הדור השמיני של פולקסווגן גולף מציג עיצוב חיצוני אבולוציוני, תא נוסעים רבולוציוני, ויחידות הנעה הכוללות מערכת מיקרו היברידית
לאחר שלל טיזרים והדלפות, נחשף רשמית הדור החדש והשמיני במספר של פולקסווגן גולף - המכונית הנמכרת ביותר באירופה מזה עשורים. הדגם החדש מבוסס על פלטפורמת MQB בדומה לקודמו, ומציג מידות גדולות רק במעט. אורכו הכללי 4,284 מ"מ (26 מ"מ יותר ביחס לדגם הפורש), רוחבו 1,789 מ"מ, גובהו 1,456 מ"מ, ובסיס הגלגלים באורך 2,636 מ"מ (16 מ"מ יותר ביחס לדגם הפורש).
פולקסווגן גולף
כפי שצפינו, העיצוב החיצוני מהווה אבולוציה לקודמו, כמסורת המותג והדגם. הדור החדש מציג קווים מלוטשים יותר ונראה כמו מתיחת פנים מקיפה לדור הפורש, אף על פי שמדובר בדגם כל חדש. השינויים העיקריים מתמקדים בחרטום הכולל כעת יחידות תאורה דינמיות מסוג IQ Light עם אופציה לתאורת matrix LED בדומה לדגמי אאודי, ופגוש קדמי בעל כונס אוויר רוחבי התחום בפס בגוון כרום בתחתית.
פולקסווגן גולף
עיקר החידושים בדור החדש נרשמו בתא הנוסעים המציג ארכיטקטורה חדשה הכוללת דשבורד אופקי גבוה עם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ' הנושק למסך מערכת מולטימדיה בגודל 8.25 או 10 אינץ'. חידוש בולט נוסף הינו בורר ההילוכים האלקטרוני הקטנטן בדגמים האוטומטיים. להשלמת ההופעה כולל תא הנוסעים תאורת אווירה נעימה. מרבית המערכות נשלטות באמצעות משטחי מגע. מערכת בקרת האקלים נשלטת באמצעות משטח מגע ייעודי הממוקם מתחת לצג מערכת המולטימדיה. פקדי התאורה החיצונית המסורתיים הוחלפו גם הם במשטח מגע בדומה לדגמי אאודי החדשים.
פולקסווגן גולף
מערכת המולטימדיה החדשה בגרסת MIB3 כוללת צימוד לסמארטפון, קישוריות אינטרנטית באמצעות eSIM, ריבוי משימות המאפשר מסך מפוצל, וחיווי קולי המתופעל באמצעות פקודה קולית "Hellow Volkswagen" בדומה למערכות של יצרניות פרימיום, לצד אפשרות להתקשרות עם אמזון באמצעות העוזרת האישית "אלקסה".
פולקסווגן גולף החדשה תוצע מעתה עם מערכת מיקרו היברידית במתח 48V בגרסאות האוטומטיות בלבד. מערכת זו משולבת במנועי הטורבו בנזין המוכרים של הקונצרן בנפח 1.0 ליטר בהספק 110 כ"ס ו- 1.5 ליטרים בהספק 150 כ"ס, ומסייעת בחיסכון של 10% בצריכת הדלק באמצעות האפשרות לכבות את המנוע בזמן שיוט קצר או לקראת עצירה במהירות 20 קמ"ש, בדומה למערכת עצור וסע מתקדמת בעלת יכולות מוגברות.
גרסאות הדיזל מצויידות במנוע טורבו דיזל TDI בנפח 2.0 ליטרים בהספק 115 או 150 כ"ס ומציגות צריכת דלק עדיפה ב- 17% ביחס לדגם הפורש. הגרסה המעניינת ביותר הינה גרסת פלאג-אין הייבריד המכונה GTE ולה טווח נסיעה חשמלי של 60 ק"מ. גרסת GTE משלבת בין מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטרים לבין מנוע חשמלי ותגיע בהספק כולל של 204 או 245 כ"ס (בדומה לגולף GTI פרפורמנס היוצאת).
אבזור הבטיחות כולל את כל מערכות Travel Assist, המאפשרות נהיגה סמי אוטונומית עם זחילה בפקקים, בלימה אוטונומית עד 210 קמ"ש. באירופה מקבלת פולקסווגן גולף החדשה את טכנולוגיית Car2X המתוזמנת עם רמזורים חכמים ומציעה לנהג מהירות נהיגה ממוצעת באמצעותה יוכל לתפוס "גל ירוק" של רמזורים, ולשדר ולקלוט הודעות ואזהרות מבעלי מערכות דומות בדרך.
שיווקה של פולקסווגן גולף החדשה באירופה צפוי לחודש דצמבר הקרוב. לישראל צפויה הגולף החדשה להגיע לקראת סוף שנת 2020.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.