אאודי משיקה בתערוכת פרנקפורט RS4 חדשה, ומפתיעה עם R8 בגרסת הנעה אחורית
אאודי מזוהה יותר מכל עם מערכת ההנעה הכפולה המכונה קוואטרו. בצעד מפתיע חושפת היצרנית בתערוכת פרנקפורט גרסת הנעה אחורית למכונית העל אאודי R8. בנוסף מציגה היצרנית את אאודי RS4 החדשה - גרסת קצה של סדרת A4, השומרת על מאפייני המותג המוכרים ומשגרת את כוחה לכל ארבעת הגלגלים.
אאודי RS4 2018
אאודי RS4 החדשה חמושה במנוע טורבו בתצורת V6, בנפח 2.9 ליטרים, ובהספק 450 כ"ס. המומנט המרבי עומד על 61.2 קג"מ הזמינים החל מ- 1,900 סל"ד. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 4.1 שניות בלבד, והמהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש. חבילת האבזור RS דיינמיק מצויידת במגביל מהירות ליברלי המאפשר לה להגיע עד 280 קמ"ש. הכוח ישוגר אל ארבעת הגלגלים באמצעות תיבת 8 הילוכים אוטומטית.
אאודי RS4 2018
לאאודי RS4 החדשה עיצוב חיצוני אגרסיבי במיוחד עם גריל רשת גדול ושחור בחזית וכיתוב קוואטרו גדול בתחתית. מתחת לפנסים שני כונסי אוויר גדולים נוספים. בתי הגלגלים תפחו ב- 30 מ"מ, והמכונית נראית רחבה מאוד ומאיימת. מהצד תפגשו בחישוקים עצומים בקוטר 19 אינץ' כסטנדרט, או 20 אינץ' למיטיבי לכת. מאחור בולטות הכנפיים האחוריות הרחבות המעצימות את קו המותניים השרירי. הפגוש האחורי עוצב מחדש והוא כולל דיפיוזר וצמד פתחי מפלט שמנמנים.
אאודי R8 RWS 2018
אאודי R8 RWS בעלת ההנעה האחורית היא בהחלט הפתעה מצידה של אאודי. מדובר במהדורה מוגבלת שתיוצר ב- 999 עותקים בלבד בתצורת קופה או ספיידר. הגרסה הייחודית חמושה במנוע V10 המוכר של אאודי R8 בנפח 5.2 ליטרים המספק 540 כ"ס, ומומנט מרבי העומד על 55 קג"מ. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תמשך 3.7 שניות בגרסת הקופה, ו- 3.8 שניות בגרסת הספיידר.
אאודי R8 RWS 2018
אאודי R8 קופה בגרסת ההנעה האחורית שוקלת 1,590 ק"ג, כ-50 קילוגרם פחות מגרסת ההנעה הכפולה. באאודי מספרים שבחירה במצב דינמיק במערכת מצבי הנהיגה תעביר את בקרת היציבות למצב ספורט ליברלי שיאפשר ביצוע דריפטים נשלטים. עוד מספרים באאודי כי ההגה מציג רמת דיוק גבוהה בזכות העובדה שבדגם זה הציר הקדמי לא אחראי על העברת כוח לגלגלים אלא על ההיגוי בלבד.
ספר ההזמנות של אאודי R8 RWS יפתח בגרמניה ובמדינות אירופה בסתיו 2017, ורכבים ראשונים ימסרו בתחילת שנת 2018.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.