גרסאות הסלון החמות אאודי S6 ו- S7 מקבלות מנועי טורבו בנזין ודיזל בהספקים של 349 ו- 450 כ"ס
אאודי מציגה את הגרסאות הספורטיביות של משפחת רכבי הסלון - אאודי S6 סדאן וסטיישן, ואאודי S7 ספורטבק. הדגמים החדשים זוכים לעיצוב ספורטיבי עם סט פגושים קרביים, חצאיות צד נמוכות, ארבעה פתחי מפלט מאחור, וחישוקי 20 אינץ' כסטנדרט או 21 אינץ' כאופציה בתוספת תשלום.
אאודי S6 סדאן
אאודי S6 ו- S7 ספורטבק ישווקו באירופה באופן בלעדי עם מנוע טורבו דיזל V6 חדש בנפח 3.0 ליטרים המצוייד בצמד מגדשי טורבו - מגדש חשמלי אשר פועל בסל"ד נמוך ואחראי על תגובה מיידית נטולת השהיית טורבו, ומגדש טורבו נוסף אשר נכנס לפעולה בסל"ד גבוה. ההספק המרבי עומד על 349 כ"ס והמומנט עומד על לא פחות מ- 71.3 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה קוואטרו עם יכולת לפצל את הכוח בחלוקה של עד 70% לציר הקדמי ועד 85% לציר האחורי. אאודי S6 סדאן TDI מאיצה מעמידה למאה קמ"ש תוך 5.0 שניות ואילו אאודי S6 סטיישן ו- S7 ספורטבק יעשו זאת תוך 5.1 שניות. המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל- 250 קמ"ש.
אאודי S6 סטיישן
מחוץ לאירופה ישווקו אאודי S6 ו- S7 ספורטבק עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.9 ליטרים בהספק 450 כ"ס ומומנט של 61.2 קג"מ המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה קוואטרו. נתוני הביצועים של גרסאות הבנזין טרם נחשפו.
אאודי S7 ספורטבק
כל הגרסאות מצויידות במערכת מיקרו היברידית במתח 48V אשר מסייעת בהפחתת צריכת הדלק ועושה שימוש בסוללת ליתיום-יון הממוקמת ברצפת הרכב מתחת לתא המטען. המערכת נכנסת לפעולה בזמן האטה לקראת בלימה, מכבה את מנוע הבנזין מתחת למהירות 22 קמ"ש, וממירה את אנרגיית הבלימה לאנרגיה חשמלית לטובת טעינת הסוללה. בנוסף מאפשרת המערכת גלישה במהירויות שיוט למשך 40 שניות כשהמנוע כבוי.
אאודי S7 ספורטבק
אאודי כמובן לא זונחת את השלדה ומציידת את כל הדגמים במתלים אדפטיביים עם בולמים מתכווננים. המערכת אוספת נתונים אודות כל תזוזה של המכונית ומגיבה באינטרוולים של אלפית השניה כדי לספק התנהגות כביש אופטימלית. בנוסף קיימת מערכת היגוי לציר האחורי המסייעת למכונית לשמור באדיקות על קו הפניה הנבחר.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.