רנו מגאן RS החדשה תוצע עם מנוע טורבו חדש בהספק 280 כוחות סוס והיגוי לכל ארבעת הגלגלים
רנו חושפת בתערוכת פרנקפורט 2017 את מגאן RS החדשה. גרסת RS לרנו מגאן הוצגה לראשונה בשנת 2004 ומאז צברה עדת מעריצים שחיכו בקוצר רוח לדור החדש. רנו מגאן RS ייצגה עד היום את הצד הספורטיבי והלא מתפשר בקטגוריית המשפחתיות הספורטיביות. מעיון במפרט הדור החדש נראה שגם הוא מכוון אל חובבי ההגה והביצועים אשר לא מוכנים לפשרות בתחום זה. רנו מגאן RS תשווק בגרסאות ספורט וקאפ.
רנו מגאן RS 2018
רנו מגאן RS החדשה זוכה למנוע טורבו חדש בנפח 1.8 ליטרים בהספק 280 כ"ס הזמינים ב- 6,000 סל"ד, ומומנט של 39.7 קג"מ הזמינים החל מ- 2,400 ועד 5,000 סל"ד. ברנו טרם חשפו את נתוני הביצועים אך מבטיחים צריכת דלק חסכונית העומדת על 14.5 ק"מ לליטר. רנו מגאן RS החדשה תוצע עם תיבת 6 הילוכים ידנית, ולראשונה תוצע גם בגרסה אוטומטית עם תיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם מנופים להעברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה. מגדש טורבו בטכנולוגיית טווין סקרול משפר את גמישות המנוע ואת התגובה בסל"ד נמוך. ברנו מספרים כי במהלך 2018 תוצג גרסת טרופי מחוזקת עם הספק של 300 כ"ס, ומומנט של 40.8 קג"מ.
רנו מגאן RS 2018
רנו מגאן RS החדשה זוכה לעיצוב קרבי וכוחני. בתי הגלגלים והכנפיים הורחבו בכדי שיוכלו להכיל את החישוקים הגדולים – 18 אינץ' כסטנדרט ו- 19 אינץ' כאופציה. הפגוש הקדמי כולל פתחי יניקת אוויר גדולים, ופנסי הערפל בעיצוב ייחודי לדגמי רנו ספורט, אותם פגשנו גם ברנו קליאו RS המעודכנת. מהצד מבחינים בפתחי אוורור מאחורי הגלגלים הקדמיים שעיצובם חובר אל קו המותניים הבולט. מאחור נוסף ספויילר סביב השמשה האחורית, פגוש חדש עם פתחי אוורור המדגישים את רוחבה של מגאן RS, ופתח אגזוז עתיר ממדים אשר מעוצב כחלק מהדיפיוזר העמוק בתחתית הפגוש. בפנים תמצאו מושבי ספורט חובקים בריפוד בד בטקסטורת קרבון או אלקנטרה, ולהשלמת האוויר הספורטיבית בורר הילוכים ודוושות מאלומיניום.
רנו מגאן RS 2018
ברנו מתגאים במערכת היגוי לכל ארבעת הגלגלים המכונה 4Control המקטינה את קוטר הסיבוב במהירויות נמוכות, ומשפרת את היציבות הכיוונית במהירויות גבוהות. המתלים הקדמיים תוכננו בהשראת מסלולי המירוצים ומספקים אחיזה אופטימלית על כל סוגי הכבישים. ברנו אף טוענים לנוחות נסיעה מהטובות בסגמנט. דיפרנציאל מוגבל החלקה מסוג טורסו יותקן בגרסת קאפ בלבד. מערכת המולטימדיה של רנו המכונה R-Link 2 כוללת מסך מרכזי בגודל 8.7 אינץ' בעיצוב דמוי טאבלט אשר מציג את ביצועי הנהג במסלול בזמן אמת. ישנה אפשרות לחבר מצלמת דרך או את מצלמת הסמארטפון כדי לתעד את הנסיעה. לאחר מכן לנתח את הנהיגה בזכות שילוב נתוני הביצועים בצילום, והנהג יוכל לחלוק את הסרטונים ברשתות החברתיות.
רנו מגאן RS החדשה תשווק בבריטניה החל מאביב 2018, ואנו מקווים לפגוש בה על כבישי ישראל בהקדם.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.