הסיוויק טורר מציעה תא מטען ענק בנפח 573 ליטר ומבטיחה לא לפגוע בחדוות הנהיגה של דגם ההאצ'בק. שלכם תמורת 138,900 ₪
חברת מאיר, יבואנית הונדה לישראל, מוסרת כי היא החלה היום בשיווק ההונדה סיוויק טורר (סטיישן) שנחשפה בתערוכת פרנקפורט בספטמבר האחרון. עיקר השינויים בין הטורר לבין גרסת ההאצ'בק עליה היא מבוססת הם הגבהת קו הגג מעל למושב האחורי ובכך שיפור מרווח הראש, הסרת הספויילר מהשמשה האחורית וכמובן תא המטען שצמח לנפח עצום של 573 ליטרים או 1,610 ליטר מכובדים עם קיפול המושבים האחוריים.
הונדה סיוויק סטיישן
תא המטען המוגדל תבע את מחירו, אורכה של הסיוויק סטיישן גדול ב- 23.5 ס"מ תמימים ביחס לגרסת ההאצ'בק והוא עומד על 4,535 מ"מ, זאת מבלי לשנות את אורך בסיס הגלגלים שנותר 2,595 מ"מ קצרים יחסית למתחרות.
את הסיוויק סטיישן תכנן צוות העיצוב האירופאי של הונדה והעניק לה עיצוב ספורטיבי ונאה שעומד בקנה אחד עם אופנת מכוניות הסטיישן המעוצבות הנוכחית. בזכות שילוב טוב של קו הגג יחד עם מכסה המנוע והשמשה הקדמית, התקבל מראה חלק ואווירודינמי.
מחירה של הסיוויק סטיישן עומד על 138,900 ₪ והיא משווקת עם מנוע ה- 1.8 ליטר I-VTEC המוכר מהגרסאות האחרות של הסיוויק. המנוע מפיק 140 כ"ס ומומנט מרבי של 17.7 קג"מ והוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת חמישה יחסי העברה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.