רנו קדג'אר מקבל עיצוב מעודכן ויחידות הנעה חדשות
הקרוסאובר רנו קדג'אר זכה למתיחת פנים במטרה ליישר קו עם שפת העיצוב העדכנית של היצרן, וקיבל שבכה קדמית רחבה יותר בגוון כרום, וגופי תאורה קדמיים חדשים עם חתימת LED מודגשת בצורת C. כמו כן, פנסי הערפל החדשים מסוג LED צורכים שישית מכמות האנרגיה של נורת הלוגן רגילה. גופי התאורה האחוריים עוצבו מחדש וגם הם מסוג LED. הפגושים מציגים עיצוב מודרני יותר וכוללים מגלשים כסופים כמקובל בסגמנט. מהצד ניתן להבחין באנטנת סנפיר כריש וחישוקים חדשים בקוטר 17-19 אינץ'. כמו כן, מוצעים שלושה צבעי מרכב חדשים.
רנו קדג'אר
תא הנוסעים שודרג אף הוא וכולל כעת חומרים רכים ואיכותיים יותר. במרכז הקונסולה בולט צג מולטימדיה חדש בגודל 7 אינץ' המריץ את מערכת R-LINK2. פקדי מערכת בקרת האקלים חדשים וזוכים לעיצוב ארגונומי יותר, והמושבים החדשים מציעים תמיכה צידית טובה יותר וריפוד איכותי יותר. כמו כן, הוחלפו פתחי האוורור (בין היתר לטובת הזרמת אוויר לנוסעים מאחור), ידיות הדלתות, פקדי החלונות, ודיפון פנים הדלתות. הרוכשים יוכלו לבחור בין מגוון צבעי פנים חדשים שנוספו להיצע, חלקם במרקם תלת ממדי.
רנו קדג'אר
יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו בנזין Tce חדש בנפח 1.3 ליטרים בהספקים של 140 או 160 כ"ס. המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית כפולת מצמדים. המנוע מצוייד במסנן חלקיקים חדש לטובת הפחתת גזי פליטה רעילים. רנו מתגאה בבדיקת אמינות שנערכה למנוע זה למשך 40,000 שעות עבודה.
רנו קדג'אר
בגזרת הדיזל מוצע מנוע טורבו דיזל dCi בנפח 1.5 ליטרים בהספק 115 כ"ס המשודך לעת עתה לתיבת הילוכים ידנית בלבד. גרסת 150 כ"ס של מנוע זה משודכת גם היא לתיבת הילוכים ידנית ומציעה אופציה להנעה כפולה.
רנו טוענת ליכולת צליחת שבילים נאותה בזכות מרווח גחון של 200 מ"מ, וזויות גישה ונטישה של 17 ו- 25 מעלות בהתאמה. כמו כן, למערכת ההנעה הכפולה אופציה להעברת מומנט ביחס של 50:50 בין הסרנים, ובגרסאות ההנעה הקדמית מותקנת מערכת בקרת אחיזה עם בורר לשלושה מצבי נהיגה לתנאי שטח חלקלקים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.