מרצדס ממשיכה לבסס את מעמדה בקטגורית רכבי הפרימיום עם הצלחה נאה במכירות לדגמים החדשים
חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל יכולה לחייך כל הדרך אל הבנק. מסתבר שעם מדיניות מחירים מעודכנת וארסנל דגמים חדשים, התוצאות לא מאחרות להגיע. בסיכום נתוני חודש אוגוסט מדווחת כלמוביל על מכירת למעלה מ- 50 רכבי דגם ה- S קלאס החדשה, ספינת הדגל של מרצדס בנץ בכל הקשור לטכנולוגיה, בטיחות ועיצוב. הרכבים הראשונים יימסרו ללקוחות באולם התצוגה של החברה בתל אביב כבר בתחילת אוקטובר.
מרצדס CLA. מעל 60 מכירות בשבוע וחצי
הדגמים שהוזמנו על ידי הלקוחות כוללים בעיקר את גרסת ה- S500 עם מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.7 ליטרים המפיק 455 כ"ס ב- 5,250 סל"ד וגרסת ה- S400 Hybrid המשלבת מנוע חשמלי ומנוע בנזין V6בנפח 3.5 ליטר המספק 306 כ"ס. ראוי לציין כי רשימת ההמתנה ל-S קלאס החדשה נפתחה מספר חודשים טרם הגיע הרכב לארץ בחודש יולי האחרון ואף בטרם הוצג רשמית. כמו כן, דיווחה כלמוביל על מכירת למעלה מ- 60 רכבי מרצדס CLA שהושקה בתחילת השבוע שעבר, הישג מכובד לכל הדעות.
בהמשך לתנופת המכירות והתרחבות של פעילות מרצדס בישראל, מודיעה כלמוביל על התחלת שיווק גרסת הביצועים של מרצדס A קלאס ה - A45 AMG, שמשווקת עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2 ליטר המפיק 360 כ"ס. ביצועי הרכב עומדים על 4.6 שניות במיאוץ מאפס למאה קמ"ש.
אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל ציין, כי "אנו שמחים לתת מענה מהיר וכולל לביקוש הרב שמסתמן לסדרות החדשות של מרצדס. אנו למדים שהיצרן מיישם את החלטתו האסטרטגית הכוללת פיתוח מואץ של דגמים חדשים ומתקדמים ביותר כדי להוביל את שוק היוקרה העולמי בשנת 2020". פינטו הוסיף וציין, כי "מתחילת השנה כמעט והכפלנו את המכירות לעומת כל שנת 2012 ובעיקר קלטנו לקוחות חדשים שטרם נהגו בעבר במותג מרצדס. אנו כרגע פועלים להגדלת ההקצאות מול היצרן לעמוד בביקוש ולספק את המכוניות בזמן".

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.