הלגאסי B4 החדשה תציע עיצוב חדש וספורטיבי יותר, איכות גבוהה יותר והבטחה לספק חוויית נהיגה מהנה
הסובארו לגאסי, שמכונה בישראל B4, נמצאת איתנו כבר 25 שנים. מאז הדור הראשון שייצורו החל בשנת 1989, מטרתה של סובארו הייתה ליצור מכונית משפחתית גדולה שתספק לחובבי הגה ערך מוסף של הנאה מנהיגה בנוסף לאיכות חומרים, אבזור ומרווח פנים ברמה הנדרשת מהמכוניות בקטגוריה. ארבעת הדורות הראשונים אכן סיפקו את הסחורה אך עם הדור החמישי שמשווק כעת, בחרה סובארו ללכת בכיוון בטוח יותר וסיפקה חווית נסיעה נינוחה יותר מהדורות הקודמים. כעת הגיע תורו של הדור השישי להיחשף וסובארו מבטיחה כי היא חזרה למקורות והלגאסי החדשה תספק חווית נהיגה מרגשת ומהנה.
סובארו לגאסי החדשה
בנובמבר 2013 הציגה סובארו קדימון ללגאסי החדשה בדמות הלגאסי קונספט שקטפה לא מעט שבחים ממבקרי התערוכה ומגזיני רכב ברחבי העולם. קשה לומר שדגם הייצור שמציגה סובארו בתערוכת דטרויט בימים אלו דומה לרכב הקוסנפט והוא למעשה דומה יותר ל- LEVORG שהציגה היצרנית באותה תערוכה, רכב שיהיה ממוקם ברווח בין ה- WRX והלגאסי.
סובארו לגאסי החדשה
עיצובה של הלגאסי אכן ספורטיבי יותר אך הוא עדיין מזכיר את עיצובו של הרכב הנוכחי בעיקר בחופת החלונות שנותרה זהה כמעט לחלוטין. החזית קיבלה עיצוב דומה ל- WRX שהוצגה בסוף השנה שעברה ומציגה את עיצוב "עיני הנץ" בתצורה מעודנת יותר מבדור הנוכחי. הלגאסי החדשה ארוכה ורחבה מהדור היוצא אך גובהה נשאר זהה ותורם למראה השרירי יותר, אורכה צמח ב- 5 ס"מ ועומד על 4,795 מ"מ, רוחבה גדל ב- 6 ס"מ ועומד כעת על 1,840 מ"מ. גובהה נשאר כאמור זהה והוא עומד על 1,500 מ"מ. בסיס הגלגלים נשאר גם הוא זהה עם נתון אורך של 2,750 מ"מ אך סובארו מציינת כי הודות לרוחב שצמח, תא הנוסעים בלגאסי החדשה מעניק מרווח משופר בעיקר לכתפיים ומרווח ברכיים של 968 מ"מ. תא המטען צמח גם הוא ונפחו עומד על 425 ליטר.
סובארו לגאסי החדשה
תא הנוסעים עבר מקצה שיפורים לטובת יצירת תחושה ספורטיבית והוא זוכה לעיצוב חדש של ההגה, לוח המחוונים, והקונסולה המרכזית כשהשינויים המשמעותיים ביותר הינם פס כרום החוצה את הקונסולה לרוחב ושני השעונים המרכזיים שזוכים לעיצוב בצורת משקפת עם מסך LCD ביניהם. סובארו מדווחת גם כי מערך המתלים עבר כיול מחדש על מנת לספק שיכוך מהמורות טוב יותר לצד אחיזה גבוהה יותר וניהוג מהנה יותר.
סובארו לגאסי החדשה. תא הנוסעים
הרכב שהוצג בתערוכת שיקאגו הוצג בגרסתו האמריקאית ועל כן הוצגו מנועים המותאמים לשוק זה. מדובר על שני מנועי בוקסר בני ארבעה ושישה צילינדרים בנפח של 2.5 ו- 3.6 ליטר בהתאמה. המנוע הקטן מפיק 175 כ"ס בעוד המנוע הבכיר, שישווק בגרסת R, מפיק 256 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים רציפה שככל הנראה תגיע גם לגרסה האירופאית שתוצג בקרוב.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.