עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב
מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)
עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב
מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)
״איכותי ומוצלח.״
״איכותי ומוצלח.״
153כ״ס
5/5כוכבי בטיחות
12.5קמ/ליטר
<p dir="RTL">סקודה יטי הוצג לראשונה בשנת 2005 כרכב קונספט ובשנת 2009 הוצג הדגם הסדרתי כאשר רוב הסממנים מרכב הקונספט נשמרו. בשנת 2010 החל שיווקו של הסקודה יטי בארץ.</p>
<p dir="RTL">סקודה יטי משתייך לקטגוריית רכבי הפנאי הקטנים. כיום סקודה יטי הוא רכב פנאי שטח היחיד בהיצע הדגמים של סקודה אך ככל הנראה מתוכננים עוד שני רכבי פנאי שטח לסקודה כאשר אחד ימוקם מעל לסקודה יטי ואחד ימוקם מתחתיו. מתחריו העיקריים של הסקודה יטי הם סובארו XV, יונדאי ix35, קיה ספורטאז' וניסאן קשקאי.</p>
<p dir="RTL">סקודה יטי מציע עיצוב נאה ומרובע אך לא נועז כמו מתחריו החדשים. תא הנוסעים נאה ואיכותי בזכות איכות החומרים וההרכבה הגבוהים. בניגוד למתחריו שרק נראים מיועדים לשטח, הסקודה יטי בעל יכולות שטח בסיסיות בזכות שלל מערכות אלקטרוניות המשולבות ברכב ומנוצלות היטב במצב נסיעה Off road.</p>
<p dir="RTL">בסיס הגלגלים של הסקודה יטי ארוך מהממוצע בקטגוריה ועומד על 2.57 מ'. תא המטען בנפח 416 ליטר. לסקודה יטי זווית גישה של 19 מעלות וזווית נטישה של 27 מעלות. במבחני הריסוק של Euro NCAP זכה סקודה יטי בחמישה כוכבי בטיחות.</p>
<p dir="RTL"><strong>מנועי סקודה יטי</strong></p>
<p dir="RTL">סקודה יטי מגיע לארץ עם שלושה מנועים.</p>
<p dir="RTL"><strong>מנוע ראשון </strong>- הינו מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר<strong> </strong>ובהספק 105 כ"ס. למנוע משודכות תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים או תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG בעלת שבעה הילוכים ומערכת הנעה קדמית.</p>
<p dir="RTL">ביצועים בתיבה הידנית - תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 11.8 שניות והמהירות המרבית עומדת על 175 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 13.2 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 17 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-15.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 4 (מתוך 15).</p>
<p dir="RTL">ביצועים בתיבה הרובוטית - תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 12 שניות והמהירות המרבית עומדת על 173 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 12.5 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 17.2 בנסיעה בינעירונית ו-15.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 5.</p>
<p dir="RTL"><strong>מנוע שני</strong> - הינו מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.4 ליטר ובהספק 122 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG בעלת שבעה הילוכים ומערכת הנעה קדמית. תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 10.6 שניות והמהירות המירבית עומדת על 182 קמ"ש.</p>
<p dir="RTL">צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 12 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 17.5 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-15.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.</p>
<p dir="RTL"><strong>מנוע שלישי </strong>- הינו מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.8 ליטר ובהספק 153 כ"ס. למנוע משודכות תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG בעלת שישה הילוכים ומערכת הנעה כפולה. תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 9 שניות והמהירות המירבית עומדת על 192 קמ"ש.</p>
<p dir="RTL">צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 9.4 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 14.7 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-12.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 12.</p>
<p dir="RTL"><strong>מנוע רביעי </strong>- הינו מנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ובהספק 140 כ"ס. למנוע משודכות תיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה הילוכים או תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG בעלת שישה הילוכים ומערכת הנעה כפולה.</p>
<p dir="RTL">ביצועים בתיבה הידנית - תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 9.9 שניות והמהירות המירבית עומדת על 190 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 14 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 18.8 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-16.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 12.</p>
<p dir="RTL">ביצועים בתיבה הרובוטית - תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 10.2 שניות והמהירות המירבית עומדת על 187 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 13.5 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 17.2 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-15.4 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 13.</p>2014סקודהסקודהסקודה יטי22700פנאי שטח0101מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)
מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)
מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)
תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.