ניסאן טראנו, רכב השטח הקטן, עובר מתיחת פנים ויהווה גרסה מאובזרת של הדאצ'יה דאסטר
רנו, בעלת השליטה בחברת ניסאן, רכשה בשנת 1999 את חברת דאצ'יה הרומנית שאיתה שיתפה פעולה מאז הוקמה בשנת דאצ'יה 1966 במטרה שתשמש כזרוע שתייצר רכבים עממיים וזולים לשוק המזרח אירופאי. עם רכישתה, השיקה רנו מספר רכבים של דאצ'יה שהתבססו על דגמי רנו. אחד מהם, שנמכר גם בארץ הוא הלוגאן, שנמכר בישראל תחת מותג רנו.
דאצ'יה דאסטר החדש
רכב נוסף של היצרנית הרומנית הוא הדאסטר, שהוצג בשנת 2010 וכבר הספיק לזכות בביקורות חמות ברחבי העולם על כך שהוא אחד הרכבים היחידים כיום שמציגים יכולות שטח טובות מבלי להיות עמוס בהמון אביזרי נוחות שמעלים את המחיר בצורה ניכרת. כעת מציגה דאצ'יה דור חדש של הדאסטר, שישווק בחלק מהעולם גם תחת השם ניסאן טראנו, שהיה רכב השטח של היצרנית עד שייצורו הופסק בשנת 2006 בעקבות הצגתו של הפת'פיינדר שהחליף אותו.
דאצ'יה דאסטר החדש
הדאסטר החדש יציג עיצוב עם חזית שמזכירה את יתר רכבי השטח של ניסאן, מרווח גחון נדיב ומראה שממשיך בגישת ה"בלי קשקושים" שתרמה רבות לפרסומו של הדאסטר הקודם. גלגלי 16 אינץ' העוטים צמיגי בוץ משלימים את המראה. מאחור מקבל הדאסטר יחידות תאורה חדשות, צינורות מפלט בעיטור כרום וסמלים בעיצוב חדש. קרסו, יבואני רנו וניסאן לישראל מסרה כי כרגע אין בכוונתה לייבא את הדאסטר לארץ.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.