רנו מגאן גרנד טור נוחתת בישראל עם תא מטען ענק בנפח 580 ליטרים, מנוע דיזל ותג מחיר של 133,990 ₪
קרסו מוטורס מרחיבה את היצע דגמיה עם השקת רנו מגאן גרנד טור - גרסת הסטיישן של הדגם המציעה תא מטען גדול ושימושי בנפח 580 ליטרים לעומת 503 ליטרים בגרסת הסדאן. רנו מגאן גרנד טור מצויידת במנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים בהספק 110 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ, המשודך לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצדים EDC. המנוע מספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 12.7 שניות, וצריכת דלק משולבת של 27.0 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.
רנו מגאן גרנד טור
רמת האבזור הבסיסית לייף, המיועדת בעיקר לציי הרכב, כוללת בין היתר מערכת בידור ותקשורת עם מסך מגע בגודל 10 אינץ', ממשק בעברית, חיבור לאינטרנט, תוכנת ניווט Waze, אפליקציות חניה, וקישוריות בלוטות'. עוד כוללת רשימת האבזור גלגל הגה מחופה עור, חיישני רוורס, מצלמת רוורס, בקרת שיוט, ופנסי ערפל.
רנו מגאן גרנד טור
רמת האבזור זן המיועדת לשוק הפרטי יקרה ב- 3,000 ₪ ומוסיפה לרשימה בין היתר גג פנורמי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אחוריים, חיישני תאורה וגשם, מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, וחישוקי 16 אינץ'. אבזור בטיחות אקטיבי מקורי נעדר מן הרשימה, ונאלץ להסתפק במערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.
רנו מגאן גרנד טור
מחירן רנו מגאן גרנד טור 2018:
רנו מגאן גרנד טור 1.5 דיזל לייף - 133,990 ₪
רנו מגאן גרנד טור 1.5 דיזל זן - 136,990 ₪

תפריט נגישות








מחיר מאד מוגזם-ליסינג
רכב הסדאן שמגיע לארץ ניתן בגרסת אבזור גבוהה בפחות כסף . כמו כן אין מערכות בטיחות מקוריות? תמחור גבוה כדי לזרוק לליסינג בלבד. החסרון שבמחיר גבוה יש גם שווי מס גבוה יותר לשם השוואה יאריס סטיישן היברידית שעולה מחיר דומה, תקבל זיכוי של 500 שח בחודש שווי מס (בשל היותה היברידית). בליסינג הצפי למחיר של 105-110 אלף שח לדגמים האלו (יתכן שהבתחלה יותר אבל אין הצדקה) הביצועים חלשים יחסית ולפיגו (308SW) יש רכב יותר טוב בכל פרמטר אבזור לייף הוא נמוך מאד וגם ZEN בינוני מינוס
בשנת 2018 בלי מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות?
בושה שדווקא על זה בחרתם לחסוך
דיי לחסוך עלינו עם מערכות בטיחות מקוריות.
לא עולים על הכביש בלי מערכות בטיחות מתקדמות