פיג'ו 508 המעודכנת זוכה לעיצוב רענן, אבזור עשיר מבעבר, ומנוע טורבו בנזין משופר בהספק 165 כ"ס
קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, משיקה היום את פיג'ו 508 החדשה. המשפחתית הגדולה של פיג'ו זכתה למתיחת פנים במסגרתה קיבלה עיצוב רענן ומודרני המיישר קו עם שפת העיצוב העדכנית של היצרנית, מנוע משופר, רמת אבזור גבוהה יותר, ואיכות חומרים משופרת בתא הנוסעים.
פיג'ו 508 2015
פיג'ו 508 החדשה תוצע במרכב סדאן או סטיישן ובשלוש רמות אבזור. רמת אקסס הבסיסית מאובזרת בין היתר בשש כריות אוויר, נקודות עגינה ISOFIX, חישוקי סגסוגת קלה בקוטר 16 אינץ', בקרת שיוט עם מגביל מהירות, תאורת יום מסוג LED, הגה מחופה עור, בקרת אקלים דו-אזורית, ומערכת מולטימדיה מקורית נשלטת מההגה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', שקעי USB ו- AUX, וקישוריות בלוטות'.
פיג'ו 508 2015
רמת הביניים אקטיב כוללת בנוסף לרמת אקסס גם תצוגה עילית המקרינה נתוני נסיעה עיקריים על גבי חלון נשלף חשמלית, חישוקי סגסוגת קלה בקוטר 17 אינץ', חיישני חניה מלפנים ומאחור, חיישן גשם להפעלה אוטומטית של המגבים, הדלקה אוטומטית של אורות מעבר, פנסי ערפל קדמיים, מראות צד מתקפלות חשמלית, וכיוונון חשמלי למושבים הקדמיים.
רמת פרימיום הבכירה מוסיפה על האבזור ברמת אקטיב גם בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים, מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, מושבים בריפוד עור, תאורת סף בדלתות הקדמיות, ווילונות מובנים בדלתות האחוריות ובשמשה האחורית, ובלם חניה חשמלי.
פיג'ו 508 2015
בחזית מותקן מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר המפיק 165 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 24.4 קג"מ ב- 1,400 סל"ד ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת שש מהירויות מבית אייסין היפנית. שילוב זה מאפשר תאוצה מאפס למאה קמ"ש תוך 11.9 שניות, וצריכת דלק של 17.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. המנוע העדכני עומד בתקן יורו 6 ומחליף את המנוע הנוכחי המפיק 156 כ"ס.
מחירים וגרסאות:
פיג'ו 508 סדאן 1.6 טורבו אקסס אוטומט: 178,900 ₪
פיג'ו 508 סדאן 1.6 טורבו אקטיב אוטומט: 189,900 ₪
פיג'ו 508 סטיישן 1.6 טורבו אקטיב אוטומט: 197,900 ₪
פיג'ו 508 סדאן 1.6 טורבו פרימיום אוטומט: 209,900 ₪

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.