הונדה ממשיכה בחידוש ליין הדגמים והפעם תורה של המשפחתית הגדולה הונדה אקורד
היצרנית היפנית המוערכת הונדה כמעט נעלמה מאירופה בשנים האחרונות אולם בארצות הברית רכבי הפנאי של המותג עדיין פופולריים וגם המשפחתית הגדולה והוותיקה הונדה אקורד עדיין נמכרת בכמויות על אף המעבר המסיבי של לקוחות אל רכבי פנאי. הונדה אקורד אינה משווקת בישראל מאז פסק ייצור הגרסה האירופאית והדורות האחרונים הגיעו ארצה בכמויות קטנות בערוצי היבוא האישי והמקביל.
הונדה אקורד
התמונות שנחשפו עושות רושם כי הדור החדש של הונדה אקורד 2023 הולך בדרכן של הונדה סיוויק והונדה CR-V ומציג עיצוב נקי ואלגנטי ביחס לדורות היוצאים. החזית חושפת גריל טרפזי עם שבכה בדוגמת X. הפנסים מציגים גבות לד המשמשות כתאורת יום וכחותמת תאורה. הפגוש ממשיך באותו קו נקי, ללא בליטות, עיטורים מצועצעים או כונסי אוויר. עיצוב הדופן לא נחשף בשלב זה אך תמונות לרישום פטנט על עיצוב הרכב חשפו צללית מוארכת עם גג משתפל לאחור בסגנון קופה 4 דלתות. מאחור יחידות תאורה גדולות ומחוברות שבמרכזן סמל הונדה בגודל צנוע בניגוד לטרנד הסמלים הענקיים. גם הפגוש האחורי אינו מצועצע ונעדר אלמנטים כגון דיפיוזר או יציאות מפלט בולטות. מה שבולט הוא תג הייבריד על דלת תא המטען אך לא מדובר בהפתעה שכן גם שני הדורות הקודמים הוצעו עם יחידות הנעה היברידיות.
הונדה אקורד
הונדה חשפה גם תמונה אחת מתוך תא הנוסעים בה מוצג המסך המרכזי הצף המגיח מתוך הדשבורד במראה נקי ונטול לחצנים על גביו. בסמוך אליו ממוקמת גלגלת לשליטה בעוצמת השמע. ניתן לצפות כי העיצוב והאלמנטים שפגשנו בדורות החדשים של הונדה סיוויק והונדה CR-V יגיעו גם לכאן עם שבכת מיזוג קבועה לרוחב תא הנוסעים, דשבורד רחב ונמוך, וקונסולה רחבה בין המושבים הקדמיים עם בורר הילוכים מסורתי.
הונדה אקורד
ההערכות הן כי הונדה אקורד תוצע עם יחידות ההנעה בהן מצויד הונדה CR-V החדש. גרסאות הכניסה יוצעו עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 190 כ"ס, מומנט מרבי של 24.7 קג"מ, ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה. הונדה CR-V המצויד במנוע זה מוצע עם מערכת הנעה כפולה אך הונדה אקורד צפויה להסתפק במערכת הנעה קדמית.
הגרסה ההיברידית ככל הנראה תצויד במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים הפועל במחזור אטקינסון ובשני מנועים חשמליים. ההספק המרבי המשולב עומד על 204 כ"ס והמומנט המרבי המשולב על 34.1 קג"מ. יחידת ההנעה ההיברידית של הונדה עושה שימוש במנוע הבנזין כגנרטור לטעינת הסוללה והוא מתחבר אל הגלגלים ומניע אותם רק במהירויות גבוהות.
החשיפה המלאה של הונדה אקורד החדשה צפויה להתקיים במהלך החודש הבא. בהתחשב בעובדה שהיא אינה צפויה להגיע לאירופה ובהקצאות הנמוכות שמקבלת היבואנית המקומית הסיכוי לראות אותה בישראל ביבוא רשמי כמעט אפסי, אולם כמו בעבר היא ככל הנראה תגיע ביבוא אישי ומקביל.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.