אתר הרכב AUTOEXPRESS ביצע נסיעת מבחן על אב טיפוס של הונדה ג'אז החדשה בגרסת ההייבריד
כחודשיים לפני שהונדה ג'אז החדשה נחשפת לציבור הרחב בתערוכת פרנקפורט, זכו כתבי אתר הרכב AUTOEXPRSS לצאת לנסיעת מבחן באב טיפוס של גרסת הג'אז ההיברידית.
הונדה ג'אז המוכרת בעולם גם בשם הונדה פיט (FIT) הוצגה לראשונה בשנת 2001. בזכות מבנה קומפקטי וחכם סיפקה הג'אז מרווח פנימי גדול על אף מידות חיצוניות קטנות. ביחד עם אמינות מכנית המוכרת לנו מדגמי הונדה נוספים זכתה ההונדה ג'אז להצלחה בעולם. בשנת 2009 הגיע לישראל הדור השני של ההונדה ג'אז אשר המשיך בנוסחת הדור הראשון ומציע מרווח פנימי נדיב ומידות חיצוניות קומפקטיות. העיצוב אף הוא שמר על המראה הכללי של הדור הראשון. כעת, לקראת שנת 2014 חושפת הונדה פרטים ראשונים על הדור השלישי הממשיך במסורת הדורות הקודמים. עיצוב הרכב לעומת זאת הפך למוחצן יותר, בהתאם לשפת העיצוב הנוכחית של הונדה אף שפרופורציות העיצוב הכלליות מהדורות הקודמים נשמרה.
הונדה ג'אז הייבריד 2014
הגרסה בה נהגו כתבי AUTOEXPRESS הייתה כאמור, הגרסה ההיברידית המצוידת במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר המפיק בשילוב המנוע החשמלי לא פחות מ- 133 כ"ס. תיבת ההילוכים היא רובוטית כפולת מצמדים בת שבעה הילוכים. ביצועי הרכב עומדים על 10.2 שניות במיאוץ מאפס למאה קמ"ש והמהירות המרבית עומדת על כ- 193 קמ"ש.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.