פיג'ו 2008 החדש מציג עיצוב הדומה לאחיו הגדול, תא נוסעים חדש, וגרסה חשמלית
פיג'ו 2008 הכל חדש נחשף. רכב הקרוסאובר הקומפקטי של היצרנית, מתחרה בסגמנט הכולל את סקודה קאמיק, סיאט ארונה, רנו קאפצ'ור, ודומיהם. פיג'ו 2008 החדש 2019 מבוסס על פלטפורמת CMP הגלובלית של הקונצרן, המשמשת בין היתר גם את פיג'ו 208, ומהווה קפיצת מדרגה טכנולוגית ביחס לקודמו תוך השלת 30 ק"ג מהמשקל הכולל. אורכו 4,300 מ"מ, רוחבו 1,770 מ"מ, גובהו 1,550 מ"מ, ובסיס הגלגלים נמתח לכדי 2,610 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 405 ליטרים. הפלטפורמה נועדה לשמש גם גרסאות חשמליות ופיג׳ו 2008 החדש מוצע גם בגרסה חשמלית מלאה עם טווח נסיעה של 310 ק"מ.
פיג'ו 2008
עיצובה החיצוני מהווה חידוש מרענן לעומת הדגם הפורש ומאמץ את שפת העיצוב המוכרת של פיג'ו 3008, בשילוב אלמנטים המוכרים משפת העיצוב העדכנית ביותר של היצרנית. החזית כוללת גריל תלת ממימדי, סמל הדגם בקצה מכסה המנוע מעל הגריל כהומאז' לדגמי העבר, וגופי תאורה מלוכסנים עם תאורת LED בעיצוב טפרי אריה הנמתחים עד לפגוש הקדמי. מהצד ניתן להבחין בגג צף בזכות צביעה דו גוונית, וקו פרופיל דומה לאחיו הגדול פיג'ו 3008. החלק האחורי כולל גופי תאורה מושחרים המחוברים בפס רוחבי עם כיתוב המותג המקנה למכונית מראה רחב ויציב יותר.
פיג'ו 2008
תא הנוסעים דומה מאוד לזה המוכר מפיג'ו 208, וממשיך את פילוסופיית I-Cockpit המוכרת עם הגה קטן וקטום, לוח מחוונים דיגיטלי כסטנדרט בכל הגרסאות, פקדים בסגנון קלידי פסנתר, וסביבת נהג עוטפת. במרכז הקונסולה מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגדלים של 5, 7 או 10 אינץ' בהתאם לרמת האבזור. אבזור הנוחות כולל בלם חניה חשמלי ומשטח טעינה אלחוטי בהתאם לגרסה.
פיג'ו 2008
אבזור הבטיחות כולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה עם מרכוז נתיב, ניטור שטחים מתים עם תיקון היגוי, עמעום אורות אוטומטי, חניה אוטומטית, זיהוי תמרורים, והתרעה על תנועה צולבת מאחור.
יחידות ההנעה כוללות 3 מנועי טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטרים בהספקים שונים. המנוע הראשון בהספק 100 כ"ס עם מומנט של 20.9 קג"מ, משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית, ומספק תאוצה מאפס למאה קמ"ש תוך 12 שניות. המנוע השני בהספק 130 כ"ס עם מומנט של 23.4 קג"מ, משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית, ומספק תאוצה מאפס למאה קמ"ש תוך 9.9 שניות. בעתיד צפוי מנוע שלישי בהספק 155 כ"ס עם מומנט של 245 קג"מ, המשודך גם הוא לתיבת 8 הילוכים אוטומטית, ומספק תאוצה של 8.9 שניות מאפס למאה קמ"ש. כמו כן מוצעים שני מנועי טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים בהספקים של 100 או 130 כ"ס המשודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או 8 הילוכים אוטומטית, המספקים תאוצה מאפס למאה קמ"ש תוך 11.8 ו- 10.1 שניות בהתאמה.
הבשורה הגדולה בדור החדש הינה הגרסה החשמלית המצטרפת להיצע. פיג'ו e-2008 החשמלית מצויידת במנוע בהספק 136 כ"ס ומומנט של 26.5 קג"מ המקבל את האנרגיה מסוללה בקיבולת 50 קוט"ש. טווח הנסיעה עומד על 310 ק"מ לפי תקן WLTP המחמיר. פיג'ו מעניקה לסוללה אחריות לשמונה שנים או עד 160,000 ק"מ, ותחליף אותה אם קיבולתה תפחת מ- 70% בתקופת האחריות. טעינת הסוללה אורכת כחמש ורבע שעות משקע ביתי אך ניתן לטעון 80% מהסוללה תוך חצי שעה בעמדת טעינה מהירה. אפליקציה ייעודית תקנה לנהג נתונים אודות מצב הסוללה כולל זמני ומחירי טעינה.

תפריט נגישות








האם זמין לקניה בצרפת
פיזו דגם 2008 חשמלית