פורד פומה מציג עיצוב צעיר, רשימת אבזור נדיבה, מערכת מיקרו היברידית, ותא מטען גדול וחכם
פורד חושפת היום קרוסאובר עירוני חדש העונה לשם פורד פומה, אשר יתחרה מול דגמים כגון סיאט ארונה, סיטרואן C3 איירקרוס, וקיה סטוניק. הדגם מציג עיצוב צעיר המתאים לקהל היעד, אבזור נוחות ובטיחות נדיב, ותא מטען גדול ביחס לסגמנט בנפח 456 ליטרים.
פורד פומה
פורד פומה מבוסס על פורד פיאסטה החדשה אך בעל מידות מעט גדולות יותר. העיצוב החיצוני שונה משאר דגמי פורד וכולל חזית חמודה ושמנמנה עם פנסים מעוגלים המותקנים גבוה וכוללים חתימת LED כפולה. הפרופיל מציג גג המשתפל לאחור והחלק האחורי ספורטיבי וקל לעיכול. תא הנוסעים שגרתי למדי וכמעט זהה בעיצובו לפורד פיאסטה.
גרסת ST-Line המוצגת בתמונות מציעה עיצוב ספורטיבי יותר הכולל גריל קדמי בגימור שחור מבריק, ספויילר אחורי מוגדל, חישוקי 18 או 19 אינץ' עם אפשרות לגימור שחור מט, ומתלי ספורט עם בולמים מוקשחים לשיפור התנהגות הכביש. בתא הנוסעים של גרסה זו נוספו הגה ספורטיבי עם תחתית קטומה, תפרים בצבע אדום, דוושות מתכת, ותקרה שחורה.
פורד פומה
פורד פומה הינו הדגם הראשון בסגמנט המציע דלת תא מטען חשמלית עם חיישן זיהוי ומערכת עיסוי במושבים הקדמיים. בנוסף יוצע הדגם עם גג פנורמי, משטח טעינה אלחוטי, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', תמיכה תמיכה ב- Apple CarPlay ו- Android Auto, נקודת Wi-Fi התומכת בעשרה מכשירים, ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ'.
פורד פומה
פורד מתגאה בתא המטען המודולרי של הפומה. רצפת תא המטען מתכווננת כך שבמצב הגבוה תיצור משטח הטענה שטוח עם קיפול המושבים האחוריים, ואילו במצב הנמוך מתקבל תא מטען גדול ושימושי. קיימת אפשרות להסיר לחלוטין את רצפת תא המטען ולאחסנה במיקום ייעודי בצמוד לגב המושבים האחוריים וכך מתקבל נפח מרבי של 456 ליטרים (ללא גלגל חלופי). בנוסף מצוייד תא המטען בפתח ניקוז המאפשר לשטוף אותו במים בקלות.
פורד פומה
אבזור הבטיחות עשיר וכולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית עם אפשרות לעצירה מלאה ותחילת נסיעה ללא התערבות הנהג, מערכת לשמירה על מרכז הנתיב, ניטור שטחים מתים ותנועה צולבת מאחור, זיהוי תמרורים והתאמה אוטומטית של מהירות הנסיעה, מערכת חניה אוטומטית, ומערכת התרעה מקומית המתריעה בפני מפגעים בדרך לפני שהנהג או חיישני הרכב מזהים אותם.
פורד פומה תשווק עם מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בהספקים של 125 ו- 155 כ"ס. בשילוב מערכת מיקרו היברידית במתח 48V, מציג המנוע צריכת דלק ממוצעת של 18.5 ק"מ לליטר בגרסת 125 כ"ס או 17.8 ק"מ לליטר בגרסת 155 כ"ס. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים חדשה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.