קיה חושפת בתערוכת שיקגו רכב פנאי שטח היברידי חדש העונה לשם קיה נירו ומציג צריכת דלק של 21.2 ק"מ לליטר
קיה חושפת בתערוכת שיקגו רכב פנאי שטח היברידי חדש העונה לשם קיה נירו. על פי היצרן מציג הדגם החדש עיצוב לא-היברידי מובהק לצד צריכת דלק מצויינת, פרקטיות יומיומית והבטחה להנאה מנהיגה. קיה נירו החדש מבוסס על שלדה חדשה ייעודית לרכבים היברידיים ומצטרף לקיה סול EV, וקיה אופטימה הייבריד בדרך לשלש את היצע הדגמים הירוקים של קיה עד לשנת 2020.
קיה נירו 2017
קיה נירו החדש עוצב בקליפורניה ובקוריאה. מעצבי הדגם שאפו לתוצאה סופית שלא תזעק הייבריד מכל עבר כמו שעושות טויוטה פריוס ויונדאי אייוניק. לקיה נירו החדש מרכב נמוך ורחב יחסית המקנה לו מראה ספורטיבי ותחושה יציבה. החזית קיבלה את סימני ההיכר של קיה וכוללת שבכת קירור בעיצוב אף נמר ויחידות תאורה משוכות לאחור המזכירות מאוד את אלו של קיה ספורטאז' החדש. מהצד ניתן להבחין בקו גג ארוך עם פסי גגון, פסי הגנה לדלתות. מאחור הותקנו יחידות תאורה גדולות וספויילר עילי גדול בצבע שחור.
קיה נירו 2017
עיצוב הפנים מודרני ונאה עם צגי מידע גדולים וצבעוניים. הדשבורד משלב שני צבעים ומחולק לחלק עליון ותחתון כבכל דגמי קיה החדשים. בסיס הגלגלים של קיה נירו עומד על 2,700 מ"מ שמבטיחים מרחב פנימי מצויין והמושבים הארגונומיים מבטיחים נוחות גבוהה בנסיעות ארוכות. בנוסף ניתן דגש על עידון תא הנוסעים ורמת הרעש בתוכו עם חומרי בידוד איכותיים.
כאמור, קיה נירו החדש מבוסס על שלדה ייעודית לרכבים ההיברידיים העתידיים של קיה ובה נעשה שימוש במתכות קשיחות וקלות משקל. קיה נירו החדש מצוייד במנוע בנזין חדש בנפח 1.6 ליטר בהספק 103 כ"ס הפועל במחזור אטקינסון כמקובל במערכות היברידיות. אל מנוע הבנזין מצטרף מנוע חשמלי שמקפיץ את ההספק הכולל של המערכת לכדי 146 כ"ס. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים רובוטית DCT חדשה שמציעה על פי קיה העברות הילוכים חלקות וחווית נסיעה נעימה. את מכלול ההנעה משלימה סוללת ליתיום-יון במתח גבוה אשר ממוקמת מתחת לשורת המושבים האחורית. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 21.2 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.
קיה נירו 2017
קיה נירו החדש יצוייד במערכות נוחות ובטיחות מתקדמות הכוללות בין היתר ניטור שטחים מתים, ניטור תנועה צולבת מאחור, בקרת שמירה על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ומערכת בלימה אוטונומית. מעבר לכך יצוייד קיה נירו במערכת ניווט חכמה הפועלת בשילוב המערכת ההיברידית שתקבע מתי תיטען הסוללה ומתי תשמש את המנוע החשמלי, על פי תנאי הדרך, זרימת התנועה, והתנאים הטופוגרפיים.

תפריט נגישות








שאפו לקיה
צריך להוריד את הכובע בפני קיה. לא חשוב כרגע אם תקנו רכב שלהם או לא, העבודה שהם עושים בשיפור המיצוב שלהם שנה אחרי שנה היא מדהימה. לפני נמה שנים מי יכול היה לצפות שהם יהיו הכי נמכרים בארץ בכמה קטגוריות ושהרכבים שלהם יציעו מכלולים ואבזורים שיש רק ברכבי פאר ה ר ב ה יותר יקרים. שאפו. עכשיו נקווה שהמדינה תאפשר לנו להנות מרכבים היברידיים טובים כמו זה ותתן תמריצים כלכליים שיהיה כדאי לנהוג ירוק, ולא רק ברמזור...