רנו מרעננת את סמל המותג בגרפיקה מודרנית ותוקף עד לשנת 2024
אחרי קיה, פיג'ו וניסאן, היה צפוי כי גם תורה של רנו, בעלת הבית של ניסאן והמתחרה הישירה ביותר של פיג'ו, תעדכן גם היא את לוגו המותג עוד השנה. הפעם האחרונה בו עדכנה רנו את סמל המותג הייתה בשנת 1992, ומתיחת פנים קלה הוענקה לו בשנת 2015. העיצוב החדש מעניק מראה מודרני ומינימלסטי יותר לצורת היהלום המוכרת, והסמל החדש מתאפיין בגרפיקה מודרנית יותר, אך הפעם תוקפו קצוב עד לשנת 2024 בלבד.
לוגו רנו החדש
על פי רנו, עיצוב הלוגו החל עוד בשנת 2019, כאשר הציבור זכה לראותו לראשונה בדגם הקונספט רנו 5 שבישר בעת הצגתו על חזון החברה להשקת 7 דגמים חשמליים עד לשנת 2025.
את הופעת הבכורה יעשה הלוגו החדש ברכב חדש אשר יתבסס על דגם הקונספט מגאן איוויז'ן (eVision) אשר נחשף באוקטובר 2020, ובחלק מדגמי החברה יתפאר הלוגו בחתימת תאורה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.