ניסאן סנטרה החדשה מציעה יחידת הנעה יעילה וקישוריות מתקדמת
ניסאן מציגה בתערוכת שנחאי את המשפחתית החדשה ניסאן סנטרה הידועה גם בכינוי ניסאן סילפי (Sylphy). הדגם החדש יתחרה בסגמנט המשפחתיות מול דגמים כגון טויוטה קורולה, סקודה אוקטביה ומאזדה 3.
ניסאן סנטרה
העיצוב החיצוני לא רק נאה למראה אלא גם מציג מקדם גרר נמוך במיוחד של 0.26cd, כמו של ניסאן GT-R. החרטום מיישר קו עם שפת העיצוב המוכרת של משפחת רכבי הסדאן של היצרנית, וכולל שבכה קדמית בגוון כרום המאמצת את מוטיב ה- V המזוהה עם המותג. ומהצד ניתן להבחין בקורת C עם מגרעת מושחרת אשר נועדה להעניק אפקט של גג צף.
ניסאן סנטרה
ניסאן מדווחת כי הסנטרה תציע מרווח נדיב לנוסעים תודות לבסיס גלגלים ארוך, מרכב רחב (מידות מדוייקות טרם פורסמו), ומושבים ארגונומיים ורכים. הרוכשים יוכלו לבחור מבין שלושה גוונים לתא הנוסעים: שחור ספורטיבי, אפור בהיר או חום עם מושבים בתיפור יהלומים כפי שניתן לראות בתמונות.
ניסאן סנטרה
תא הנוסעים מציג עיצוב אלגנטי בהשראת ניסאן מקסימה הבכירה. הקונסולה המרכזית כוללת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', ותחתיו שלושה פתחי אוורור עגולים. ניסאן סנטרה תציע טכנולוגיות קישוריות חכמות ביניהן חיווי קולי לתפעול שלל פונקציות שימושיות.
אבזור הבטיחות כולל בין היתר בלימה אוטונומית המאיטה בעת חציית פס האטה או מפגע בכביש, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, מערכת התרעה בעת תנועה צולבת בנסיעה לאחור, מערכת הכנה מוקדמת להתנגשות, והתרעה על עייפות הנהג.
מידע מלא אודות יחידת ההנעה טרם פורסם, אך ידוע בשלב זה כי היא כוללת מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ליטרים המתיימר להציע פעולה חלקה במיוחד לצד יעילות מירבית. לדברי ניסאן, המתלים, ההיגוי וקשיחות המרכב שופרו וחוזקו לעומת הדגם הפורש, לטובת תחושת נהיגה מוצקה ויציבה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.