מקלארן חושפת יורשת היברידית למקלארן F1 עם 1,050 כ"ס ותאוצה 0-300 קמ"ש תוך 12.8 שניות
ההיפר-קאר ההיברידית מקלארן ספידטייל מתיימרת להיות היורשת של המכונית שהוכרתה כמהירה ביותר בעולם בייצור סדרתי בשנות ה- 90 של המאה הקודמת - מקלארן F1 האגדית. למקלארן ספידטייל יחידת הנעה היברידית בהספק משולב של 1,050 כ"ס על משקל של 1,450 ק"ג, המספקת תאוצה מעמידה ל- 300 קמ"ש תוך 12.8 שניות. המהירות המירבית עומדת על 403 קמ"ש ומושגת בבחירה במצב "מהירות" בבורר מצבי הנהיגה, המנמיך את המרכב ב- 35 מ"מ.
מקלארן ספידטייל
דגש רב הושם על עיצוב אווירודינמי. את מראות הצד מחליפות מצלמות, מרכב הקרבון נבנה ממספר חלקים מועט במטרה להפחית את מספר החיבורים המפריעים לזרימת אוויר במרכב, וחישוקי הגלגלים הקדמיים אטומים במטרה להפחית את מערבולות הרוח הנוצרות בתוכם. מאחור נמצא ספויילר אחורי גמיש שהינו חלק אינטגרלי מהמרכב ומשנה את זוויתו בהתאם למהירות הנסיעה. כפי שניתן לראות בתמונות, מדובר במכונית ארוכה מאוד הנמתחת לכדי 5,137 מ"מ.
מקלארן ספידטייל
בדומה למקלארן F1, גם מקלארן ספידטייל הינה תלת מושבית. מושב הנהג ממוקם במרכז תא הנוסעים ושני מושבים נוספים מותקנים מצידיו ומוסטים לאחור. סביבת הנהג עוטה גווני כרום וטיטניום וכוללת 3 מסכי מידע בנוסף לשני מסכים בחלקו העליון של הדשבורד המחליפים את מראות הצד.
מקלארן ספידטייל
מקלארן ספידטייל תיוצר ב- 106 עותקים בלבד, כמו מקלארן F1, אשר כולם כבר נמכרו מראש במחיר התחלתי של 2.44 מליון דולרים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.