לאחר שהשיקה את הדור השמיני לפני פחות משנה, מתחילה UMI בשיווק הדגם לאחר שזה עבר מתיחת פנים. המחיר נשאר ללא שינוי.
חודש יולי של שנת 2013 היווה את חזרתה של שברולט ישראל לליגה של הגדולים. לאחר שהשיגה דריסת רגל משמעותית בקטגוריית המכוניות הקטנות והמשפחתיות, הפנתה UMI היבואנית את תשומת ליבה לכיבוש שוק המשפחתיות הגדולות עם השקת השברולט מאליבו והשברולט אימפלה. לאחר כחצי שנה משיקה UMI את המאליבו לאחר שעברה מתיחת פנים.
שברולט מאליבו 2014
העיצוב החיצוני אמנם לא השתנה משמעותית, השינוי היחיד הוא בחזית שזוכה לשבכה מעודכנת מוקפת כרום ופגוש בעיצוב חדש כמו גם עיצוב חדש לחישוקי הסגסוגת. השינויים המשמעותיים יותר התחוללו מתחת לפני השטח. המנוע מוגדש הטורבו בעל ארבעת הצילינדרים בנפח 2.0 ליטר שודרג ואמנם הוא מפיק נתון הספק זהה של 259 כ"ס אך נתון המומנט המרבי שופר וזה האחרון עומד כעת על 40.8 קג"מ (לעומת 35.8 בדגם הקודם). נתון המיאוץ מאפס למאה קמ"ש נשאר גם הוא זהה ועומד על 6.3 שניות. גם תיבת ההילוכים נשארה עם שישה יחסי העברה אך שברולט מציינת כי היא שופרה על מנת לספק העברות הילוכים מהירות וחלקות יותר.
שברולט מאליבו 2014
תא הנוסעים עבר עדכון נרחב יותר והוא מציג קונסולה מרכזית חדשה עם משענת יד ארוכה יותר ושני תאים יעודיים לטלפונים סלולאריים. המושבים הקדמיים עוצבו מחדש על מנת לאפשר יותר מרווח ברכיים ליושבים מאחור וגם הספסל האחורי עבר שדרוג בדמות ריפוד מחומרים חדשים. מחירה של המאליבו נשאר ללא שינוי והוא עומד על 175,900 ₪.
שברולט מאליבו 2014. תא הנוסעים

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.