נבחרת פוינטר - iGO נערכת לאתגר הגדול ביותר עמו התמודדה עד היום: ראלי דרך המשי רוסיה - סין
צמד נהגי השטח המעוטרים רז הימן והלל סגל ייצאו בקרוב לראלי דרך המשי עם צוות פוינטר - iGO. ראלי דרך המשי (silk way rally 2016) יחל ב- 8 ביולי 2016, יצא לדרך מהכיכר האדומה במוסקבה וימשיך לאורך 11,000 ק"מ החוצים את הנופים הקסומים של רוסיה, קזחסטן וסין, לפני שיגיע לקו הסיום בלב בייג'ינג ב- 24 ביולי. לראלי יצאו גם צוות לוחמי המדבר של אביב קדשאי ויזהר ערמוני וכן משאית סיוע של מיצובישי מסוג קאנטר בחסות כלמוביל שתספק סיוע טכני בהכנת ותחזוקת המשאית. את הצמיגים לרכב הראלי ולמשאית תספק חברת אוטולוקס יבואנית צמיגי טויו לישראל.
מארגני האירוע מציינים כי ראלי דרך המשי יהיה קרב בלתי מתפשר ואחד האתגרים המוטוריים הגדולים ביותר. המסלול כולל טריטוריות לא ידועות, מדבריות, מישורים עצומים, קניונים תלולים, הרים, ערבות עם חורבות, ערים עתיקות ונופים מדהימים. רז הימן, נהג הצוות, מסר כי: "מדובר בראלי בסדר גודל גדול יותר מראלי פריז - דקאר מכל הבחינות. ממשלת סין כמו גם ממשלת רוסיה מעורבות בראלי זה ותומכות בו באופן ישיר כמו שאף מדינה מעולם לא תמכה בראלי מסוג זה".
רכב הראלי
אילן גולדשטיין, מנכ"ל פוינטר, מסר כי: "למרות חוק הספורט המוטורי ופניות שנעשו לשגרירויות ישראל ברוסיה וסין, לא נתקבלה תמיכה כספית לצוות הישראלי. חוק הספורט המוטורי לא רק שלא שיפר וקידם את הספורט המוטורי בישראל, אלא שהערים מגבלות ובירוקרטיה מיותרת ובפועל "קבר" את התחרויות בארץ. הצוותים הישראלים מתחרים רק בתחרויות בחו"ל, בעיקר באירופה, בזכות דבקות במטרה של הספורטאים וקומץ ספונסרים שעדין נותנים רוח גבית לספורט המוטורי. ראלי דרך המשי 2016 מהווה יריית פתיחה ראשונה לפרויקט רחב היקף בקנה מידה גלובלי של פתיחת דרך המשי מחדש והשקעה של 40 מיליארד דולר על ידי הממשל הסיני. רז והלל יוצאים למרוץ המאתגר ביותר שעשו עד היום בלי אף תמיכה ממשלתית למרות שהספורט המוטורי מביא למדינה כבוד והישגים."
זאן גוג'הן, נשיא פדרציית הרכב הסיני, ציין כי: "הראלי רייד הוא הרבה יותר מסתם ראלי. זה גשר בין המדינות (רוסיה וסין), וראלי דרך המשי יהפוך לאחד מאירועי הספורט המרכזיים ביותר בתקשורת הסינית."
סרטון נבחרת פוינטר - iGO הרשמי

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.