ב.מ.וו Z4 קונספט מציגה עיצוב דרמטי המהווה בסיס לרודסטר החדשה שתוצג במרץ 2018
ב.מ.וו Z4 קונספט מהווה קדימון לרודסטר הבאה של היצרנית הבווארית אשר תוצג בגרסת הייצור לקראת תערוכת ז'נבה במרץ 2018. על פיתוח מכונית הספורט המבטיחה עמלו יחד ב.מ.וו וטויוטה אשר תציג את הסופרה החדשה, החולקת פלטפורמה עם ב.מ.וו Z4 אך תגיע במרכב קופה בלבד.
ב.מ.וו Z4 קונספט
לדגם הקונספט בסיס גלגלים ארוך ומפסק גלגלים רחב יותר ביחס לדור הנוכחי, מה שתורם לפרופורציות מחמיאות. העיצוב מדהים כפי שאתם רואים, אך כמו במרבית המקרים, גם כאן דגם הקונספט כולל אלמנטים עיצוביים אשר יוצנעו או שלא יגיעו כלל לדגם הייצור, כמו מראות הצד או גלגל ההגה למשל. עם זאת, קו העיצוב הכללי יישמר לשמחתנו.
ב.מ.וו Z4 קונספט
החזית הדרמטית כוללת גריל כליות ענק בעל גימור כרום ייחודי, פנסי LED הנמתחים לאחור בניגוד לשאר דגמי החברה המזוהים עם פנסים אופקיים, פגוש אגרסיבי עם ספויילר מסיבי קרבון, ומכסה מנוע מפוסל. הצדודית בעלת קווים חדים ואלכסוניים המעניקים לב.מ.וו Z4 קונספט מראה דינמי. מאחור בולטות קשתות התהפכות בגימור אלומיניום וקרבון שככל הנראה לא יגיעו לייצור, פנסי LED צרים, וספויילר מובנה בדלת תא המטען.
ב.מ.וו Z4 קונספט
תא הנוסעים מרשים לא פחות ומתמקד בנהג ובחווית הנהיגה. חלקו השמאלי נצבע בשחור ואילו חלקו הימני נצבע בכתום המתכתב עם המרכב החיצוני. עוד כולל תא הנוסעים של ב.מ.וו Z4 קונספט גלגל הגה עם מסך המציג את זמני ההקפה ופקדי מגע, לוח מחוונים דיגיטלי עם תצוגה משתנה לפי דרישת הנהג, ומסך מולטימדיה ענק. שאר האלמנטים בתא הנוסעים סטנדרטיים למדי.
סרטון ב.מ.וו Z4 קונספט
דגם הייצור צפוי להצטייד במנועים המוכרים של ב.מ.וו ביניהם מנוע טורבו בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים בהספקים של 180 ו- 250 כ"ס, ומנוע טורבו בנזין שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטרים בהספק 355 כ"ס או 425 כ"ס בגרסת הביצועים Z4 M. המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 8 הילוכים אוטומטית, ויניעו את הגלגלים האחוריים כמובן.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.