סיאט חותמת את שנת 2014 עם גידול של 6% במסירות לעומת אשתקד, ועם צמיחה של מעל 1,000% בשש השנים האחרונות.
סיאט, היצרנית הספרדית מקבוצת פולקסווגן, מסכמת את שנת 2014 עם 6,173 מסירות רכבים חדשים בישראל, מדובר בגידול של 6% לעומת אשתקד ובשנת שיא עבור המותג בישראל. בשנים האחרונות חודרת סיאט באינטנסיביות אל השוק הפרטי המהווה נתח של כ- 80% מסך המסירות של סיאט ורושמת צמיחה של מעל 1,000% בשש השנים האחרונות.
סיאט איביזה
הדגמים שהובילו את המותג לגידול במכירות הם סיאט איביזה עם 3,541 מסירות וסיאט לאון עם 1,338 מסירות. סיאט טולדו מסכמת 834 מסירות לשנה זו וסיאט מיי העירונית מסכמת 348 מסירות.
צביקה לוי מנהל חטיבת סיאט בצ'מפיון מוטורס מוסר: "מספר השיא של מסירות בסיכום השנה החולפת הושג כתוצאה משילוב של דגמי רכב באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים - כדוגמת הלאון והאיביזה. ערכי המותג המבוססים תשוקה ספרדית בשילוב הידע והאיכות הגרמנית יוצרים מוצר מנצח עבור הקהל הרחב. הצלחה זו אינה פתח לשאננות, אנו נפעל להמשיך את התנופה שחווה המותג, תוך שימת דגש על דגמי הלאון השונים כדוגמת הלאון ST שהושקה לאחרונה ובמקביל נרחיב את הפנייה לקהל המשפחתי הצעיר המחפש רכב משפחתי קומפקטי. האתגרים ברורים לנו ואנו מתכננים להמשיך לגדול גם בשנים הקרובות תוך דגש על הרחבת מגוון הדגמים, ושיפור מתמיד בחוויית הלקוח".

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.