טנדר העבודה החדש רנו אלסקן מציג יכולות העמסה מגוונות לצד עיצוב נאה ואבזור עשיר
רנו ממשיכה להתפתח בתחום המסחריות וחושפת טנדר עבודה גלובלי העונה לשם רנו אלסקן. הטנדר החדש מתבסס על תאומו ניסאן נבארה, פותח בשיתוף פעולה בין השלוחות העולמיות של רנו וייוצר בשלושה מפעלים של רנו ברחבי העולם. אמריקה הלטינית הינה מהשווקים המתפתחים החשובים ביותר עבור רנו ולכן תחילה יושק הדגם בקולומביה ובמהלך שנת 2017 יגיע לשווקים נוספים.
רנו אלסקן החדש
רנו אלסקן החדש מציג עיצוב מרהיב יחסית לרכבי עבודה ושומר על מראה קשוח. מלפנים ניכרת שפת העיצוב של רנו עם שבכת קירור גדולה משובצת כרום ופגוש קדמי דו-גוני בשילוב פנסי ערפל. מאחור נראה האלסקן כמו כל טנדר טיפוסי. תא הנוסעים מקבל עיצוב נעים ושגרתי לעומת העיצוב החיצוני וברנו מדגישים כי עבדו רבות על נוחות הנסיעה, המרווח מאחור ואיכות החיים הכללית ברכב.
רנו אלסקן החדש
המנוע העיקרי בחזיתו של רנו אלסקן החדש הינו מנוע טורבו דיזל DCI בנפח 2.3 ליטר בהספקים של 160 כ"ס ו- 190 כ"ס. בשווקים מסויימים יוצע האלסקן עם מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר, גם הוא בהספקים של 160 כ"ס ו- 190 כ"ס. המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. בהתאם למדינת היעד ולרמות האבזור, יוצע רנו אלסקן עם הנעה אחורית או כפולה, דיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה ומערכת נעילת דיפרנציאל מכנית. ברנו טוענים שיכולותיו של רנו אלסקן אינן נופלות מטובי הטנדרים בשוק הודות לכושר נשיאה של עד 1 טון, כושר גרירה של עד 3.5 טון ומרווח גחון של 230 מ"מ.
רנו אלסקן החדש
על מנת להתמודד עם תנאי שטח קשים ונסיעות יומיומיות, ציידו מהנדסי רנו את האלסקן במתלה אחורי בעל חמישה זרועות קישור ובתא נוסעים עשיר שיהיה יעיל בעבודה וגם נעים למשפחה. האבזור כולל בין היתר מפתח חכם, מערכת מולטימדיה בעלת קישוריות מתקדמת ומסך מגע בגודל 5 או 7 אינץ' בהתאם לגרסה, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג מאחור, ומערך מצלמות היקפיות. רמות האבזור הבכירות מצויידות גם במושבים קדמיים בעלי חימום וכוונון חשמלי. בנוסף תציע רנו מגוון אביזרים מקוריים כגון מיגונים חיצוניים, מדרכי צד, וארגז כלים.

תפריט נגישות








רנו אלסקן
מתי יגיע לארץ רנו אלסקן?