הגרסה הקיצונית ביותר של הגייארדו תציג מנוע V10 המפיק 570 כ"ס, הנעה כפולה, תיבת הילוכים רובוטית וביצועים טובים מאי פעם
למבורגיני הציגה את הגייארדו לראשונה בשנת 2003 כאופציה שפויה יותר למורצ'יאלגו, מאז הציגה למבורגיני שני דורות ו- 22 גרסאות שונות של הגייארדו כולל גרסאות בייצור מוגבל. הגרסה הנוכחית, ה- 23 במספר תישא את השם Squadra Corse על שם מחלקת הספורט המוטורי החדשה מבית למבורגיני שתנהל את כל פעילויות הספורט המוטורי של החברה. הדגם יבוסס על גרסת סופר טרופאו (Super Trofeo) של הגייארדו ויהיה גם הוא דגם במהדורה מוגבלת.
למבורגיני גייארדו LP570-4 Squada Corse
שימוש נרחב בחומרים מרוכבים מבוססי סיבי פחמן מעמידים את משקלה של הגייארדו על 1,340 ק"ג, שהם 70 ק"ג פחות ממשקלה של הגרסה הקיצונית הקודמת, LP 560-4. הודות להפחתה במשקל ומנוע בנפח 5.0 ליטר ששופר והספקו עלה ל- 570 כ"ס מאיצה הסקוואדרה קורסה מאפס למאה קמ"ש תוך 3.4 שניות ול- 200 קמ"ש תוך 10.4 שניות. מהירותה הסופית עומדת על 320 קמ"ש. על הבלימה אחראים בלמי פחמן קראמיים.
למבורגיני גייארדו LP570-4 Squada Corse
עיצובה החיצוני אינו מותיר מקום להשערות או ספקות באשר ליעודו או מקורותיו של הרכב. עיצוב זוויתי, חד וספורטיבי עם אין ספור פתחי יניקת אוויר, ספויילר אחורי ענק הצבוע בשחור מט, חישוקי 19 אינץ' ודיפיוזר אחורי שצבועים בשחור מבריק מדגישים את העובדה כי מדובר ברכב מרוץ חוקי לכביש. תא הנוסעים, כיאה לשאר גרסאות הביצועים הקיצוניות של היצרנית, מעוצב בספרטניות ומינימליזם. ריפודי אלקנטרה עוטפים את המושבים ואת הקונסולה המרכזית בעוד נגיעות סיבי פחמן בכל תא הנוסעים חותמים את המתקפה על החושים.
למבורגיני גייארדו LP570-4 Squada Corse

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.