הדור החמישי של לנד רובר דיסקברי מציג עיצוב מודרני, יכולת שטח גבוהה וגאדג'טים מגניבים
לנד רובר חשפה אמש את הדור החמישי של הדיסקברי לאחר המתנה של שמונה שנים ארוכות מאז הצגת הדור הרביעי של הדגם. העיצוב הקופסתי של הדור הקודם נזנח לטובת עיצוב מודרני וספורטיבי יותר מבלי לוותר על זהות המותג. גם בדיסקברי החדש ניתן למצוא את הגג המדורג - סימן ההכר של הדגם, ואת סידור המושבים בו כל שורה גבוהה יותר מזו שלפניה. גם תנוחת הישיבה הגבוהה והזקופה במושב הנהג נשמרה בדור החדש של רכב השטח הבריטי.
לנד רובר דיסקברי החדש
ללנד רובר דיסקברי החדש תא נוסעים ורסטילי עם אופציה לשבעה מושבים מלאים ומערכת קיפול מושבים חכמה. ניתן לקפל את חמשת המושבים האחוריים דרך מסך השליטה המרכזי, בעזרת פקדים בחלק האחורי של הרכב או דרך הסמארטפון - תכונה ייחודית ושימושית כאשר קונים רהיטים באיקאה למשל ורוצים להכין מראש מקום בתא המטען. כל המושבים מוצעים עם אפשרות חימום ואוורור ואילו הקדמיים מציעים גם מערכת עיסוי שתנעים את זמנכם בנסיעות ארוכות. היצרנית מבטיחה תא נוסעים איכותי, עמיד ויוקרתי עם דיפוני עור ועץ אמיתיים.
תא המטען מציע מגוון פתרונות אחסון למשפחה ההרפתקנית ונפחו עומד על 258 ליטרים עם שבעה מושבים בשימוש, 1,274 ליטרים כאשר שורת המושבים השלישית מקופלת ועד 2,342 ליטרים כאשר שתי שורות המושבים האחוריות מקופלות. דלת תא המטען אינה מפוצלת כמו בדגם הקודם אך החברה מצאה פתרון אחר למי שרוצה לשבת בנוחות בשטח כדי להחליף את חליפת הגלישה בטוקסידו ומציעה ספסל נשלף ושימושי המותאם לעומס של עד 300 ק"ג.
לנד רובר דיסקברי החדש
אם יצא גם לכם לצאת לריצה או לשחייה בים וחיפשתם היכן להשאיר את מפתח הרכב, תשמחו לשמוע שלנד רובר פתרה את הבעיה עם צמיד Activity Key עמיד במים המאפשר להשאיר את המפתח היקר ברכב ולעסוק בפעילות ספורטיבית מבלי לחשוש. הצמיד מאפשר את פתיחת ונעילת הרכב על-ידי הצמדת הצמיד לדלת תא המטען. בדגמים המצויידים במתלי אוויר קיים פיצ'ר מעניין נוסף: כאשר הנוסעים מתקרבים לרכב, המרכב מונמך ב- 40 מ"מ על מנת להקל על הכניסה והיציאה מהרכב.
לנד רובר דיסקברי החדש יוצע עם מערכת מולטימדיה הכוללת מסך מגע בגודל 10 אינץ', 17 רמקולים מבית מרידיאן, עד תשעה שקעי USB, שישה שקעי מתח 12V, ונקודת W-Fi התומכת בשמונה מכשירים, הכל כדי שלילדים "המחוברים" לא ישעמם בדרך. בתחום הבטיחות מציג דיסקברי 4 עיגוני איזופיקס ושלל מערכות אקטיביות, ביניהן בקרת שיוט אדפטיבית עם בלימה אוטונומית, מניעת סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, פנסים אדפטיביים, ומצלמות היקפיות.
לנד רובר דיסקברי החדש
לנד רובר דיסקברי החדש שומר על מסורת החברה ומציג יכולות שטח גבוהות ועבירות אפקטיבית במגוון סוגי קרקע ומזג אוויר. מרווח הגחון עומד על 282 מ"מ, נתון העומק לצליחת מים עומד 900 מ"מ וזוויות הגישה והנטישה עומדות על 34 ו- 30 מעלות בהתאמה. מערכת ה- Terrain Response המעודכנת שולטת על מגוון פרמטרים החל מהעברות ההילוכים ועד מצערת הדלק בנסיון לספק אחיזה אופטימלית בכל סוגי הקרקע. הדיסקברי אף מסוגל לזחול בעצמו בכל שטח במהירות של עד 30 קמ"ש, במצב זה יידרש הנהג לשלוט רק בהיגוי. יכולת הגרירה עומדת על 3,719 ק"ג ומערכת עזר לנגרר תפיג את הלחץ בתמרונו בעת נסיעה לאחור.
סרטון לנד רובר דיסקברי
לנד רובר דיסקברי מצוייד במנועי דיזל ובנזין המשודכים לתיבת 8 הילוכים מבית ZF ולמערכת הנעה כפולה. גרסת SD4 מצויידת במנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר המפיק 237 כ"ס ומומנט של 51 קג"מ. גרסת TD6 תשווק עם מנוע טורבו דיזל V6 בנפח 3.0 ליטר המפיק 254 כ"ס ומומנט מרבי של 61.2 קג"מ. גרסת Si6 מצויידת במנוע בנזין V6 בעל מגדש-על המפיק 340 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ. לדיסקברי החדש שלדת אלומיניום הקלה ב- 480 ק"ג לעומת הדור הקודם, נתון שתורם מאד לצמצום צריכת הדלק ופליטת המזהמים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.