יצרנית הענק ג'נרל מוטורס (GM) מציגה לוגו חדש וחושפת את תוכניותיה להשקת 30 דגמים חשמליים עד שנת 2025
קבוצת ג'נרל מוטורס (GM) האמריקאית השולטת במותגי שברולט, קאדילק, ביואיק, GMC, והאמר, נכנסת לעידן הרכב החשמלי בכל הכוח ומציגה לוגו חדש לצד תוכנית שאפתנית לעתיד. במהלך זה מצטרפת ג'נרל מוטורס ליצרניות רכב אחרות אשר עידנו ועדכנו את הלוגו שלהן בעקבות הכניסה לעידן החשמלי, ביניהן ניסאן, פולקסווגן, וקיה. עם זאת, מאחר וג'נרל מוטורס אינו מותג רכב, הלוגו החדש לא יתנוסס על רכבי החברה אלא יוצג על בנייני התאגיד, כרטיסי ביקור, מכתבים רשמיים, ובאתר החברה.
מערך הסוללות אולטיום
לצד הלוגו החדש, חושפת החברה פלטפורמה חשמלית מודולרית הכוללת מערך סוללות אשר מכונה אולטיום (Ultium) ויספק טווח נסיעה של עד 650 ק"מ. הפלטפורמה תשמש 30 דגמים חשמליים אשר יוצגו עד שנת 2025, ביניהם דגמי קאדילק ליריק והאמר החשמליים והיקרים אשר הוצגו בגרסת טרום ייצור. בנוסף תשמש הפלטפורמה דגמים בכל הסגמנטים, החל ממכוניות קטנות ונגישות, דרך מכוניות מסחריות ושטח עם הנעה כפולה, ועד מכוניות ספורטיביות אשר יאיצו מאפס למאה קמ"ש תוך פחות מ- 3 שניות.
הלוגו החדש של ג'נרל מוטורס
ג'נרל מוטורס צופה כי בשנת 2025 מחיר הסוללות החשמליות יופחת ב- 60% ביחס למחירים היום. עוד מדווחת החברה כי תשקיע 27 מיליארד דולר בפיתוח מערכות נהיגה אוטונומיות אשר חלקן מפותחות במרכז המחקר והפיתוח של ג'נרל מוטורס בהרצליה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.