Bestie משלב בין קבלת הצעות מחיר ורכישת ביטוח רכב אונליין, לשיחות ישירות מול סוכני הביטוח
מיזם Bestie החל היום את פעילותו בישראל כאתר להשוואת מחירי ביטוח רכב. האתר החדש אינו פועל כסוכנות ביטוח או מטעם חברות הביטוח הגדולות, אלא כגוף עצמאי, ניטרלי ואובייקטיבי. ההשראה למודל ההפעלה מגיעה מאתר Skyscanner להשוואת מחירי חופשות בחו"ל. בשלב הראשון מתרכזת הפעילות בהשוואת מחירים לביטוח רכב, ובהמשך יציע האתר השוואת מחירים לביטוח דירה ולביטוח נסיעות לחו"ל.
Bestie
סקר שערך האתר מצא כי 87% ממבטחי הרכב בישראל מבצעים השוואת מחירים לפני רכישת הביטוח, ו- 72% מבצעים השוואת מחירים באמצעות האינטרנט. עם זאת רק 22% מהנשאלים רכשו פוליסת ביטוח באמצעות האינטרנט. בקרב המבטחים דרך סוכני ביטוח 30% בחרו בכך בשל הזמינות של סוכן הביטוח, ו- 37% בשל היחס האישי אותו הוא מעניק להם.
אתר Bestie מציע שילוב בין און ליין לשירות אנושי. גולשי האתר יקבלו עד 20 הצעות מחיר מסוכנויות ביטוח שונות. בתוך שעה מבחירת הלקוח בפוליסה המתאימה לו, יצור איתו קשר סוכן הביטוח בשיחת טלפון על מנת להשלים את רכישת הביטוח. בכך יקבל הלקוח פירוט אודות הפוליסה בשפה ברורה ונגישה, ויקבל מענה לשאלותיו.
צילום מתוך אתר Bestie
לדברי תמר גרזון, מנכ"לית Bestie: "בעולם של כלים פיננסיים מורכבים, בעלויות צולבות ופוליסות ביטוח מסובכות, אנחנו מחפשים את הפתרונות הידידותיים, ההוגנים והפשוטים ביותר. על כן בנינו כלי חדשני להשוואת הכיסויים של כל הצעה אשר יכול להעניק לכל אחד את התמונה הברורה ביותר לגבי הצרכים שלו ותנאי הפוליסה שלפניו".

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.