אאודי ממשיכה לספק חידושים בתערוכת דטרויט וחושפת את ה- SQ5 החדש עם מנוע V6 בהספק 354 כ"ס
שלושה חודשים אחרי חשיפת אאודי Q5 החדש בתערוכת פריז, חושפת אאודי בדטרויט את גרסת הקצה אאודי SQ5. העיצוב מחודד וספורטיבי לעומת הדגם הסטנדרטי וכולל חצאיות ופגושים קרביים יותר, ספויילר אחורי בולט, מסגרת שחורה לגריל הקדמי, מראות בגימור טיטניום, וחישוקים בעיצוב ייחודי.
אאודי SQ5 החדש
אאודי SQ5 מצוייד באותו מנוע V6 מוגדש טורבו בנפח 3.0 ליטרים מהדגם הקודם. ההספק נותר זהה ועומד על 354 כ"ס אך נתון המומנט גדל מ- 48 ל- 51 קג"מ. הכוח עובר לכל הגלגלים באמצעות מערכת הנעה כפולה קוואטרו, דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית. תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 5.4 שניות.
אאודי SQ5 החדש
רוכשים שיבחרו בחבילת S האופציונלית ייהנו לראשונה באאודי SQ5 ממתלי אוויר שביכולתם להנמיך את הרכב ב- 30 מ"מ לטובת שיפור האווירודינמיות במהירויות גבוהות. החבילה כוללת בנוסף דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה השולט על העברת המומנט לכל גלגל בהתאם לצורך. עוד כולל אאודי SQ5 היגוי דינמי המאריך את יחס ההיגוי לטובת שמירה על יציבות במהירויות גבוהות ומקצר אותו במהירויות נמוכות לטובת תמרון קל.
אאודי SQ5 החדש
לוח המחוונים הדיגיטלי של אאודי המכונה Virtual cockpit יאפשר באופן ייחודי לאאודי SQ5 מצב תצוגה ספורטיבי עם מחווני מהירות וסל"ד בולטים, מחוון המציג את הלחץ במגדש הטורבו, ושעון עצר למדידת זמני הקפה במסלול. מערכת בלימה אוטונומית הפועלת עד למהירות של 84 קמ"ש תנסה למנוע פגיעה ברכב או בהולכי רגל, וחיווי במראות הצד יתריע בפני רכבים בשטח המת או על תנועה חוצה מאחור בזמן תמרון בחניה. כאופציה יוכלו הרוכשים לקבל בקרת שיוט אדפטיבית המסוגלת לנהוג את הרכב בעצמה בפקקים במהירות של עד 64 קמ"ש ולשלוט בבלימה, בהאצה ובהיגוי.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.