מבחן דרכים - יונדאי i35 החדשה

יצאנו לברר את הסיבות לכך שיונדאי i35 היא אחת המשפחתיות הפופולריות ביותר בישראל והאם הדגם המעודכן שומר על המתכון

תגיות | משפחתיות, יונדאי, i35

יונדאי i35, אלנטרה או אוונטה. לא משנה איך תקראו לה, המשפחתית של יונדאי כבשה את העולם בסערה כשהוצגה בשנת 2011 בדורה החמישי. המשפחתית החדשה לבשה עיצוב ספורטיבי ואלגנטי שהיווה שינוי מרענן לעומת העיצוב השבלוני והמשעמם של הדור הרביעי והדורות שבאו לפניו, ושווקו גם בישראל תחת השם "לנטרה" ומאוחר יותר "אלנטרה".

 

המשפחתית החדשה מבית היצרנית הדרום קוריאנית הייתה הצעד הראשון במהפכה שמטרתה היה הצערת המותג ופניה לקהל יעד אופנתי ודינאמי יותר. אותה מהפכה הולידה שנה מאוחר יותר גם את יונדאי וולוסטר. מהר מאוד המשיכה יונדאי i35 מהבטחות לביצועים וזכתה במספר תארים ופרסים מכובדים ביניהם "רכב השנה הצפון אמריקאי" בשנת 2012.

 

יונדאי i35 2014יונדאי i35 2014

 

עם השקת יונדאי i35 בישראל בשנת 2012 טיפסה המכונית במהירות לצמרת טבלת המסירות והתייצבה בסוף שנת 2013 במקום השלישי בקטגוריה. בשנת 2013 הושקו ארבע מתחרות חזקות שנגסו במכירותיה של יונדאי i35 שירדה למקום השישי בטבלת המסירות נכון לסוף חודש יוני 2014. בחודש אפריל הודיעה חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, כי החלה בשיווקה של יונדאי i35 המעודכנת. לקחנו אותה לנסיעת מבחן כדי לבדוק האם יש לה מה שנדרש כדי לחזור לראש הטבלה.

 

עיצוב חיצוני - אם זה לא שבור, אל תתקנו את זה

 

קשה להתעלם מהאמירה הזו שמתנגנת בראש שוב ושוב בזמן שמחפשים הבדלים בין הדגם הנוכחי והמוחלף. מלבד המדבקות הצהובות-ירוקות שמצהירות כי יונדאי היא נותנת החסות העיקרית של מונדיאל 2014, במבט ראשון נראה שקיבלנו את הדגם הקודם. אך לאחר מבט מעמיק יותר אפשר להבחין בפנסים שזכו ל"גבות" פלסטיק לבנות ומעוגלות בתוך גופי התאורה והפגוש הקדמי שזכה לעיצוב מעט חלק יותר.

 

יונדאי i35 2014יונדאי i35 2014

 

מבתי הגלגלים התפוחים מציצים חישוקי סגסוגת בעיצוב חדש שמגיעים עם דגם סופרים הבכיר שהתייצב למבחן. מאחור זכו הפנסים לעיצוב חדש עם צבע אדום כהה שמקיף אותם וצביעה שחורה לחלקו התחתון של הפגוש. למרות שיונדאי i35 לא עברה שינויים משמעותיים בשום קנה מידה בתחום העיצוב, היא מצליחה להרגיש רעננה וצעירה ומוכנה לחזור למאבק על ראש טבלת המסירות.

 

עיצוב פנים ואיכות חומרים - גודזילה נגד קינג קונג

 

יונדאי i35 היא מכונית קוריאנית שמעוצבת בארצות הברית, בסטודיו העיצוב של היצרנית שממוקם בקליפורניה, בעיצוב בעל ניחוח של חדשנות יפנית. בתא הנוסעים ניתן למצוא קווים זוויתיים בכל מקום, שפע לחצנים ונגיעות כרום שמעטרים את תא הנוסעים ונותנים תחושה עתידנית ומיוחדת אך בו בזמן גם מבולבלת ולא אחידה.

 

יונדאי i35 2014. תא הנוסעיםיונדאי i35 2014. תא הנוסעים

 

עם זאת, איכות החומרים לא עומדת בקנה אחד עם העיצוב היומרני ורוב החומרים מרגישים לא עדכניים ופשוטים למגע. מרבית המשטחים בתא הנוסעים עשויים פלסטיק לא נעים למגע שמרגיש חלול.

 

הודות לגג השמש הגדול נשטף תא הנוסעים בשפע של אור שהופך את תא הנוסעים לנעים לשהייה, זאת למרות ספי החלונות הגבוהים מאוד והשימוש הנרחב בפלסטיק שחור. תאי אחסון מפוזרים בצורה חכמה והגישה אליהם נוחה מאוד. בין המושבים נמצאים שני מחזיקי כוסות בגדלים שונים ובתאי האחסון הגדולים שבדלתות נמצאים מחזיקים ייעודיים לבקבוקים קטנים.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

התקשרו עכשיו לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש או משומש 050-3344828

 

מושבים, מרווח ותא מטען - אמריקה

 

מאחר שיונדאי i35 מכוונת בעיקר לשוק האמריקאי, המושבים רכים ורחבים אך הם חסרים תמיכה צידית. האפשרות לכיוון חשמלי למושב הנהג היא תוספת חביבה, אך היעדר זכרונות יהפוך אותה למעיקה במצב בו נוהגים ברכב בדרך קבע שני נהגים או יותר. מציאת תנוחת נהיגה טובה נעשית בקלות הודות לטווח כיוון רחב של המושב ואפשרות לכיוון גובה ועומק של ההגה. תנוחת הנהיגה גבוהה וגם כאשר מושב הנהג מורד עד הסוף ומתקבלת תחושה של ישיבה "על הרכב" ולא בתוכו.

 

הודות לבסיס גלגלים של 2,700 מ"מ, המושב האחורי נוח ומרווח מאוד ויכול להכיל בנקל שלושה מבוגרים ממוצעי מידות, זאת הודות לשפע מרווח ברכיים וראש, ורצפה שטוחה כמעט לחלוטין. למרות גג השמש, מרווח הראש טוב בכל המושבים וגם נהגים שאינם נמוכים ימצאו שפע של מקום. בגב המושב האחורי מסתתרת משענת יד נשלפת עם שני מחזיקי כוסות נוספים.

 

יונדאי i35 2014. מושב אחורי רחב ונוחיונדאי i35 2014. מושב אחורי רחב ונוח

 

עם נפח של 485 ליטרים מתקבל תא מטען גדול ועמוק. מפתח תא המטען נוח ורחב ושפת הטעינה נמוכה ומאפשרת העמסה נוחה מאוד, אפילו של שקיות הקניות הכבדות ביותר. קיפול המושבים אינו נוח במיוחד והוא נעשה באמצעות משיכת מנופים הנמצאים בחלקו העליון של תא המטען.

 

אבזור והנדסת אנוש - כמות על פני איכות

 

רשימת האבזור של יונדאי i35, ובמיוחד בגרסה הבכירה, ארוכה מאוד וכוללת פריטים שנדיר מאוד למצוא בקטגוריה, כך למשל מצויידת המכונית בכניסה והנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 7 אינץ', מצלמת נסיעה לאחור ומערכת ניווט מובנית, גג שמש גדול וחשמלי, חיישני אורות וגשם, קישוריות בלוטות', שקעי USB ו- AUX, בקרת אקלים מפוצלת, מושב נהג עם כיוונון חשמלי ועוד.

 

בעוד משפחתיות אחרות כמו מאזדה 3 שמות דגש על טכנולוגיות ובטיחות, טויוטה קורולה שמציגה קישוריות גבוהה בין הנהג לרכב או סקודה אוקטביה שמציעה פתרונות אחסון למכביר, יונדאי i35 מפלסת קו ברור שמכוון בדיוק למסה הקריטית של הקהל האמריקאי שאוהב פינוקים ומוכן להתפשר על איכות חומרים.

 

יונדאי i35 2014. מערכת המולטימדיהיונדאי i35 סופרים 2014. מערכת מולטימדיה והנעה ללא מפתח

 

הנטייה האמריקאית לפינוקים במכונית לא נעצרת בששת מחזיקי הכוסות ותא הכפפות המקורר. בנוסף מציעה המכונית קיפול מראות חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג קדמיים שנדדו במעלה הקונסולה המרכזית ופתח מיזוג שנוסף לרווחת היושבים במושב האחורי.

 

מאכזב לגלות כי יונדאי i35 נופלת בצורה שבה היא דורשת מהנהג לתפעל את כל המערכות הללו. מערכת המולטימדיה מסובכת לתפעול ודורשת התרגלות ארוכה ותשומת לב תמידית בזמן התפעול. מעבר לכך, בשמש ישירה נפגעה הראות במסך באופן מוחשי. מצלמת הנסיעה לאחור מציגה תמונה באיכות ירודה ותפעול הדיבורית נטולת השליטה מההגה אינה אינטואיטיבית. הוצאת שיחה דורשת מספר גדול מדי של פעולות וקרה שפספסנו שיחות. בזמן שמערכת המולטימדיה נמצאת במצב ניווט, השליטה בדיבורית אינה אפשרית לחלוטין עקב העובדה שאין כפתורים פיזיים לחיוג או קבלת שיחה.

 

יחידת הנעה - כמו שהישראלים אוהבים

 

יחידת ההנעה המותקנת בחזיתה של יונדאי i35 קולעת למרכז המטרה של הטעם הישראלי - אלף שש מאות אוטומטית. בלי טריקים ובלי שטיקים. בלי מגדשי טורבו או תיבות הילוכים רציפות, רובוטיות או כפולות מצמדים. המנוע מפיק 132 כ"ס ומומנט מרבי של 16.1 קג"מ, והוא משודך לתיבה אוטומטית למהדרין בת שישה הילוכים עם אפשרות להעברה ידנית מידית ההילוכים. מתיבת ההילוכים נעדר מצב ספורט אך קיים מצב חסכון שמאט את תגובת הדוושה ועוזר למכונית לצרוך פחות דלק. במהלך המבחן שכלל נסיעה משולבת ולא מעט עמידה בפקקים, הציגה יונדאי i35 החדשה צריכת דלק ממוצעת של 9.8 ק"מ לליטר.

 

יונדאי i35 2014. תא המנועיונדאי i35 2014. תא המנוע

 

למרות הנתונים המרשימים על הנייר, מרגיש המנוע פחות חזק ממה שניתן היה לצפות. הוא אמנם מספק די כוח ברוב המצבים אך אם חשקה נפשכם בנסיעה מהירה בכביש מפותל, אתם צפויים להתאכזב. נתוני התאוצה גם הם לא מרשימים במיוחד ובמהלך המבחן נרשמו בין 12 ל- 13 שניות ארוכות במיאוץ מאפס למאה קמ"ש ו- 9 שניות במיאוץ מ- 80 ל- 120 קמ"ש.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

התקשרו עכשיו לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש או משומש 050-3344828

 

על הכביש - משפחתית

 

הנסיעה ביונדאי i35 החדשה מעוררת רגשות מעורבים. בעיר התמרון קל מאוד ושדה הראייה מצויין על אף עיצוב הקופה והגג המשתפל לאחור, וכניסה לחניות צפופות נעשית בלי בעיות או תקלות מיוחדות. המתלים הרכים סופגים את מרבית המהמורות וגם במעבר על שיבושים גדולים לא נשמעו רעשים מיוחדים. כל אלה מאפשרים נסיעה נוחה ונעימה בעיר.

 

יונדאי i35 2014יונדאי i35 2014

 

בכביש המהיר המצב טוב כמעט באותה מידה. בידוד הרעשים מספק. מצאנו כי רעשי הצמיגים נוכחים במהירויות נסיעה בינעירונית אם כי הם אינם חריגים במידה שתפריע לנוסעים ברכב.

 

ההגה החשמלי זוכה למערכת Flex Steering של יונדאי, שמאפשרת בחירה מבין שלושה מצבי תגבור: רגיל, נוחות וספורט, שמגבירים או מפחיתים את התגבור. למרות הקושי המשתנה, בכל מצב שנבחר ההגה הרגיש רך מדי ואילם לחלוטין. הוא לא סיפק שום מידע לגבי הנעשה מתחת לגלגלים הקדמיים ופגם משמעותית ברצון לקחת את המכונית לכביש מפותל.

 

השלדה של יונדאי i35 הולכת יד ביד עם התנהגותו של ההגה, בסיס הגלגלים הארוך מספק נסיעה נטועה ויציבה, והתוצאה היא יציבות כיוונית מרשימה והתנהגות ניטראלית שקשה מאוד להוציא מאיזון. גם לאחר פרובוקציות חריפות מאוד והפניות הגה קיצוניות תוך עזיבה מוחלטת של דוושת התאוצה ואפילו לאחר ניתוק חלקי של מערכת בקרת היציבות סירבה המכונית בתוקף להכנס להיגוי יתר. בקרת היציבות נכנסת לפעולה בעדינות ומאפשרת כמויות מזעריות של תת היגוי לפני שהיא מחזירה את המכונית לקו הפניה הרצוי. בנוסף, המנוע מרגיש כאמור חלש מעט ולא מאפשר לפתח קצב תנועה מהיר בכבישים הרריים ומפותלים.

 

סיכום

 

יונדאי עשתה בחכמה שלא ניסתה לפנות למכנה המשותף הרחב ביותר ולנסות להציע הכל מהכל. במקום, החליטה היצרנית שהיא פונה עם יונדאי i35 באופן ברור לחובבי האבזור ויצרה מכונית חמושה בפריטי אבזור. יונדאי i35 החדשה מציעה אין ספור צעצועים ופינוקים שינעימו את זמנכם גם בנסיעות הארוכות ביותר. היא נוחה ומציעה תמורה טובה למחיר, אך נופלת בסעיפי איכות החומרים, ההנאה מנהיגה והנדסת האנוש.

 

יונדאי i35 2014יונדאי i35 2014

 

אם חשקה נפשכם במכונית מהוקצעת שתרגיש איכותית ונעימה ולשם כך אתם מוכנים לוותר על פריטי אבזור כאלה ואחרים, או שמא נהיגה דינאמית נמצאת בראש סדר העדיפויות שלכם, יונדאי i35 לא תהיה כנראה הבחירה הטובה ביותר. אך אם אתם מעוניינים במכונית שתתהדר ברשימת האבזור הארוכה ביותר בחבורה ואתם מוכנים להתפשר על איכות חומרים בינונית והנדסת אנוש שדורשת הסתגלות, הרי שמצאתם את השותפה המושלמת.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

התקשרו עכשיו לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש או משומש 050-3344828

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    25.04.17 | מבחני רכב

    סיאט אטקה התייצב למבחן הדרכים שלנו בגרסת סטייל הבסיסית. האם הוא מציע תמורה במחיר 139,900 ₪?

    סיאט אטקה הוא הקרוסאובר הראשון של היצרנית הספרדית. ההשקה לוותה בקול רעש גדול וציפיות רבות נרקמו לראשו. בעולם ובישראל נתפס סיאט כמותג צעיר בעל אופי ספורטיבי עם האיכויות המפורסמות של קונצרן פולקסווגן. סיאט אטקה מתחרה בפלח השוק הצומח ביותר מול דגמים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ופיג'ו 3008. יצאנו לב

     
  • ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    13.04.17 | מבחני רכב

    ניסאן אקס טרייל הוא קרוסאובר מעוצב וחסכוני המציע 7 מושבים. האם הוא ראוי גם להוות תחליף למיניוואן?

    משפחות מרובות ילדים או אלה הזקוקים למקומות נוספים ברכב המשפחתי, לא עומדים בפני היצע גדול במיוחד. ישנם מיניוואנים קומפקטיים המציעים זוג מושבים נוספים עם תא מטען מזערי, ומיניוואנים בגודל מלא המסוגלים לשנע בנוחות מרבית שבעה מבוגרים על מטענם. עם השתלטות רכבי הכביש-שטח על השוק, מציעות היצרניות גם ג'יפוני

     
  • וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    06.04.17 | מבחני רכב

    יונדאי i10 היא מכונית מיני נוחה ומרווחת, הנראית צעירה אך מרגישה בוגרת

    יונדאי i10 היא מכונית מיני שזוכה להצלחה בשוק הישראלי השמרני, ונוגסת בנתח שמן מהסגמנט הנשלט על ידי אחותה הפופולרית קיה פיקנטו. הרעיון במכונית מיני חדשה במחיר נגיש תפס תאוצה רבה והישראלים הצביעו ברגליים ואפילו העירו את הרגל השמאלית לתפעול גרסאות ידניות מוזלות. הדור הנוכחי והשני במספר הוצג בשנת 2013 וב

     
  • וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    30.03.17 | מבחני רכב

    עיצוב שלא מותיר מקום לדמיון, ביצועים מרשימים ונוכחות בולטת. שברולט קמארו במבחן דרכים רועש

    שברולט קמארו צברה אוהדים מסביב לגלובוס, וככל שהיא ותיקה יותר, היא תגרום ליותר מבטי ערגה ואנחות הנאה. אם אמרת שברולט קמארו, אמרת אגדה. שורשיה נטועים אי שם באמריקה של שנות ה- 60, עת פריחתן של מכוניות הפוני. שיקול עלויות הדלק היה משני, והתחרות התמקדה בגודל, בצליל ובעיצוב. הדור השישי שהושק בשנת 2015 טומ

     
  • וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    23.03.17 | מבחני רכב

    שברולט טראקס המעודכן חוזר לסיבוב נוסף מול שלל הג'יפונים הקומפקטיים הצעירים

    שברולט הייתה בין הראשונות לזהות את הפוטנציאל בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים והציגה ב- 2012 את הטראקס. למרות העיצוב הקשוח, בישראל התקשה הטראקס להתחרות במייסד הקטגוריה ניסאן ג'וק האופנתי, גם בעקבות תמחור גבוה בתחילת דרכו. סרטון מבחן דרכים שברולט טראקס שברולט טראקס LT יתרונות

     
  • וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    19.03.17 | מבחני רכב

    קיה פיקנטו החדשה מציגה מתכון משופר למכונית המיני המבוקשת ביותר בישראל

    קיה פיקנטו היוצאת כבר בת שש ועדיין מצליחה להתגבר על מתחרות חדשות בשוק ולשמור על מעמדה המכובד בצמרת סגמנט המיני בישראל, כחדשה וכמשומשת. הדור החדש והשלישי במספר של קיה פיקנטו, שהחל עתה את דרכו בישראל, לא מציג רבולוציה ביחס לדור הקודם אלא אבולוציה טבעית. קיה בחרה בגישה שאין צורך לתקן מה שעובד, אלא רק ל

     
  • וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    16.03.17 | מבחני רכב

    רנו טווינגו היא מכונית מיני צעירה שמצליחה להפתיע ברוחה ובהתנהגותה

    רנו ישראל השיקה לאחרונה את מכונית המיני החיננית רנו טווינגו שהוצגה לראשונה בתחילת שנות ה- 90. הדור הנוכחי והשלישי במספר שהוצג בשנת 2014 מציג מכונית מיני מעוצבת שכיף להסתכל עליה. מנוע אחורי מוגדש טורבו והנעה אחורית נראים כמו מתכון בדוק להנאה מנהיגה. האם היא אכן עומדת בציפיות? יצאנו למבחן דרכים ארוך ע

     
  • וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    06.03.17 | מבחני רכב

    שברולט קרוז החדשה מבטיחה להיות מהטובות במכוניות המשפחתיות, יצאנו לבדוק האם היא גם מקיימת

    שברולט קרוז, המשפחתית הגלובלית של היצרנית האמריקאית, הוצגה לראשונה בשנת 2008 לאחר פיתוח משותף של חטיבות שברולט מכל קצוות הגלובוס. מאז הפכה שברולט קרוז לדגם הנמכר ביותר של היצרנית ולאחד הדגמים הנמכרים ביותר בעולם. בישראל הדברים התנהלו אחרת. שברולט קרוז הגיעה עם שילוב מנוע- גיר לא מוצלח שסבל ממחלות יל

     
  • וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    16.02.17 | מבחני רכב

    פיג'ו 3008 החדש הינו קרוסאובר מעוצב וייחודי עם תא נוסעים מקורי והתנהגות כביש מהנה

    פיג'ו ידועה כיצרנית המקפידה על עיצוב מכוניות מרשימות, אך הדור הקודם של פיג'ו 3008 לא עמד בציפיות והתוצאה הייתה רכב פנאי-שטח מבולבל שלא זכה להצלחה מסחרית. הדור החדש שהושק לאחרונה בישראל, מתבסס על פלטפורמה מודולרית חדשה עם עיצוב מיוחד, ומבשר על עידן חדש לחלוטין. הזמנו את גרסת הבסיס עם מנוע דיזל ברמת א

     
  • וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    09.02.17 | מבחני רכב

    על התפר שבין קטגוריית המיני לסופר מיני, נמצאת מיצובישי ספייס סטאר. יצאנו לבדוק מה השתנה במתיחת הפנים שעברה

    מיצובישי ספייס סטאר הגיעה ארצה לראשונה בשנת 2013 ולמרות עיצוב חיצוני אנמי ותא נוסעים פשוט, הצליחה לנגוס בפלח שוק מכובד בקטגוריית המכוניות הקטנות. כעת, לאחר תקופה בה הופסק שיווקה בהמתנה לדגם המעודכן, הגיעה מיצובישי ספייס סטאר לישראל לאחר מתיחת פנים ומקצה שיפורים. למבחן הדרכים שלנו התייצבה גרסת הפרימי

     
  • וידאו: מרצדס 2017 C450 AMG במבחן דרכים: זאב בעור כבש

    וידאו: מרצדס 2017 C450 AMG במבחן דרכים: זאב בעור כבש

    02.02.17 | מבחני רכב

    מרצדס C450 AMG היא מכונית ביצועים מדויקת עם נתונים מרשימים. יצאנו למבחן דרכים ווקאלי במיוחד כדי להתרשם מקרוב

    מרצדס C קלאס כבר מזמן לא משמשת כגרסת הכניסה למותג הפרימיום הגרמני, אך שנים ארוכות היוותה "המרצדס הכי קטנה" בהיצע. במחירה, היו מכוניות מנהלים מרווחות ומאובזרות ממנה, אך לקוחותיה היו אלה שחשקו בסמל הנכון במחיר "נגיש". האבולוציה עשתה את שלה וכיום דגמי המשפחתיות הגדולות של מותגי היוקרה מרווחות יותר, מאו

     
  • וידאו: יונדאי איוניק במבחן דרכים - משפחתית אקולוגית

    וידאו: יונדאי איוניק במבחן דרכים - משפחתית אקולוגית

    25.01.17 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית הראשונה של יונדאי מכוונת גבוה ומציעה אבזור בטיחות שופע וצריכת דלק מעולה

    שוק הרכב העולמי משתנה בקצב מהיר. ממדי הרכבים גדלים, גבולות הסגמנטים הופכים למטושטשים, ולא מעט רכבים חובשים כובעים של כמה קטגוריות במקביל. לרכבים מונעי בנזין ודיזל קמו מתחרים, ביניהם רכבים מונעי מימן, רכבים חשמליים, היברידיים והיד עוד נטויה. יצרני הרכב משתתפים במרוץ האנרגיה ושוקדים במקביל על פיתוח מע

     
  • קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

    קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

    29.12.16 | מבחני רכב

    קיה נירו הוא קרוסאובר היברידי המשלב מגוון יתרונות בחבילה מגובשת ואטרקטיבית

    קיה נירו מוגדר כקרוסאובר אך מראהו מזכיר מרכב סטיישן מוגבה. הוא מתפרש לאורך 4,355 מ"מ לעומת אחיו קיה ספורטאז' הנמתח לאורך 4,480 מ"מ. עם זאת, בסיס הגלגלים של הנירו ארוך ב- 30 מ"מ לעומת הספורטאז', מה שמקנה מרווח ברכיים עדיף ליושבים מאחור. קיה נירו משתייך אמנם לסגמנט הקרוסאוברים הלוהט אך קורץ גם ללקוחות

     
  • וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    01.12.16 | מבחני רכב

    על הנייר, אופל קורסה OPC החדשה מצליחה להרשים, אבל אותנו מעניין איך היא על הכביש

    סרטון מבחן דרכים אופל קורסה OPC אופל קורסה OPC יתרונות התנהגות כביש, אבזור, תא הנוסעים חסרונות מחיר, היגוי, נוחות נסיעה אופל קורסה OPC, הגרסה המהירה של הסופר מיני הגרמנית, קוראת תיגר על פולקסווגן פולו GTI, סיאט איביזה קופרה ופיג

     
  • וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

    וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

    24.11.16 | מבחני רכב

    מרצדס E קלאס לוקחת אותנו אל העתיד בו לא נצטרך לנהוג במכונית והנסיעה תהפוך לאוטונומית

    סרטון מבחן דרכים מרצדס E קלאס יצרנית הפרימיום הגרמנית מציבה סטנדרטים מאוד גבוהים כהרגלה ואלו באים לידי ביטוי בדור החדש של מרצדס E קלאס, המוצבת בין מרצדס C קלאס המשפחתית לספינת הדגל מרצדס S קלאס. מרצדס E קלאס החדשה היא המכונית הטכנולוגית ביותר של היצרנית. כל החידושים אשר פותחו במהלך השנים הא

     
  • וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

    וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

    13.11.16 | מבחני רכב

    אאודי A4 מתייצבת למבחן דרכים תובעני עם עיצוב מרשים, טכנולוגיות מתקדמות, וניחוח פרימיום מעודן

    אחרי 22 שנים שהיא משקיעה בעצמה ומראה לכולם כמה היא שווה, זוכה אאודי A4 בדורה החמישי לתדמית בוגרת ואצילית. מה שזיכה את הדורות הקודמים בתשואות כבר הפך למובן מאליו וכעת היא צריכה להוכיח שהיא מסוגלת ליותר מבלי לצעוק. יריבותיה לסגמנט לא מאפשרות לה לעצום עין והקרב על תואר מלכת הקטגוריה הפך לשיחת היום. ידי

     
  • וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    20.10.16 | מבחני רכב

    הונדה סיוויק טייפ אר מגיעה אלינו לאחר המתנה ארוכה. האם היא תעמוד בציפיות הגבוהות?

    לאחר חמש שנות המתנה יודעת הונדה שאסור לה לאכזב עם הסיוויק טייפ אר החדשה. היא בנתה מנוע טורבו חדש, טיפלה באווירודימניות וכיילה את השלדה ושאר המכלולים על מנת לחזור לסגמנט הספורט עם ראש מורם. התוצאות לא איחרו להגיע. עם השקתה שברה הונדה סיוויק טייפ אר החדשה זמני הקפה חדשות לבקרים. ההישג החשוב ביותר נרשם

     
  • וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    28.09.16 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו החדשה משנה גישה. האם היא משנה גם את כללי המשחק בשוק המשפחתיות הגדולות?

    כאשר אתם שומעים את השם שברולט, לחלקכם עולות מחשבות על מכוניות אמריקאיות ספינתיות עם מנועים גדולים ולחלקכם עולות מחשבות על מכוניות קוריאניות זולות עם סמל אמריקאי. במקרה של שברולט מאליבו החדשה, הסיפור הוא אחר לגמרי. היא כבר לא כל כך אמריקאית אבל היא בכלל לא קוריאנית. שברולט מאליבו בדור העשירי הופכת למ

     
  • וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.09.16 | מבחני רכב

    פיג'ו 2008 הינו קרוסאובר מעוצב ושימושי. האם יש לו את כל הדרוש כדי להתחרות בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים? יצאנו לבדוק

    עולם הרכב עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות עם ביקוש הולך וגובר למכוניות מעוצבות עם נוכחות ושימושיות טובה, במחיר נגיש. היצרניות מצאו לכך פתרון העונה לשם קרוסאובר עירוני או ג'יפון כפי שנהוג לכנותו בישראל. בדרך כלל מדובר ברכב על בסיס מכונית סופר מיני שזכה למרווח גחון מוגדל וכמה תוספות קוסמטיות למראה המ

     
  • סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    01.09.16 | מבחני רכב

    סובארו לבורג היא משפחתית סטיישן שונה בנוף הישראלי. יצאנו לבדוק את הצהרתה על ספורטיביות ושימושיות

    סובארו לבורג החדשה הוצגה בעולם כבר בשנת 2013 אך היצרן היפני הקטן לא מיהר לייצא אותה אל מחוץ לגבולות היבשת. השם לבורג (Levorg) אם תהיתם הוא הכלאה בין שלוש מילים: לגאסי, רבולושיין, וטורינג (Legacy, revolution, touring). סובארו לבורג מצויידת במנוע טורבו בנזין חדש, מערכת הנעה כפולה, ובעיצוב שצפוי ל