מרצדס מציגה תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם תשעה הילוכים אשר תשפר את צריכת הדלק, פליטת המזהמים ונוחות הנסיעה
ביום שלישי האחרון הציגה מרצדס תיבת הילוכים אוטומטית עם לא פחות מתשעה יחסי העברה. שמה המסחרי של התיבה החדשה הוא 9G-TRONIC והיא תשווק ראשית בדגם ה- E 350 BlueTEC של היצרנית. הודות לשני ההילוכים הנוספים בתיבה, צריכת הדלק בנסיעה משולבת של ה- E 350 BlueTEC שופרה בכ- 4% וירדה לכדי 5.3 ליטר למאה ק"מ בגרסת הסדאן (5.5 ליטר למאה ק"מ בדגם הנוכחי עם תיבה בת שבעה הילוכים) ו- 5.5 ליטרים למאה ק"מ בגרסת הסטיישן (5.7 ליטר למאה ק"מ בדגם הנוכחי). פליטת המזהמים עם התיבה החדשה עומדת על 138 גרם לק"מ בגרסת הסדאן (144 גרם לק"מ בדגם הנוכחי) ו- 144 גרם לק"מ בגרסת הסטיישן (153.9 גרם לק"מ בדגם הנוכחי).
תיבת 9G-TRONIC
הודות לשני ההילוכים הנוספים שמספקים יחסי העברה של בין 2.24:1 בהילוך הראשון ועד 0.60:1 בהילוך התשיעי, מרצדס מבטיחה שזמינות הכח של מנוע הדיזל בנפח 3.0 ליטר אשר מפיק 252 כ"ס תהיה גבוהה במיוחד ותיבת ההילוכים תאפשר הורדה או העלאה של מספר הילוכים בו זמנית במידת הצורך. מרצדס שמו דגש מיוחד על שיפור נוחות הנסיעה בפיתוח תיבת ה- 9G-TRONIC. עפ"י מרצדס, החלפות ההילוכים מיידיות וכמעט בלתי מורגשות. כמו כן, מרצדס מדווחת כי שני ההילוכים הנוספים מאפשרים ל- E 350 BlueTEC שיוט ב- 120 קמ"ש ב- 1,350 סל"ד בלבד ואף הורידו את רמת הרעש בתא הנוסעים בעד 4 דציבל, דבר התורם רבות לשלוות הנוסעים. מרצדס מוסרת כי התיבה החדשה תגיע כסטנדרט בדגמי ה- E 350 BlueTEC בתצורת סדאן וסטיישן ומחירי הרכבים יישארו ללא שינוי.
מרצדס E קלאס

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.