פיג'ו 308 החדשה מוצגת בגרסת סטיישן שימושית עם עיצוב מרשים ואופציה למערכת הנעה היברידית נטענת PHEV
לפני שלושה חודשים נחשפה פיג'ו 308 החדשה 2022 בגרסת האצ'בק וכעת תורה של גרסת הסטיישן (SW) השימושית. העיצוב ספורטיבי למדי וכולל חזית עם פנסי לד צרים, תאורת יום בהשראת ניבי אריה, ושבכה גדולה המשובצת בעיטורי כרום. מאחור זוכה פיג'ו 308 סטיישן לעיצוב שרירי עם תאורה דרמטית בהשראת טפרי אריה, דלת תא מטען מפוסלת ופגוש עם עיטורי כרום המדמים יציאות מפלט גדולות. פרופורציות מחמיאות משלימות את העיצוב המרשים.
פיג'ו 308 סטיישן 2022
פיג'ו 308 סטיישן ארוכה מגרסת ההאצ'בק ב- 273 מ"מ ובסיס גלגליה ארוך ב- 55 מ"מ לטובת מרווח משופר לנוסעים במושב האחורי. נפח תא המטען גדל ב- 196 ליטרים לכדי 608 ליטרים או 1,634 ליטרים לאחר קיפול המושבים. בגרסאות PHEV נפח תא המטען עומד על 548 ו- 1,574 ליטרים בהתאמה.
תא הנוסעים מציג את הגרסה העדכנית של ארכיטקטורת i-Cockpit הכוללת מפלס עליון בגימור מתכתי עם לוח מחוונים דיגיטלי ופתחי מיזוג מוצנעים, תחתיו מפלס הכולל מסך מגע מרכזי בגודל 10 אינץ' וגלגל הגה קטן בעיצוב פחוס כדי לא להסתיר את לוח המחוונים. במפלס התחתון קונסולה רחבה עם תאי אחסון ובורר הילוכים אלקטרוני זעיר. מערכת ההפעלה מאפשרת ליצור עד שמונה פרופילים לנהגים שונים אשר יוכלו לשמור את העדפותיהם עבור סגנונות התצוגה, תאורת האווירה, סידור האפליקציות במסך הבית, קיצורי דרך, ופרמטרים נוספים בהתאם לרמת האבזור. עוד כוללת המערכת תפעול קולי בשפה טבעית, עדכוני OTA, ותמיכה אלחוטית בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto.
פיג'ו 308 סטיישן 2022
פיג'ו 308 סטיישן החדשה תגיע עם כל מערכות הבטיחות האקטיביות המקובלות בסגמנט. בנוסף תוצע מערכת בקרת שיוט אדפטיבית מתקדמת עם תמיכה בבלימה מלאה, זינוק מחדש, ביצוע עקיפה אוטונומית, והתאמת המהירות בעת כניסה לעיקול. מערכת לזיהוי תמרורים תמליץ על שינוי מהירות הנסיעה בהתאם לחוק.
פיג'ו 308 סטיישן 2022
פיג'ו 308 סטיישן החדשה תצויד במגוון המנועים המוכר של הקונצרן עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית מבית אייסין. גרסת הכניסה הרלוונטית לישראל תצויד במנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטרים עם הספק מרבי של 130 כ"ס. בנוסף ישווק מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 130 כ"ס. נתוני הביצועים וצריכת הדלק טרם פורסמו.
פיג'ו 308 סטיישן 2022
בנוסף תוצע פיג'ו 308 בגרסאות היברידיות נטענות PHEV עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים ומנוע חשמלי המפיקים הספק מרבי משולב של 180 כ"ס או 225 כ"ס בגרסה הבכירה. סוללה בקיבולת 12.4 קוט"ש מספקת טווח נסיעה חשמלי של כ- 60 ק"מ לפי תקן WLTP. טעינת הסוללה תארך 7 שעות בשקע ביתי 8 אמפר, 4 שעות בשקע תעשייתי 16 אמפר, ושעתיים בעמדת 32 אמפר בשילוב מטען פנימי משודרג בהספק 7.4kW.
פיג'ו 308 החדשה צפויה לנחות בישראל במחצית הראשונה של שנת 2022.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.