פיאט ממשיכה בהרחבת ליין דגמי השטח של הפנדה. הקרוס תציע ביצועי שטח טובים יותר בעזרת מרווח גחון מוגדל ושלל אמצעי בקרה אלקטרוניים
פיאט ממשיכה בגישה כי רכב לא חייב להיות מגודל וזולל דלק על מנת להציע ביצועי שטח טובים. אחרי שזכתה להצלחה עם הפנדה 4x4 בשני הדורות האחרונים, תגיע היצרנית לתערוכת ג'נבה שתפתח את שעריה ברביעי למרץ עם גרסת הפנדה קרוס - גרסה קשוחה עוד יותר בעלת עיצוב קרבי וביצועי שטח משופרים.
פיאט פנדה קרוס
בנוסף לעיצוב גרסת ה- 4x4, נוספו בקרוס שלל רמזים עיצוביים ליכולות השטח של המכונית הקטנה כגון מגלשי הכרום מלפנים ומאחור וצמיגי כביש-שטח מגודלים. בכל הנוגע לתא הנוסעים, פיאט לא שחררה תמונות בשלב זה אך היא מספרת על עיצוב אופנתי, קונסולה מרכזית ייחודית ואבזור עשיר הכולל קישוריות בלוטות' ומערכת בחירת מצב נהיגה שיוצעו כסטנדרט. מערכת בלימה אוטומטית במהירויות עירוניות תוצע כאופציה בתוספת תשלום.
גולת הכותרת בפנדה קרוס היא מערכת ההנעה ויחדת הכח. המנועים הינם מנועי MultiJet ו- TwinAir בנפחים של 1.3 ו- 0.9 ליטר בהתאמה המייצרים 80 ו- 90 כ"ס שעברו כיוונונים ומקצה שיפורים. תיבת ההילוכים הינה ייחודית לדגם ולה שישה יחסי העברה. לתיבת ההילוכים שתשודך למנוע ה- 0.9 ליטר הילוך ראשון מקוצר לטובת זינוק טוב יותר בסביבה עירונית ושליטה טובה יותר במהירויות נמוכות בשטח. מערכת ההנעה הכפולה הינה מערכת חכמה המבטיחה ביצועי שטח ממש כמו אצל הגדולים.
פיאט פנדה קרוס
מערכת ההנעה הכפולה, אותה מכנה פיאט "מומנט עפ"י דרישה" משלבת את מערכת בקרת היציבות האלקטרונית ומערכת נעילת הדיפרנציאל האלקטרונית על מנת לשלוט במומנט העובר לגלגלים בתנאי נהיגה טכניים. למערכת שלושה מצבי נהיגה לבחירה. המצב הראשון הינו אוטומטי ובו המערכת מודדת את האחיזה בצירים ומעבירה מומנט לפי הצורך. במצב השני, שפועל במהירויות של עד 50 קמ"ש מעבירה המערכת מומנט לכל ארבעת הגלגלים ובולמת עפ"י הצורך את הגלגלים המאבדים אחיזה על מנת להעביר מומנט לגלגלים בעלי האחיזה המיטבית. המצב השלישי הינו מצב ירידה במתלול שנועד לספק ביצועים מיטביים בירידה במדרונות תלולים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.