פיג'ו GT 3008 החדש מציע מנוע דיזל חזק ועיצוב ספורטיבי יותר מהדגם הסטנדרטי שנחשף לאחרונה
פיג'ו 3008 החדש נחשף רק לאחרונה וכעת חושפת החברה את גרסת ה- GT הבכירה של הקרסאובר הצרפתי. בנוסף מציגה פיג'ו רמת אבזור חדשה ועשירה בשם GT-Line עבור הדור החדש של פיג'ו 3008. פיג'ו 3008 GT החדש יצוייד במנוע טורבו דיזל BlueHDi בנפח 2.0 ליטר בהספק 180 כ"ס המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית. פיג'ו לא פרסמה נתוני ביצועים או נתוני תצרוכת דלק רשמיים.
פיג'ו 3008 GT
מלבד המנוע, גרסת ה- GT מקבלת חישוקי סגסגות בקוטר 19 אינץ', תאורת LED, איתותי פניה דינמיים, שבכת קירור משובצת כרום, פתחי מפלט כפולים מאחור, עיטורי כרום חיצוניים וצביעה דו-גונית יחודית. תא הנוסעים כולל את את ה- i-Cockpit החדש של פיג'ו שהינו למעשה מרכז העצבים של הרכב. בגרסת GT ישנה הקפדה יתרה על החומרים וכל הדיפונים נתפרו ידנית ועשויים אלקנטרה. ללקוחות המבקשים מעבר לכך, מוצעת גם אפשרות לדיפוני עור נאפה.
פיג'ו 3008 GT
בפיג'ו יכולים להיות מעט מבלבלים. רמת האבזור GT-Line תקבל את כל המאפיינים של גרסת ה- GT למעט חישוקי הסגסוגת שיהיו בקוטר 18 אינץ' במקום 19 אינץ'. רמת האבזור GT-Line תשווק עם כל היצע המנועים של פיג'ו 3008 שכולל מנועי בנזין ודיזל בהספקים של 130 כ"ס עד 200 כ"ס. כלומר, מנוע הטורבו דיזל 2.0 ליטר בהספק 180 כ"ס ישווק גם בגרסת GT וגם בגרסת GT-Line שההבדל ביניהן קטן כאמור.
פיג'ו 3008 GT

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.