בתגובה לצמיחה שחווה החברה בשנה האחרונה, בית אור יהיה אחראי על מערכת השירות הטכני והחלפים וטיפול בלקוחות החברה
יבואנית אופל לישראל, חברת ש.י.ר, ממשיכה את הצמיחה וההתרחבות לה היא זוכה מאז קיבלה את זכות היבוא בשנת 2009. בעקבות הצמיחה התעורר הצורך במנהל מיוחד שיטפל בלקוחות החברה ויהיה אחראי על שביעות רצונם לאחר רכישת הרכב.
זהר בית אור. סמנכ"ל השירות הטכני והחלפים באופל ישראל
לתפקיד החדש גייסה אופל את זהר בית אור, 49, נשוי + 3, שמגיע לאופל לאחר תקופה ארוכה כמנהל אגף שירותי רכב בחברת בטר פלייס ונמנה בין צוות הקמת החברה. בית אור מילא שורה ארוכה ומרשימה של תפקידים בתחום הרכב בישראל. בעברו שימש בית אור כסמנכ"ל קבוצת ZOKO שילובים שעסקה ביבוא מותג קטרפילר לישראל ונגעה בתחומים שונים נוספים בתחום התעשייה הממוכנת, סמנכ"ל השירות של חטיבת מרצדס בכלמוביל ויועץ בתחום הרכב לגופים בטחוניים.
אסי שמלצר ואילן טל, מנכ"לים משותפים "אופל ישראל" מסרו כי: "בשנים האחרונות חווה אופל גידול מרשים במכירות החברה בישראל מה שדרש מינוי איש מקצוע ותיק ומנוסה שיטפל בלקוחות הרבים שמצטרפים לחברה וידאג לשביעות רצונם גם לאחר רכישת הרכב ולאורך שנים רבות. בית אור הוא בעינינו האדם המתאים ביותר למילוי התפקיד לאחר שהוכיח את יכולותיו בתפקידים דומים בעבר. כולנו תקווה שיחד עם בית אור נמשיך את הצמיחה המסחררת של אופל בישראל ואף יסייע לנו להעצים אותה".

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.