מזראטי גיבלי החדשה הושקה בישראל, המחיר החל מ- 590 אלף ₪
חברת אוטו איטליה, יבואנית מזראטי ופרארי בישראל, השיקה היום את המזראטי גיבלי (Ghibli). הגיבלי היא המכונית הזולה בהיצע דגמי מזראטי וככזאת היא פונה לפלח שוק רחב יותר כך שיותר נהגים יוכלו ליהנות מבעלות על רכב ממותג אקזוטי כמו מזראטי. הגיבלי מיועדת להתחרות בסגמנט רכבי הספורט סלון מול הגרסאות החזקות של מרצדס E קלאס, מרצדס CLS, אאודי A6, אאודי A7, ב.מ.וו סדרה 5, ב.מ.וו סדרה 6 גראן קופה, יגואר XF ואינפיניטי M.
השקת מזראטי גיבלי בישראל
מספיק מבט חטוף על המכונית כדי להבין שמדובר במזראטי. העיצוב מזכיר את מזראטי קוואטרופורטה עם הגריל המוכר ושלושה פתחי האוורור בכנפיים הקדמיות. בשלב זה מזראטי גיבלי משווקת בישראל בשלוש גרסאות בנזין, במידה ותהיה דרישה מצד לקוחות, יישקל שיווקה של הגיבלי דיזל שהיא המכונית הראשונה בתולדות מזארטי שמצוידת במנוע הלוגם סולר.
להלן פירוט הגרסאות והמנועים:
מזראטי גיבלי - מצוידת במנוע V6 בנפח 3.0 ליטר בעל צמד מגדשי טורבו המספק 330 כ"ס ומומנט של 51 קג"מ המאיצים את הגיבלי מעמידה למאה קמ"ש תוך 5.6 שניות ועד למהירות מירבית של 263 קמ"ש. לפי נתוני היצרן, צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 9.6 ליטר למאה ק"מ. מחירה של גרסה זו עומד על החל מ- 595,000 ₪.
מזראטי גיבלי S - מצוידת במנוע V6 בנפח 3.0 ליטר בעל צמד מגדשי טורבו המספק 410 כ"ס ומומנט של 56.1 קג"מ המאיצים את הגיבלי מעמידה למאה קמ"ש תוך 5.0 שניות ועד למהירות מירבית של 285 קמ"ש. לפי נתוני היצרן, צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 10.4 ליטר למאה ק"מ. מחירה של גרסה זו עומד על החל מ- 720,000 ₪.
מזראטי גיבלי Q4 S - גרסת ההנעה הכפולה מצוידת במנוע V6 בנפח 3.0 ליטר בעל צמד מגדשי טורבו המספק 410 כ"ס ומומנט של 56.1 קג"מ המאיצים את הגיבלי מעמידה למאה קמ"ש תוך 4.8 שניות ועד למהירות מירבית של 284 קמ"ש. לפי נתוני היצרן, צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 10.5 ליטר למאה ק"מ. מחירה של גרסה זו עומד על החל מ- 740,000 ₪.
מזראטי גיבלי דיזל - מצוידת במנוע דיזל V6 בנפח 3.0 ליטר מוגדש טורבו המספק 275 כ"ס ומומנט של 61.1 קג"מ המאיצים את הגיבלי מעמידה למאה קמ"ש תוך 6.3 שניות ועד למהירות מירבית של 250 קמ"ש. לפי נתוני היצרן, צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על פחות מ- 6 ליטר למאה ק"מ. מחירה של גרסה זו עומד על החל מ- 590,000 ₪.
כל הגרסאות משווקות עם תיבת הילוכים אוטומטית בת 8 הילוכים תוצרת ZF עם שליטה מההגה. בלימה ממאה קמ"ש ועד לעצירה מוחלטת מתבצעת לאורך 36 מטר בלבד הודות למערכת בלימה מצוינת.
סרטון מזראטי גיבלי
הגיבלי מאובזרת בחישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינץ', דיפרנציאל מכאני מוגבל החלקה, פנסי בי-קסנון עוקבי פניה, 7 כריות אוויר, בקרת אקלים דו אזורית, בקרת שיוט, תאורת אווירה, מסך מגע בגודל 8.4 אינץ', שקעי אודיו AUX ו- USB, קישוריות BlueTooth ומערכת שמע עם 8 רמקולים כסטנדרט (מערכת שמע היקפית של Bowers & Wilkins עם 15 רמקולים מוצעת כאופציה בתוספת תשלום), ריפודי עור, מושבים קדמיים חשמליים עם זיכרונות למושב הנהג ועוד.
אורכה של הגיבלי עומד על 4,971 מ"מ, רוחבה 1,945 מ"מ, גובהה 1,461 מ"מ ובסיס גלגליה עומד על 2,998 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 500 ליטר.
יואב הורוביץ, מנכ"ל Avis ויו"ר אוטו איטליה, אמר: "אנו גאים להשיק היום בישראל את הגיבלי, שמסמן את כניסתה של מזראטי לתחום רכבי המנהלים. זו גם הפעם הראשונה שדגם של מזראטי נמכר במחיר אטרקטיבי של החל מ- 590,000 ₪, מה שיאפשר לקהל רחב יותר להגשים את השאיפה לנהוג ברכב הנחשק ביותר. אנו מאמינים במותגי העל מזראטי ופרארי ובפוטנציאל הרב שגלום בפעילות המותגים הללו."

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.