סקודה משחררת פרטים ראשונים על הדור השלישי של סקודה סופרב לקראת החשיפה בפברואר 2015 בפראג
סקודה סופרב החדשה, הבנויה על פלטפורמת ה- MQB של קונצרן פולקסווגן, צפויה להיחשף באמצע פברואר 2015 בפראג. היצרנית מצהירה כי סקודה סופרב החדשה תציג את תא המטען הגדול בסגמנט לצד איכות, נוחות ושימושיות גבוהה שיעזרו לה להיות ממובילות הסגמנט. על פי היצרנית, זו הסקודה הטובה ביותר שיוצרה אי פעם והיא מציעה איכויות מסגמנטים גבוהים יותר ובכך מציבה רף חדש לכל מתחרותיה. סקודה מצהירה על הובלה בתחומי הבטיחות, חיסכון בדלק, זיהום אוויר, ביצועים, וטכנולוגיה.
עדיין תחת הסוואה. סקודה סופרב החדשה
סקודה סופרב החדשה מעוצבת בהשראת הקונספט VisionC ובעלת צדודית נאה וזורמת יותר, מכסה מנוע שרירי, גריל קדמי בולט, ופנסים משוכים לאחור עם תאורת LED. הודות לפלטפורמה החדשה, השילה סקודה סופרב 75 ק"ג ממשקלה. נפח תא המטען עומד על 625 ליטרים או 1,760 ליטרים לאחר קיפול המושבים. הדגם החדש ישווק עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר בהספק 125 כ"ס, 1.8 ליטר בהספק 180 כ"ס ו- 2.0 ליטר בהספק 280 כ"ס. היצע מנועי הדיזל כולל מנועי 1.6 ליטר ו- 2.0 ליטר בהספקים הנעים בין 120 כ"ס לבין 190 כ"ס. כתבי מגזין Autoexpress הבריטי הספיקו לבחון את דגם הטרום ייצור והתרשמו לטובה מאיכות הנסיעה, איכות החומרים, הטכנולוגיה והתמורה למחיר. תא הנוסעים מציע מרווח נדיב לכל הנוסעים אך עיצובו שמרני וזהה לאחות הקטנה סקודה אוקטביה, כך כתבו הבוחנים.
עדיין תחת הסוואה. סקודה סופרב החדשה
מנכ"ל סקודה מסר כי: "סקודה סופרב החדשה הינה הסקודה הטובה ביותר אי פעם. הדור האחרון של ספינת הדגל של החברה מכוון לקהל יעד רחב יותר בשוק הפרטי והעסקי. האיכויות של המכונית משקפים את ערכי המותג ואת דרכו בעתיד." לאחר החשיפה בפראג בפברואר הקרוב, תיערך חשיפה נוספת בתערוכת הרכב בז'נבה בחודש מרץ 2015 ושיווקה באירופה ובישראל יחל מאוחר יותר במהלך באותה שנה.
איור רשמי של סקודה סופרב החדשה
סקודה הצ'כית נרכשה ע"י קונצרן פולקסווגן (VAG) בשנת 1991. לאחר היסטוריה ארוכה של ייצור רכבים ואופנועים ברפובליקה הצ'כית שהחלה בבניית אופניים, הפכה סקודה להיות חלק עיקרי בקונצרן המדורג גבוה בין מובילי יצרני הרכב בעולם. בשנת 2013 בלבד מסרה סקודה 920,800 רכבים בתפוצה עולמית, והיא חולקת מנועים, תמסורות וחלקי מרכב עם אחיותיה לקונצרן - אאודי, סיאט ופולקסווגן.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.