בהמשך להצלחה במכירות, תשיק וולוו ישראל קמפיין שיווקי נרחב בעלות של כ- 3 מיליון ₪
ליין הדגמים החדש של וולוו, שהושק לפני מספר חודשים, זוכה להצלחה לא מבוטלת ובארבעת החודשים של שנת 2014 הציגה היבואנית גידול של 46% במכירות המותג בישראל ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. בהמשך להצלחה במכירות, יוצאת חברת מאיר, היבואנית, בשיתוף עם חברת הפרסום מקאן אריקסון, בקמפיין פרסומי תחת הסלוגן "תחשבו מחדש על וולוו". עלותו של הקמפיין עומדת על כ- 3 מיליון ₪ והוא עלה השבוע בטלוויזיה, במדיה המודפסת, באינטרנט ובשלטי חוצות.
וולוו S60 R-Design
עוזי גונן, מנהל השיווק של חטיבת המכוניות הפרטיות בחברת מאיר מסר כי: "וולוו עוברת מהפכה משמעותית בשנים האחרונות ודגמי הדור החדש האטרקטיביים אותם אנו משיקים בקמפיין זה הם נדבך משמעותי שייתן תנופה נוספת למותג בשוק היוקרה בישראל."

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.