גימור אחת ועם תיבת ההילוכים הרובוטית, בעוד את התיבה הידנית ניתן יהיה לקבל בהזמנה מיוחדת. גג המתכת בעל שלושת החלקים נפתח בלחיצת כפתור תוך פחות מ- 20 שניות בנסיעה במהירות של עד 18 קמ"ש.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.