פיאט מציגה מתאגרפת במשקל נוצה: 500 אבארט עם 190 כ"ס ו- 997 ק"ג
לאבארט 500 לא חסרות גרסאות מיוחדות ומהדורות מוגבלות, חלקן אף שווקו בישראל עם תג מחיר שנע סביב 400 אלף ₪ ונראה שפיאט לא נחה לרגע וממשיכה להשיק גרסאות נוספות וקיצוניות יותר ויותר.
אבארט 695 ביפוסטו
את הגרסה העדכנית ל- 500 הספורטיבית, שהוצגה בתערוכת ג'נבה, מכנה פיאט 695 ביפוסטו (Biposto) והיא התקינה בקרבה מנוע 1.4 ליטר מוגדש טורבו שמפיק לא פחות מ- 190 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים ידנית בת חמישה הילוכים ומאיץ את הרכב ששוקל 997 ק"ג מאפס למאה קמ"ש תוך 5.9 שניות בלבד ועד למהירות מרבית של 230 קמ"ש.
אבארט 695 ביפוסטו
עפ"י אבארט, ה- 695 ביפוסטו היא הפרשנות החוקית לכביש של ה- 695 אסטו קורסה (Assetto Corse), מכונית המירוץ של החברה שמתחרה במספר סדרות מירוצים ברחבי העולם. היצרנית מצהירה כי עשתה כל שביכולתה על מנת ליצור רכב כביש בעל ביצועים קרובים ככל האפשר לגרסת המירוץ. לטובת מטרה זו התקינה פיאט ב- 695 ביפוסטו מצנן ביניים המותקן בחזית, נעילת דיפרנציאל, בולמי זעזועים קשיחים במיוחד עם אפשרות להתאמה אישית ובלמים מבית היוצר של חברת ברמבו.
אבארט 695 ביפוסטו. תא הנוסעים
ה- 695 ביפוסטו זוכה לעיצוב אגרסיבי במיוחד שכמעט ומעלים לחלוטין את האופי ה"חמוד" של ה- 500 הסטנדרטית. היא צבועה באפור מט, מגיעה עם חישוקי סגסוגת קלים בקוטר 18 אינץ', שלל ספוילרים, חצאיות צד ובתי גלגלים מודגשים. חלקי סיבי פחמן ברחבי המרכב ומערכת פליטה ייחודית משלימים את הרושם שמקרינה המכונית.
אבארט 695 ביפוסטו. תא הנוסעים
על מנת להשאיר רושם דומה על הנהג, התקינה אבארט בתא הנוסעים מושבי באקט, כלוב התהפכות, רתמות מירוץ וחלונות פוליקרבונט קבועים בדומה למותקנים במכוניות מירוץ שמאפשרים פתיחה של חרך קטן בלבד. את החבילה משלים כפתור "ספורט" בקונסולה המרכזית שלחיצה עליו מקשיחה את הבולמים ופותחת שסתומים בצינור המפלט על מנת לאפשר זרימה חלקה יותר וצליל חזק יותר.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.