סובארו חושפת את הלגאסי (B4) החדשה

הלגאסי B4 החדשה תציע עיצוב חדש וספורטיבי יותר, איכות גבוהה יותר והבטחה לספק חוויית נהיגה מהנה

תגיות: , , ,

הסובארו לגאסי, שמכונה בישראל B4, נמצאת איתנו כבר 25 שנים. מאז הדור הראשון שייצורו החל בשנת 1989, מטרתה של סובארו הייתה ליצור מכונית משפחתית גדולה שתספק לחובבי הגה ערך מוסף של הנאה מנהיגה בנוסף לאיכות חומרים, אבזור ומרווח פנים ברמה הנדרשת מהמכוניות בקטגוריה. ארבעת הדורות הראשונים אכן סיפקו את הסחורה אך עם הדור החמישי שמשווק כעת, בחרה סובארו ללכת בכיוון בטוח יותר וסיפקה חווית נסיעה נינוחה יותר מהדורות הקודמים. כעת הגיע תורו של הדור השישי להיחשף וסובארו מבטיחה כי היא חזרה למקורות והלגאסי החדשה תספק חווית נהיגה מרגשת ומהנה.

 

סובארו לגאסי החדשהסובארו לגאסי החדשה

בנובמבר 2013 הציגה סובארו קדימון ללגאסי החדשה בדמות הלגאסי קונספט שקטפה לא מעט שבחים ממבקרי התערוכה ומגזיני רכב ברחבי העולם. קשה לומר שדגם הייצור שמציגה סובארו בתערוכת דטרויט בימים אלו דומה לרכב הקוסנפט והוא למעשה דומה יותר ל- LEVORG שהציגה היצרנית באותה תערוכה, רכב שיהיה ממוקם ברווח בין ה- WRX והלגאסי.

 

סובארו לגאסי החדשהסובארו לגאסי החדשה

עיצובה של הלגאסי אכן ספורטיבי יותר אך הוא עדיין מזכיר את עיצובו של הרכב הנוכחי בעיקר בחופת החלונות שנותרה זהה כמעט לחלוטין. החזית קיבלה עיצוב דומה ל- WRX שהוצגה בסוף השנה שעברה ומציגה את עיצוב "עיני הנץ" בתצורה מעודנת יותר מבדור הנוכחי. הלגאסי החדשה ארוכה ורחבה מהדור היוצא אך גובהה נשאר זהה ותורם למראה השרירי יותר, אורכה צמח ב- 5 ס"מ ועומד על 4,795 מ"מ, רוחבה גדל ב- 6 ס"מ ועומד כעת על 1,840 מ"מ. גובהה נשאר כאמור זהה והוא עומד על 1,500 מ"מ. בסיס הגלגלים נשאר גם הוא זהה עם נתון אורך של 2,750 מ"מ אך סובארו מציינת כי הודות לרוחב שצמח, תא הנוסעים בלגאסי החדשה מעניק מרווח משופר בעיקר לכתפיים ומרווח ברכיים של 968 מ"מ. תא המטען צמח גם הוא ונפחו עומד על 425 ליטר.

סובארו לגאסי החדשהסובארו לגאסי החדשה

תא הנוסעים עבר מקצה שיפורים לטובת יצירת תחושה ספורטיבית והוא זוכה לעיצוב חדש של ההגה, לוח המחוונים, והקונסולה המרכזית כשהשינויים המשמעותיים ביותר הינם פס כרום החוצה את הקונסולה לרוחב ושני השעונים המרכזיים שזוכים לעיצוב בצורת משקפת עם מסך LCD ביניהם. סובארו מדווחת גם כי מערך המתלים עבר כיול מחדש על מנת לספק שיכוך מהמורות טוב יותר לצד אחיזה גבוהה יותר וניהוג מהנה יותר.

 

סובארו לגאסי החדשה. תא הנוסעיםסובארו לגאסי החדשה. תא הנוסעים

הרכב שהוצג בתערוכת שיקאגו הוצג בגרסתו האמריקאית ועל כן הוצגו מנועים המותאמים לשוק זה. מדובר על שני מנועי בוקסר בני ארבעה ושישה צילינדרים בנפח של 2.5 ו- 3.6 ליטר בהתאמה. המנוע הקטן מפיק 175 כ"ס בעוד המנוע הבכיר, שישווק בגרסת R, מפיק 256 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים רציפה שככל הנראה תגיע גם לגרסה האירופאית שתוצג בקרוב.

 

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.

כתבות נוספות בנושא חדשות רכב 

ג'ילי סטאריי במכירה מוקדמת בישראל...

גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי לישראל, צפויה להשיק רשמית את רכב הפנאי ג'ילי סטאריי (GEELY Starray EM-i...

בוריס רוזנר2 דצמבר 2025

קיה ספורטאז' הייבריד 2026 המחודש מושק בי...

טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על השקת קיה ספורטאז' הייבריד לונג 2026 לאחר מתיחת פנים על מנת להתח...

בוריס רוזנר1 דצמבר 2025

ליפמוטור C10 המעודכן 2026 מושק בישראל...

ליפמוטור C10 החשמלי אשר הושק לראשונה בסוף 2024 עם טווח נסיעה של עד 424 ק"מ וטעינה חד פאזית איטית, מג...

בוריס רוזנר1 דצמבר 2025

אלפין A290 הספורטיבית מושקת בישראל...

פריסבי, יבואנית אלפין לישראל, משיקה הבוקר את אלפין A290 החשמלית - גרסת הביצועים של רנו 5 אשר גם היא ...

בוריס רוזנר27 נובמבר 2025

ג'נסיס GV70 EV המעודכן נוחת בישראל...

כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה את רכב הפנאי החשמלי ג'נסיס GV70 EV לאחר מתיחת פנים הכוללת תא נ...

בוריס רוזנר27 נובמבר 2025

BYD אטו 2 פלאג-אין הייבריד מושק בישראל...

שלמה מוטורס, יבואנית BYD לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי BYD אטו 2 בגרסת פלאג-אין הייבריד המכונה DM-...

בוריס רוזנר26 נובמבר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu