מבחן דרכים - יונדאי i35 החדשה

 

יצאנו לברר את הסיבות לכך שיונדאי i35 היא אחת המשפחתיות הפופולריות ביותר בישראל והאם הדגם המעודכן שומר על המתכון

תגיות | משפחתיות, יונדאי, i35

יונדאי i35, אלנטרה או אוונטה. לא משנה איך תקראו לה, המשפחתית של יונדאי כבשה את העולם בסערה כשהוצגה בשנת 2011 בדורה החמישי. המשפחתית החדשה לבשה עיצוב ספורטיבי ואלגנטי שהיווה שינוי מרענן לעומת העיצוב השבלוני והמשעמם של הדור הרביעי והדורות שבאו לפניו, ושווקו גם בישראל תחת השם "לנטרה" ומאוחר יותר "אלנטרה".

 

המשפחתית החדשה מבית היצרנית הדרום קוריאנית הייתה הצעד הראשון במהפכה שמטרתה היה הצערת המותג ופניה לקהל יעד אופנתי ודינאמי יותר. אותה מהפכה הולידה שנה מאוחר יותר גם את יונדאי וולוסטר. מהר מאוד המשיכה יונדאי i35 מהבטחות לביצועים וזכתה במספר תארים ופרסים מכובדים ביניהם "רכב השנה הצפון אמריקאי" בשנת 2012.

 

יונדאי i35 2014יונדאי i35 2014

 

עם השקת יונדאי i35 בישראל בשנת 2012 טיפסה המכונית במהירות לצמרת טבלת המסירות והתייצבה בסוף שנת 2013 במקום השלישי בקטגוריה. בשנת 2013 הושקו ארבע מתחרות חזקות שנגסו במכירותיה של יונדאי i35 שירדה למקום השישי בטבלת המסירות נכון לסוף חודש יוני 2014. בחודש אפריל הודיעה חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, כי החלה בשיווקה של יונדאי i35 המעודכנת. לקחנו אותה לנסיעת מבחן כדי לבדוק האם יש לה מה שנדרש כדי לחזור לראש הטבלה.

 

עיצוב חיצוני - אם זה לא שבור, אל תתקנו את זה

 

קשה להתעלם מהאמירה הזו שמתנגנת בראש שוב ושוב בזמן שמחפשים הבדלים בין הדגם הנוכחי והמוחלף. מלבד המדבקות הצהובות-ירוקות שמצהירות כי יונדאי היא נותנת החסות העיקרית של מונדיאל 2014, במבט ראשון נראה שקיבלנו את הדגם הקודם. אך לאחר מבט מעמיק יותר אפשר להבחין בפנסים שזכו ל"גבות" פלסטיק לבנות ומעוגלות בתוך גופי התאורה והפגוש הקדמי שזכה לעיצוב מעט חלק יותר.

 

יונדאי i35 2014יונדאי i35 2014

 

מבתי הגלגלים התפוחים מציצים חישוקי סגסוגת בעיצוב חדש שמגיעים עם דגם סופרים הבכיר שהתייצב למבחן. מאחור זכו הפנסים לעיצוב חדש עם צבע אדום כהה שמקיף אותם וצביעה שחורה לחלקו התחתון של הפגוש. למרות שיונדאי i35 לא עברה שינויים משמעותיים בשום קנה מידה בתחום העיצוב, היא מצליחה להרגיש רעננה וצעירה ומוכנה לחזור למאבק על ראש טבלת המסירות.

 

עיצוב פנים ואיכות חומרים - גודזילה נגד קינג קונג

 

יונדאי i35 היא מכונית קוריאנית שמעוצבת בארצות הברית, בסטודיו העיצוב של היצרנית שממוקם בקליפורניה, בעיצוב בעל ניחוח של חדשנות יפנית. בתא הנוסעים ניתן למצוא קווים זוויתיים בכל מקום, שפע לחצנים ונגיעות כרום שמעטרים את תא הנוסעים ונותנים תחושה עתידנית ומיוחדת אך בו בזמן גם מבולבלת ולא אחידה.

 

יונדאי i35 2014. תא הנוסעיםיונדאי i35 2014. תא הנוסעים

 

עם זאת, איכות החומרים לא עומדת בקנה אחד עם העיצוב היומרני ורוב החומרים מרגישים לא עדכניים ופשוטים למגע. מרבית המשטחים בתא הנוסעים עשויים פלסטיק לא נעים למגע שמרגיש חלול.

 

הודות לגג השמש הגדול נשטף תא הנוסעים בשפע של אור שהופך את תא הנוסעים לנעים לשהייה, זאת למרות ספי החלונות הגבוהים מאוד והשימוש הנרחב בפלסטיק שחור. תאי אחסון מפוזרים בצורה חכמה והגישה אליהם נוחה מאוד. בין המושבים נמצאים שני מחזיקי כוסות בגדלים שונים ובתאי האחסון הגדולים שבדלתות נמצאים מחזיקים ייעודיים לבקבוקים קטנים.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

התקשרו עכשיו לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש או משומש 03-5193000

 

מושבים, מרווח ותא מטען - אמריקה

 

מאחר שיונדאי i35 מכוונת בעיקר לשוק האמריקאי, המושבים רכים ורחבים אך הם חסרים תמיכה צידית. האפשרות לכיוון חשמלי למושב הנהג היא תוספת חביבה, אך היעדר זכרונות יהפוך אותה למעיקה במצב בו נוהגים ברכב בדרך קבע שני נהגים או יותר. מציאת תנוחת נהיגה טובה נעשית בקלות הודות לטווח כיוון רחב של המושב ואפשרות לכיוון גובה ועומק של ההגה. תנוחת הנהיגה גבוהה וגם כאשר מושב הנהג מורד עד הסוף ומתקבלת תחושה של ישיבה "על הרכב" ולא בתוכו.

 

הודות לבסיס גלגלים של 2,700 מ"מ, המושב האחורי נוח ומרווח מאוד ויכול להכיל בנקל שלושה מבוגרים ממוצעי מידות, זאת הודות לשפע מרווח ברכיים וראש, ורצפה שטוחה כמעט לחלוטין. למרות גג השמש, מרווח הראש טוב בכל המושבים וגם נהגים שאינם נמוכים ימצאו שפע של מקום. בגב המושב האחורי מסתתרת משענת יד נשלפת עם שני מחזיקי כוסות נוספים.

 

יונדאי i35 2014. מושב אחורי רחב ונוחיונדאי i35 2014. מושב אחורי רחב ונוח

 

עם נפח של 485 ליטרים מתקבל תא מטען גדול ועמוק. מפתח תא המטען נוח ורחב ושפת הטעינה נמוכה ומאפשרת העמסה נוחה מאוד, אפילו של שקיות הקניות הכבדות ביותר. קיפול המושבים אינו נוח במיוחד והוא נעשה באמצעות משיכת מנופים הנמצאים בחלקו העליון של תא המטען.

 

אבזור והנדסת אנוש - כמות על פני איכות

 

רשימת האבזור של יונדאי i35, ובמיוחד בגרסה הבכירה, ארוכה מאוד וכוללת פריטים שנדיר מאוד למצוא בקטגוריה, כך למשל מצויידת המכונית בכניסה והנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 7 אינץ', מצלמת נסיעה לאחור ומערכת ניווט מובנית, גג שמש גדול וחשמלי, חיישני אורות וגשם, קישוריות בלוטות', שקעי USB ו- AUX, בקרת אקלים מפוצלת, מושב נהג עם כיוונון חשמלי ועוד.

 

בעוד משפחתיות אחרות כמו מאזדה 3 שמות דגש על טכנולוגיות ובטיחות, טויוטה קורולה שמציגה קישוריות גבוהה בין הנהג לרכב או סקודה אוקטביה שמציעה פתרונות אחסון למכביר, יונדאי i35 מפלסת קו ברור שמכוון בדיוק למסה הקריטית של הקהל האמריקאי שאוהב פינוקים ומוכן להתפשר על איכות חומרים.

 

יונדאי i35 2014. מערכת המולטימדיהיונדאי i35 סופרים 2014. מערכת מולטימדיה והנעה ללא מפתח

 

הנטייה האמריקאית לפינוקים במכונית לא נעצרת בששת מחזיקי הכוסות ותא הכפפות המקורר. בנוסף מציעה המכונית קיפול מראות חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג קדמיים שנדדו במעלה הקונסולה המרכזית ופתח מיזוג שנוסף לרווחת היושבים במושב האחורי.

 

מאכזב לגלות כי יונדאי i35 נופלת בצורה שבה היא דורשת מהנהג לתפעל את כל המערכות הללו. מערכת המולטימדיה מסובכת לתפעול ודורשת התרגלות ארוכה ותשומת לב תמידית בזמן התפעול. מעבר לכך, בשמש ישירה נפגעה הראות במסך באופן מוחשי. מצלמת הנסיעה לאחור מציגה תמונה באיכות ירודה ותפעול הדיבורית נטולת השליטה מההגה אינה אינטואיטיבית. הוצאת שיחה דורשת מספר גדול מדי של פעולות וקרה שפספסנו שיחות. בזמן שמערכת המולטימדיה נמצאת במצב ניווט, השליטה בדיבורית אינה אפשרית לחלוטין עקב העובדה שאין כפתורים פיזיים לחיוג או קבלת שיחה.

 

יחידת הנעה - כמו שהישראלים אוהבים

 

יחידת ההנעה המותקנת בחזיתה של יונדאי i35 קולעת למרכז המטרה של הטעם הישראלי - אלף שש מאות אוטומטית. בלי טריקים ובלי שטיקים. בלי מגדשי טורבו או תיבות הילוכים רציפות, רובוטיות או כפולות מצמדים. המנוע מפיק 132 כ"ס ומומנט מרבי של 16.1 קג"מ, והוא משודך לתיבה אוטומטית למהדרין בת שישה הילוכים עם אפשרות להעברה ידנית מידית ההילוכים. מתיבת ההילוכים נעדר מצב ספורט אך קיים מצב חסכון שמאט את תגובת הדוושה ועוזר למכונית לצרוך פחות דלק. במהלך המבחן שכלל נסיעה משולבת ולא מעט עמידה בפקקים, הציגה יונדאי i35 החדשה צריכת דלק ממוצעת של 9.8 ק"מ לליטר.

 

יונדאי i35 2014. תא המנועיונדאי i35 2014. תא המנוע

 

למרות הנתונים המרשימים על הנייר, מרגיש המנוע פחות חזק ממה שניתן היה לצפות. הוא אמנם מספק די כוח ברוב המצבים אך אם חשקה נפשכם בנסיעה מהירה בכביש מפותל, אתם צפויים להתאכזב. נתוני התאוצה גם הם לא מרשימים במיוחד ובמהלך המבחן נרשמו בין 12 ל- 13 שניות ארוכות במיאוץ מאפס למאה קמ"ש ו- 9 שניות במיאוץ מ- 80 ל- 120 קמ"ש.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

התקשרו עכשיו לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש או משומש 03-5193000

 

על הכביש - משפחתית

 

הנסיעה ביונדאי i35 החדשה מעוררת רגשות מעורבים. בעיר התמרון קל מאוד ושדה הראייה מצויין על אף עיצוב הקופה והגג המשתפל לאחור, וכניסה לחניות צפופות נעשית בלי בעיות או תקלות מיוחדות. המתלים הרכים סופגים את מרבית המהמורות וגם במעבר על שיבושים גדולים לא נשמעו רעשים מיוחדים. כל אלה מאפשרים נסיעה נוחה ונעימה בעיר.

 

יונדאי i35 2014יונדאי i35 2014

 

בכביש המהיר המצב טוב כמעט באותה מידה. בידוד הרעשים מספק. מצאנו כי רעשי הצמיגים נוכחים במהירויות נסיעה בינעירונית אם כי הם אינם חריגים במידה שתפריע לנוסעים ברכב.

 

ההגה החשמלי זוכה למערכת Flex Steering של יונדאי, שמאפשרת בחירה מבין שלושה מצבי תגבור: רגיל, נוחות וספורט, שמגבירים או מפחיתים את התגבור. למרות הקושי המשתנה, בכל מצב שנבחר ההגה הרגיש רך מדי ואילם לחלוטין. הוא לא סיפק שום מידע לגבי הנעשה מתחת לגלגלים הקדמיים ופגם משמעותית ברצון לקחת את המכונית לכביש מפותל.

 

השלדה של יונדאי i35 הולכת יד ביד עם התנהגותו של ההגה, בסיס הגלגלים הארוך מספק נסיעה נטועה ויציבה, והתוצאה היא יציבות כיוונית מרשימה והתנהגות ניטראלית שקשה מאוד להוציא מאיזון. גם לאחר פרובוקציות חריפות מאוד והפניות הגה קיצוניות תוך עזיבה מוחלטת של דוושת התאוצה ואפילו לאחר ניתוק חלקי של מערכת בקרת היציבות סירבה המכונית בתוקף להכנס להיגוי יתר. בקרת היציבות נכנסת לפעולה בעדינות ומאפשרת כמויות מזעריות של תת היגוי לפני שהיא מחזירה את המכונית לקו הפניה הרצוי. בנוסף, המנוע מרגיש כאמור חלש מעט ולא מאפשר לפתח קצב תנועה מהיר בכבישים הרריים ומפותלים.

 

סיכום

 

יונדאי עשתה בחכמה שלא ניסתה לפנות למכנה המשותף הרחב ביותר ולנסות להציע הכל מהכל. במקום, החליטה היצרנית שהיא פונה עם יונדאי i35 באופן ברור לחובבי האבזור ויצרה מכונית חמושה בפריטי אבזור. יונדאי i35 החדשה מציעה אין ספור צעצועים ופינוקים שינעימו את זמנכם גם בנסיעות הארוכות ביותר. היא נוחה ומציעה תמורה טובה למחיר, אך נופלת בסעיפי איכות החומרים, ההנאה מנהיגה והנדסת האנוש.

 

יונדאי i35 2014יונדאי i35 2014

 

אם חשקה נפשכם במכונית מהוקצעת שתרגיש איכותית ונעימה ולשם כך אתם מוכנים לוותר על פריטי אבזור כאלה ואחרים, או שמא נהיגה דינאמית נמצאת בראש סדר העדיפויות שלכם, יונדאי i35 לא תהיה כנראה הבחירה הטובה ביותר. אך אם אתם מעוניינים במכונית שתתהדר ברשימת האבזור הארוכה ביותר בחבורה ואתם מוכנים להתפשר על איכות חומרים בינונית והנדסת אנוש שדורשת הסתגלות, הרי שמצאתם את השותפה המושלמת.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

התקשרו עכשיו לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש או משומש 03-5193000

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מאזדה CX-3 במבחן דרכים - Pure Red

    מאזדה CX-3 במבחן דרכים - Pure Red

    17.08.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX-3 מציע ממדים קטנים עם מנוע גדול ותג מחיר לא קטן. יצאנו לבדוק למי מתאים CX-3 והאם הוא מצדיק את המחיר

    שוק המשפחתיות מאבד נתחים יקרים לטובת פלח הקרוסאוברים האופנתיים, והמתחרות מקוריאה מתעלות בנתוני המסירות על מי שהייתה המלכה מיפן. כעת משגרת מאזדה את ה- CX3 כאלטרנטיבה קומפקטית וספורטיבית לרכבי הפנאי הקוריאנים המובילים את טבלת המכירות מאזדה CX3 Pure White יתרונות יחידת הנעה, התנ

     
  • סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    14.08.17 | מבחני רכב

    חמש שנים מאז הושקה לראשונה, משיקה סקודה את הראפיד המעודכנת עם מנוע צנוע בנפח ליטר אחד בלבד. יצאנו לבדוק האם 95 כ"ס מספיקים למשפחתית הקטנה

    נראה שסקודה ממטירה עלינו מבול של דגמים חדשים בתקופה האחרונה, ביניהם הקודיאק שהגיע ארצה בחודש יוני השנה, האוקטביה שעברה מקצה שיפורים, והקארוק שעתיד להגיע בתחילת שנה הבאה. הפעם הגיע תורה של הראפיד להתרענן. המשפחתית הקטנה של המותג הצ'כי הגיעה לפרקה והחלה להרגיש מעט מיושנת. כחמש שנים לאחר שהוצגה לראשונה

     
  • פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    10.08.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף היא שם נרדף למשפחתית קומפקטית איכותית ושימושית. יצאנו לבדוק כיצד היא השתפרה במתיחת הפנים

    פולקסווגן גולף נהנית ממעמד אייקוני. כבר שנים ארוכות שהיא קובעת את רף האיכות בקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות. הגולף גם נושאת על כתפיה את בשורת החדשנות של קונצרן פולקסווגן. היא הייתה הקומפקטית העממית הראשונה להשתמש במנוע טורבו קטן, ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. כל יצרן חולם על משפחתית שתרכוש לעצמה

     
  • אאודי TTS במבחן דרכים

    אאודי TTS במבחן דרכים

    09.08.17 | מבחני רכב

    לקחנו את אאודי TTS למבחן דרכים מהיר בכבישים המפותלים של הצפון. לא נדרש זמן רב להגיע למסקנה שהיא אחת המכוניות היותר מהנות הנמכרות היום בישראל

    אאודי TT המקורית הוצגה לראשונה בשנת 1995 אך הגיעה לפס היצור בשנת רק בשנת 1998. אאודי בחרה לקרוא לסדרת ה- TT על שם מסלול מרוצי האופנועים הקטלניIsle of Man TT . במשך 20 השנים האחרונות הספיקה יצרנית הרכב הבאוורית להעלות על פס הייצור שלושה דורות של אאודי TT הממותגת כמכונית ספורטיבית, צעירה ועדכנית. למבח

     
  • ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    07.08.17 | מבחני רכב

    מותג ג'יפ הותיק הבין שדגם כניסה זאת לא מילה גסה והוסיף להיצע ג'יפון צנוע. יצאנו לבדוק האם ג'יפ רנגייד יכול להתחרות במובילי הקטגוריה עם ייחוס גדול ותג מחיר בהתאם

    ג'יפ רנגייד, האח הקטן למשפחת ג'יפ, לא חדש בישראל אך רבים לא ממש מכירים אותו מאחר ואינו נפוץ בנוף הישראלי. העיצוב המיוחד של ג'יפ רנגייד יכול לקסום להרבה אנשים שיראו בו תחליף מעניין למובילות הסגמנט הנמצאות בכל כביש ובכל מגרש חניה. יצאנו לכבישים ולחולות לבדוק האם הרנגייד רק יפה או גם אופה.

     
  • הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    02.08.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם הדור העשירי של הונדה סיוויק טוב מקודמיו. התוצאות הפתיעו אפילו אותנו

    בשנת 2016 השיקה הונדה את הדור העשירי לשושלת הסיוויק הידועה. הסיוויק עלתה לראשונה על פסי הייצור בשנת 1973, ומאז מכרה קרוב לעשרים מיליון רכבים ההופכים אותה למכונית הנמכרת ביותר אי פעם של הונדה. הדור העשירי בסדרת הסיוויק, מבטא את הלך הרוח המקובל היום בעולם הרכב. בדומה ליצרני רכב רבים החליטה גם הונדה על

     
  • מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    31.07.17 | מבחני רכב

    מיני משגרת את הקאנטרימן להתחרות בסגמנט רכבי הפנאי האופנתיים הלוהט עם ממדים שתפחו ויומרה ליכולת שטח. יצאנו לבחון את הבריטית הקטנה-גדולה בשטח המרעה הטבעי שלה

    מותג מיני בימינו מתבסס בעיקר על טהרת הנוסטלגיה, העיצוב, והסטייל שקנו לו עדת מעריצים משמעותית מסביב לעולם. כמו כל מותג מצליח, הצורך להתאים את מבחר הדגמים לדרישות המשתנות בשוק הינו הכרחי לשרידות והצלחה. פורשה למשל, מוכרת היום יותר רכבי פנאי מאשר מכוניות ספורט, עתיד דומה צפוי גם למזראטי. גם במיני מודעי

     
  • סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    27.07.17 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס זוכה סוף סוף לגיר האוטומטי הנכסף וכעת הוא מציע להמונים חבילה מעוצבת וייחודית במחיר אטרקטיבי

    מאז היווסדה הציגה סיטרואן דגמים חדשניים וייחודיים, ביניהם סיטרואן טרקסיון אוונט שיוצרה לראשונה על פלטפורמת שלדה אחודה המוכרת כיום, והציגה לראשונה מערכת הנעה קדמית שלא הייתה מוכרת בעולם הרכב עד אז. עוד ניתן למנות דגמי ה- BX ,ZX ו- CX, שהציגו לראשונה מערכות מתלים הידראוליות במכוניות בייצור סדרתי. האם

     
  • טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    24.07.17 | מבחני רכב

    טויוטה יאריס עברה מתיחת פנים וקיבלה מנוע חדש. יצאנו לבדוק האם היא עדיין רלוונטית ביחס למתחרות

    טויוטה יאריס היא סוג של מנייה בטוחה בשוק הרכב הישראלי. הדור הראשון זוכה עד היום לביקוש גדול בשוק המשומשות ולשמירת ערך מצויינת. את הדור השני וסאגת הגיר הרובוטי יעדיפו בטויוטה לשכוח. בדור השלישי חזרה היאריס לתהילתה וזכתה להצלחה נאה בשוק הישראלי על אף המחירים הגבוהים. טויוטה יאריס עברה כבר את מתיחת הפנ

     
  • מיצובישי אאוטלנדר PHEV במבחן דרכים - ירוק בשטח

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV במבחן דרכים - ירוק בשטח

    20.07.17 | מבחני רכב

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV מתיימר לשלב את הטוב שבכל העולמות - חיסכון ויעילות לצד יכולת שטח וביצועים טובים. יצאנו לבדוק כיצד הנוסחה המיוחדת הזו מתורגמת בכביש ובשטח

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV הינה גרסה היברידית נטענת (פלאג אין הייבריד) לרכב הפנאי שטח המצליח של היצרנית. משמעות הדבר היא שיחידת ההנעה כוללת מנוע בנזין בשילוב שני מנועים חשמליים, מלפנים ומאחור, המונעים ע"י סוללה הניתנת לטעינה גם משקע תלת פאזי ביתי. טעינת הסוללה במלואה אורכת כ- 7 שעות או במחצית הזמן באמצע

     
  • סובארו אימפרזה 2.0 האצ'בק במבחן דרכים

    סובארו אימפרזה 2.0 האצ'בק במבחן דרכים

    17.07.17 | מבחני רכב

    ההבדלים בין הנייר לכביש עשויים להיות מהותיים ביותר. סובארו אימפרזה החדשה מדגימה עד כמה

    סובארו היא אחת מיצרניות הרכב המוכרות והמזוהות ביותר בישראל, בעיקר בזכות השליטה המרשימה בטבלאות המסירות בסוף שנות ה- 80 עם המשפחתית הלאומית דאז, סובארו לאונה. במרץ 2016, בתערוכת הרכב ניו יורק הציגה סובארו את האימפרזה החדשה, המבוססת על פלטפורמה חדשה לחלוטין, עם הבטחה למרווח פנימי משופר, צריכת דלק עדיפ

     
  • סוזוקי איגניס במבחן דרכים

    סוזוקי איגניס במבחן דרכים

    10.07.17 | מבחני רכב

    סוזוקי יוצרת תת-קטגוריה עם רכב פנאי חדש בעיצוב אופנתי. יצאנו לבדוק האם המתכון עומד בציפיות הנהג הישראלי

    סוזוקי מצליחה לקרוא את השוק. רכבי פנאי משתלטים על טבלאות המכירות בארץ ובאירופה, ומסמנים את העדפת השוק לצו האופנה העכשווי. הדרישה לרכבי פנאי זולגת מטה גם לסגמנטים עממיים וקומפקטים יותר, לכן טבעי היה כי אחת היצרניות תרים את הכפפה ותציג דגם שישלב את הטוב שבשני העולמות. טבעי עוד יותר שתהיה זו סוזוקי, לה

     
  • סקודה קודיאק במבחן דרכים

    סקודה קודיאק במבחן דרכים

    05.07.17 | מבחני רכב

    סקודה משיקה קרוסאובר חדש בעל 7 מושבים שינסה לנגוס בעוגת הג'יפונים הטעימה. יצאנו לבדוק האם היה שווה לחכות לסקודה קודיאק הידוע גם בכינויו "סקודיאק"

    דווקא בתקופה שבה מכוניות מנהלים חדשות מושקות על ימין ועל שמאל ומציעות שלל שכלולים וטכנולוגיות שהיו חלק מעולמן של מכוניות הפאר, מבול של ג'יפונים שוטף את ארץ הקודש ותופס את מקומן בשוק. יותר ויותר משפחות, קטנות וגדולות כאחד, נהנות ממה שמכונה "רכב פנאי משפחתי". נהגים רבים מתחברים לישיבה הגבוהה המעניקה ה

     
  • סובארו BRZ במבחן דרכים - זן נדיר

    סובארו BRZ במבחן דרכים - זן נדיר

    29.06.17 | מבחני רכב

    סובארו BRZ גרמה לנו לשמוח, לרצות איתה לברוח ומכל הצרות לשכוח

    בעוד 12 שעות אני צריך להחזיר אותה לבעליה ולמרות שבילינו יחד סוף שבוע שלם וכמעט אלף ק"מ, טרם שבעתי. אז לקינוח לקחתי אותה, שוב, לסיבוב אחרון בכביש הררי אליו אני לוקח את כל היפות והטובות. חצי שעה מאוחר יותר עצרנו בצד להסדיר נשימה. הגוף שטוף אדרנלין ותחושת הסיפוק ממלאת את הריאות. עכשיו עולות בי מחשבות ז

     
  • סיטרואן C3 החדשה במבחן דרכים

    סיטרואן C3 החדשה במבחן דרכים

    27.06.17 | מבחני רכב

    סיטרואן C3 החדשה מביאה עמה משב רוב עיצובי מרענן לקטגוריית הסופר מיני

    סיטרואן, היצרן הצרפתי האוונגרדי, סיפק במהלך השנים מספר דגמים אלמותיים אשר הותירו חותם על עולם הרכב, כגון ה- DS, טרקסיון אוונט, הפיקאסו המקורי, וגם הקקטוס החביב. בסיטרואן לא הסתפקו רק בעיצוב מיוחד וציידו את הרכבים בפיצ'רים ייחודיים כגון מערכת מתלים הידרו פנאומטית שתרמה לנוחות נסיעה משובחת.

     
  • קאדילק CT6 במבחן דרכים

    קאדילק CT6 במבחן דרכים

    22.06.17 | מבחני רכב

    קאדילק CT6, ספינת הדגל של היצרן האמריקאי, מנסה לספק תשובה הולמת ליצרניות רכבי היוקרה הגרמניות

    בעשור האחרון הפכו מותגים אמריקאים רבים לבלתי רלוונטיים עבור צרכני רכב המחפשים פרקטיות וחסכון בדלק על חשבון גודל, נוחות ומנוע גדול וזללן. על אף שדגמי קאדילק נמכרים באמריקה ובסין כמו לחמניות חמות, במגרש הבינלאומי נחלה החברה הפסדים משמעותיים. בשנה החולפת החליטה הנהלת הקונצרן האמריקאי ג'נרל מוטורס על שי

     
  • מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    14.06.17 | מבחני רכב

    מרצדס C63 AMG קופה החדשה צריכה להיכנס לנעליים הנחשקות של קודמתה. יצאנו לבדוק איך מתנהגת מכונית מסלול חוקית לכביש

    במרצדס ציינו בחודש שעבר יובל לחטיבת AMG. הסדנה הוקמה בסוף שנות ה- 60 של המאה הקודמת על ידי האנס-וורנר אופרכט ואברהרד מייקר, ועסקה בעיקר בהסבת רכבי כביש למכוניות מרוץ. בשנת 1971 זכתה מרצדס SEL300 AMG שטופלה על ידם במקום השני במרוץ 24 השעות בספא שבבלגיה וקנתה להם תהילת עולם. בשנת 1990 נחתם הסכם רשמי ב

     
  • אופל מוקה X במבחן דרכים

    אופל מוקה X במבחן דרכים

    08.06.17 | מבחני רכב

    אופל מוקה עבר מתיחת פנים ומתייצב לקרב חוזר באחת הקטגוריות החמות ביותר בשוק הרכב הישראלי

    אופל מוקה הוא רכב פנאי שטח קומפקטי אשר הוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה בשנת 2012. לישראל הגיע המוקה באיחור אופנתי רק בשנת 2014 עם רמת אבזור גבוהה, אך זכה לתג מחיר גבוה ביחס לחבריו בקטגוריה. בכדי להתמודד עם הגעת מתחרים חדשים ניסו מאז באופל להפחית את המחיר ולהציע רמות אבזור חדשות אך המכירות לא הצליחו להתרו

     
  • קאדילק XT5 במבחן דרכים

    קאדילק XT5 במבחן דרכים

    05.06.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם קאדילק XT5 טוב כמו שהוא נראה והאם יוכל לשאת על גבו את צמיחת המותג בישראל

    אין ספק שקאדילק עברה שינוי מהותי וחיוני בשנים האחרונות. חברת האם ג'נרל מוטורס השקיעה מיליארדים בקאדילק, מינתה מנכ"ל חדש והעבירה את מטה החברה מעיר המכוניות דטרויט שבמדינת מישיגן (אותה ייסד הצרפתי אנטואן דה לה מוט קאדילק) ישירות לכור ההיתוך של הטרנדים העולמיים במנהטן שבמדינת ניו יורק. לאחר גיוס מאסיבי

     
  • סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    29.05.17 | מבחני רכב

    מתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר מציגה שדרוג ביחידת ההנעה ומראה מצודד יותר. יצאנו לבדוק איך הוא נוסע

    הדור האחרון של סוזוקי קרוסאובר הוצג בשנת 2013 וזכה לפופולריות רבה בארץ ובעולם. כעת הוא מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים מקיפה. נראה כי בזכות מוניטין אמינות גבוה וקהל לקוחות נאמן, הגיע סוזוקי קרוסאובר עם קלף חזק מהבית ולא נדרש להזיע יתר על המידה בכל הפרמטרים. בזכות אמינותו שקיבלה משנה תוקף ככל שחלפו השנים,