סיאט אטקה מתחדש במנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים אשר מחליף את מנוע 1.4 ליטרים טורבו הפורש, ומתווספת רמת אבזור FR
צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט לישראל, מרעננת את מפרט המנועים והאבזור של סיאט אטקה לשנת 2019. כהמשך ישיר של מדניות הקונצרן להחלפת מנוע הטורבו בנזין 1.4 ליטרים, במחליפו החדש בנפח 1.5 ליטרים, מיישרת סיאט אטקה קו, ומוצעת מעתה עם מנוע הטורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים בהספק 150 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ ב- 3,500-1,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 8.6 שניות, וצריכת דלק של 17.5 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן. מנוע זה מצוייד במערכת ACT לניתוק צילינדרים בעת שיוט, לטובת חסכון בדלק.
סיאט אטקה
בנוסף מתרעננת סיאט אטקה ברמת אבזור בכירה חדשה- FR, אשר תתווסף לרמות האבזור סטייל ואקסלנס אשר הוצעו עד כה.
סיאט אטקה
אבזור הנוחות כולל מערכת מולטימידה עם צג מגע בגודל 8 אינץ' עם צימוד לסמארטפון, מערכת בקרת אקלים דו אזורית, חיישני תאורה וגשם, ותאורת LED מלא, כאשר גרסת FR מוסיפה גם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ', מערכת שמע מבית BEATS, סייען חניה, ריפוד אלקנטרה עם תיפורים אדומים, ופגושים בעיצוב ספורטיבי.
סיאט אטקה
אבזור הבטיחות בכל הגרסאות כולל מערכת בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ובקרת שיוט אדפטיבית, והתרעה על תנועה צולבת מאחור. גרסאות אקסלנס ו- FR מוסיפות גם ניטור שטחים מתים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.