מבחן דרכים - יונדאי i35 החדשה

 

יצאנו לברר את הסיבות לכך שיונדאי i35 היא אחת המשפחתיות הפופולריות ביותר בישראל והאם הדגם המעודכן שומר על המתכון

תגיות | משפחתיות, יונדאי, i35

יונדאי i35, אלנטרה או אוונטה. לא משנה איך תקראו לה, המשפחתית של יונדאי כבשה את העולם בסערה כשהוצגה בשנת 2011 בדורה החמישי. המשפחתית החדשה לבשה עיצוב ספורטיבי ואלגנטי שהיווה שינוי מרענן לעומת העיצוב השבלוני והמשעמם של הדור הרביעי והדורות שבאו לפניו, ושווקו גם בישראל תחת השם "לנטרה" ומאוחר יותר "אלנטרה".

 

המשפחתית החדשה מבית היצרנית הדרום קוריאנית הייתה הצעד הראשון במהפכה שמטרתה היה הצערת המותג ופניה לקהל יעד אופנתי ודינאמי יותר. אותה מהפכה הולידה שנה מאוחר יותר גם את יונדאי וולוסטר. מהר מאוד המשיכה יונדאי i35 מהבטחות לביצועים וזכתה במספר תארים ופרסים מכובדים ביניהם "רכב השנה הצפון אמריקאי" בשנת 2012.

 

יונדאי i35 2014יונדאי i35 2014

 

עם השקת יונדאי i35 בישראל בשנת 2012 טיפסה המכונית במהירות לצמרת טבלת המסירות והתייצבה בסוף שנת 2013 במקום השלישי בקטגוריה. בשנת 2013 הושקו ארבע מתחרות חזקות שנגסו במכירותיה של יונדאי i35 שירדה למקום השישי בטבלת המסירות נכון לסוף חודש יוני 2014. בחודש אפריל הודיעה חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, כי החלה בשיווקה של יונדאי i35 המעודכנת. לקחנו אותה לנסיעת מבחן כדי לבדוק האם יש לה מה שנדרש כדי לחזור לראש הטבלה.

 

עיצוב חיצוני - אם זה לא שבור, אל תתקנו את זה

 

קשה להתעלם מהאמירה הזו שמתנגנת בראש שוב ושוב בזמן שמחפשים הבדלים בין הדגם הנוכחי והמוחלף. מלבד המדבקות הצהובות-ירוקות שמצהירות כי יונדאי היא נותנת החסות העיקרית של מונדיאל 2014, במבט ראשון נראה שקיבלנו את הדגם הקודם. אך לאחר מבט מעמיק יותר אפשר להבחין בפנסים שזכו ל"גבות" פלסטיק לבנות ומעוגלות בתוך גופי התאורה והפגוש הקדמי שזכה לעיצוב מעט חלק יותר.

 

יונדאי i35 2014יונדאי i35 2014

 

מבתי הגלגלים התפוחים מציצים חישוקי סגסוגת בעיצוב חדש שמגיעים עם דגם סופרים הבכיר שהתייצב למבחן. מאחור זכו הפנסים לעיצוב חדש עם צבע אדום כהה שמקיף אותם וצביעה שחורה לחלקו התחתון של הפגוש. למרות שיונדאי i35 לא עברה שינויים משמעותיים בשום קנה מידה בתחום העיצוב, היא מצליחה להרגיש רעננה וצעירה ומוכנה לחזור למאבק על ראש טבלת המסירות.

 

עיצוב פנים ואיכות חומרים - גודזילה נגד קינג קונג

 

יונדאי i35 היא מכונית קוריאנית שמעוצבת בארצות הברית, בסטודיו העיצוב של היצרנית שממוקם בקליפורניה, בעיצוב בעל ניחוח של חדשנות יפנית. בתא הנוסעים ניתן למצוא קווים זוויתיים בכל מקום, שפע לחצנים ונגיעות כרום שמעטרים את תא הנוסעים ונותנים תחושה עתידנית ומיוחדת אך בו בזמן גם מבולבלת ולא אחידה.

 

יונדאי i35 2014. תא הנוסעיםיונדאי i35 2014. תא הנוסעים

 

עם זאת, איכות החומרים לא עומדת בקנה אחד עם העיצוב היומרני ורוב החומרים מרגישים לא עדכניים ופשוטים למגע. מרבית המשטחים בתא הנוסעים עשויים פלסטיק לא נעים למגע שמרגיש חלול.

 

הודות לגג השמש הגדול נשטף תא הנוסעים בשפע של אור שהופך את תא הנוסעים לנעים לשהייה, זאת למרות ספי החלונות הגבוהים מאוד והשימוש הנרחב בפלסטיק שחור. תאי אחסון מפוזרים בצורה חכמה והגישה אליהם נוחה מאוד. בין המושבים נמצאים שני מחזיקי כוסות בגדלים שונים ובתאי האחסון הגדולים שבדלתות נמצאים מחזיקים ייעודיים לבקבוקים קטנים.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

התקשרו עכשיו לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש או משומש 03-5193000

 

מושבים, מרווח ותא מטען - אמריקה

 

מאחר שיונדאי i35 מכוונת בעיקר לשוק האמריקאי, המושבים רכים ורחבים אך הם חסרים תמיכה צידית. האפשרות לכיוון חשמלי למושב הנהג היא תוספת חביבה, אך היעדר זכרונות יהפוך אותה למעיקה במצב בו נוהגים ברכב בדרך קבע שני נהגים או יותר. מציאת תנוחת נהיגה טובה נעשית בקלות הודות לטווח כיוון רחב של המושב ואפשרות לכיוון גובה ועומק של ההגה. תנוחת הנהיגה גבוהה וגם כאשר מושב הנהג מורד עד הסוף ומתקבלת תחושה של ישיבה "על הרכב" ולא בתוכו.

 

הודות לבסיס גלגלים של 2,700 מ"מ, המושב האחורי נוח ומרווח מאוד ויכול להכיל בנקל שלושה מבוגרים ממוצעי מידות, זאת הודות לשפע מרווח ברכיים וראש, ורצפה שטוחה כמעט לחלוטין. למרות גג השמש, מרווח הראש טוב בכל המושבים וגם נהגים שאינם נמוכים ימצאו שפע של מקום. בגב המושב האחורי מסתתרת משענת יד נשלפת עם שני מחזיקי כוסות נוספים.

 

יונדאי i35 2014. מושב אחורי רחב ונוחיונדאי i35 2014. מושב אחורי רחב ונוח

 

עם נפח של 485 ליטרים מתקבל תא מטען גדול ועמוק. מפתח תא המטען נוח ורחב ושפת הטעינה נמוכה ומאפשרת העמסה נוחה מאוד, אפילו של שקיות הקניות הכבדות ביותר. קיפול המושבים אינו נוח במיוחד והוא נעשה באמצעות משיכת מנופים הנמצאים בחלקו העליון של תא המטען.

 

אבזור והנדסת אנוש - כמות על פני איכות

 

רשימת האבזור של יונדאי i35, ובמיוחד בגרסה הבכירה, ארוכה מאוד וכוללת פריטים שנדיר מאוד למצוא בקטגוריה, כך למשל מצויידת המכונית בכניסה והנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 7 אינץ', מצלמת נסיעה לאחור ומערכת ניווט מובנית, גג שמש גדול וחשמלי, חיישני אורות וגשם, קישוריות בלוטות', שקעי USB ו- AUX, בקרת אקלים מפוצלת, מושב נהג עם כיוונון חשמלי ועוד.

 

בעוד משפחתיות אחרות כמו מאזדה 3 שמות דגש על טכנולוגיות ובטיחות, טויוטה קורולה שמציגה קישוריות גבוהה בין הנהג לרכב או סקודה אוקטביה שמציעה פתרונות אחסון למכביר, יונדאי i35 מפלסת קו ברור שמכוון בדיוק למסה הקריטית של הקהל האמריקאי שאוהב פינוקים ומוכן להתפשר על איכות חומרים.

 

יונדאי i35 2014. מערכת המולטימדיהיונדאי i35 סופרים 2014. מערכת מולטימדיה והנעה ללא מפתח

 

הנטייה האמריקאית לפינוקים במכונית לא נעצרת בששת מחזיקי הכוסות ותא הכפפות המקורר. בנוסף מציעה המכונית קיפול מראות חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג קדמיים שנדדו במעלה הקונסולה המרכזית ופתח מיזוג שנוסף לרווחת היושבים במושב האחורי.

 

מאכזב לגלות כי יונדאי i35 נופלת בצורה שבה היא דורשת מהנהג לתפעל את כל המערכות הללו. מערכת המולטימדיה מסובכת לתפעול ודורשת התרגלות ארוכה ותשומת לב תמידית בזמן התפעול. מעבר לכך, בשמש ישירה נפגעה הראות במסך באופן מוחשי. מצלמת הנסיעה לאחור מציגה תמונה באיכות ירודה ותפעול הדיבורית נטולת השליטה מההגה אינה אינטואיטיבית. הוצאת שיחה דורשת מספר גדול מדי של פעולות וקרה שפספסנו שיחות. בזמן שמערכת המולטימדיה נמצאת במצב ניווט, השליטה בדיבורית אינה אפשרית לחלוטין עקב העובדה שאין כפתורים פיזיים לחיוג או קבלת שיחה.

 

יחידת הנעה - כמו שהישראלים אוהבים

 

יחידת ההנעה המותקנת בחזיתה של יונדאי i35 קולעת למרכז המטרה של הטעם הישראלי - אלף שש מאות אוטומטית. בלי טריקים ובלי שטיקים. בלי מגדשי טורבו או תיבות הילוכים רציפות, רובוטיות או כפולות מצמדים. המנוע מפיק 132 כ"ס ומומנט מרבי של 16.1 קג"מ, והוא משודך לתיבה אוטומטית למהדרין בת שישה הילוכים עם אפשרות להעברה ידנית מידית ההילוכים. מתיבת ההילוכים נעדר מצב ספורט אך קיים מצב חסכון שמאט את תגובת הדוושה ועוזר למכונית לצרוך פחות דלק. במהלך המבחן שכלל נסיעה משולבת ולא מעט עמידה בפקקים, הציגה יונדאי i35 החדשה צריכת דלק ממוצעת של 9.8 ק"מ לליטר.

 

יונדאי i35 2014. תא המנועיונדאי i35 2014. תא המנוע

 

למרות הנתונים המרשימים על הנייר, מרגיש המנוע פחות חזק ממה שניתן היה לצפות. הוא אמנם מספק די כוח ברוב המצבים אך אם חשקה נפשכם בנסיעה מהירה בכביש מפותל, אתם צפויים להתאכזב. נתוני התאוצה גם הם לא מרשימים במיוחד ובמהלך המבחן נרשמו בין 12 ל- 13 שניות ארוכות במיאוץ מאפס למאה קמ"ש ו- 9 שניות במיאוץ מ- 80 ל- 120 קמ"ש.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

התקשרו עכשיו לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש או משומש 03-5193000

 

על הכביש - משפחתית

 

הנסיעה ביונדאי i35 החדשה מעוררת רגשות מעורבים. בעיר התמרון קל מאוד ושדה הראייה מצויין על אף עיצוב הקופה והגג המשתפל לאחור, וכניסה לחניות צפופות נעשית בלי בעיות או תקלות מיוחדות. המתלים הרכים סופגים את מרבית המהמורות וגם במעבר על שיבושים גדולים לא נשמעו רעשים מיוחדים. כל אלה מאפשרים נסיעה נוחה ונעימה בעיר.

 

יונדאי i35 2014יונדאי i35 2014

 

בכביש המהיר המצב טוב כמעט באותה מידה. בידוד הרעשים מספק. מצאנו כי רעשי הצמיגים נוכחים במהירויות נסיעה בינעירונית אם כי הם אינם חריגים במידה שתפריע לנוסעים ברכב.

 

ההגה החשמלי זוכה למערכת Flex Steering של יונדאי, שמאפשרת בחירה מבין שלושה מצבי תגבור: רגיל, נוחות וספורט, שמגבירים או מפחיתים את התגבור. למרות הקושי המשתנה, בכל מצב שנבחר ההגה הרגיש רך מדי ואילם לחלוטין. הוא לא סיפק שום מידע לגבי הנעשה מתחת לגלגלים הקדמיים ופגם משמעותית ברצון לקחת את המכונית לכביש מפותל.

 

השלדה של יונדאי i35 הולכת יד ביד עם התנהגותו של ההגה, בסיס הגלגלים הארוך מספק נסיעה נטועה ויציבה, והתוצאה היא יציבות כיוונית מרשימה והתנהגות ניטראלית שקשה מאוד להוציא מאיזון. גם לאחר פרובוקציות חריפות מאוד והפניות הגה קיצוניות תוך עזיבה מוחלטת של דוושת התאוצה ואפילו לאחר ניתוק חלקי של מערכת בקרת היציבות סירבה המכונית בתוקף להכנס להיגוי יתר. בקרת היציבות נכנסת לפעולה בעדינות ומאפשרת כמויות מזעריות של תת היגוי לפני שהיא מחזירה את המכונית לקו הפניה הרצוי. בנוסף, המנוע מרגיש כאמור חלש מעט ולא מאפשר לפתח קצב תנועה מהיר בכבישים הרריים ומפותלים.

 

סיכום

 

יונדאי עשתה בחכמה שלא ניסתה לפנות למכנה המשותף הרחב ביותר ולנסות להציע הכל מהכל. במקום, החליטה היצרנית שהיא פונה עם יונדאי i35 באופן ברור לחובבי האבזור ויצרה מכונית חמושה בפריטי אבזור. יונדאי i35 החדשה מציעה אין ספור צעצועים ופינוקים שינעימו את זמנכם גם בנסיעות הארוכות ביותר. היא נוחה ומציעה תמורה טובה למחיר, אך נופלת בסעיפי איכות החומרים, ההנאה מנהיגה והנדסת האנוש.

 

יונדאי i35 2014יונדאי i35 2014

 

אם חשקה נפשכם במכונית מהוקצעת שתרגיש איכותית ונעימה ולשם כך אתם מוכנים לוותר על פריטי אבזור כאלה ואחרים, או שמא נהיגה דינאמית נמצאת בראש סדר העדיפויות שלכם, יונדאי i35 לא תהיה כנראה הבחירה הטובה ביותר. אך אם אתם מעוניינים במכונית שתתהדר ברשימת האבזור הארוכה ביותר בחבורה ואתם מוכנים להתפשר על איכות חומרים בינונית והנדסת אנוש שדורשת הסתגלות, הרי שמצאתם את השותפה המושלמת.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

התקשרו עכשיו לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש או משומש 03-5193000

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סקודה קארוק 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה קארוק 1.0 ליטר במבחן דרכים

    12.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    הקרוסאובר החדש של סקודה נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק המקומי ומביא עימו מפרט מעניין ופוטנציאל להתברג בצמרת הסגמנט

    סקודה קארוק נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק הרכב המקומי, קטגוריית רכבי הפנאי בגודל בינוני, אשר נשלטת ביד רמה ע"י תוצרת קוריאה. מדי כמה חודשים נכנסים שחקנים חדשים המנסים לנגוס בפלח המכירות, אך עד כה אף אחד מהם לא זכה לקחת את הכתר העובר בין צמד האחים הקוריאנים - קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון, האהודים על הק

     
  • MG ZS במבחן דרכים

    MG ZS במבחן דרכים

    11.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    MG משגרת למרכז הזירה את ה- ZS, רכב פנאי שטח קומפקטי עם עיצוב מצודד במחיר אטרקטיבי

    MG ZS יתרונות עיצוב חיצוני, תא נוסעים מעוצב וכייפי, אחריות יצרן ארוכה חסרונות בטיחות, תמורה למחיר אם צירוף האותיות MG מעלה בדמיונכם מכונית רודסטר קטנה ונמוכה בגוון ירוק מירוצים בריטי כדאי שתתעוררו, MG בגלגולה המודרני היא משהו אחר לחלוטין. לאחר פשיטת הרגל של

     
  • אופל זפירה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    אופל זפירה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    10.06.18 | מבחני רכב

    לקחנו את אופל זפירה למבחן דרכים כדי לברר האם בשוק הנשלט על ידי רכבי פנאי, קיים עדיין מקום למיניוואן 7 מושבים מסורתי

    אופל זפירה הושק לראשונה בשנת 1999 ובעברו התחרה ראש בראש מול טויוטה ומאזדה היפניות על ליבן של משפחות מרובות ילדים. במשך שני העשורים האחרונים ייצרה אופל שני דורות נוספים בסדרה, ובשנת 2016 עבר הדור השלישי של הזפירה מתיחת פנים אשר הפכה אותו מאחד המיניוואנים המיוחדים בשוק, לרכב סולידי עם עיצוב בוגר. מאחר

     
  • ב.מ.וו X2 במבחן דרכים - עיצוב לפני הכל

    ב.מ.וו X2 במבחן דרכים - עיצוב לפני הכל

    07.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    ב.מ.וו X2 מציג עיצוב ייחודי, ובשילוב עם הסמל הנכון נדמה כי זו הנוסחה המנצחת לכבוש את קטגוריית הפנאי פרימיום

    שוק הרכב הישראלי מחבב מאוד רכבי פנאי שטח. לא צריך להיות בקיא בנבכי ענף הרכב כדי להבחין במגמה זו המיישרת קו עם תופעה דומה בשוק הרכב העולמי. כדי להגשים את החלום האמיתי, רצוי שהקרוסאובר שלנו יתפאר בסמל הנכון בחרטומו ובעיצוב אופנתי, כזה שיבדל אותו ממכוניות העם הקוריאניות והיפניות השורצות מסביבנ

     
  • סיטרואן C4 פיקאסו במבחן דרכים

    סיטרואן C4 פיקאסו במבחן דרכים

    04.06.18 | מבחני רכב

    סיטרואן C4 פיקאסו מציע עיצוב צרפתי, מנוע חזק, שימושיות גבוהה, ותג מחיר מפתה. יצאנו לבדוק האם הוא קולע לטעם הישראלי

    סיטרואן C4 פיקאסו בגרסתו הקצרה, אינו נפוץ בישראל כמו אחיו הגדול בעל 7 המושבים - C4 גרנד פיקאסו. נראה כי בישראל הביקוש למיניוואנים בעלי 5 מושבים נמוך מאוד, והופעתם של רכבי פנאי שטח במחירים של כ- 140,000 ₪ מחסלת את הנישה הזו. סיטרואן C4 פיקאסו הינו מהדגמים האחרונים מסוגו ומבטיח שימושיות משפחתית מעולה,

     
  • סאנגיונג רקסטון במבחן דרכים

    סאנגיונג רקסטון במבחן דרכים

    31.05.18 | מבחני רכב

    17 שנים לאחר הצגת הדור הראשון זוכה סאנגיונג רקסטון לדגם חדש לחלוטין ומציע אלטרנטיבה אטרקטיבית לרכבי השטח האמיתיים שהולכים ומתמעטים

    הדור הראשון של סאנגיונג רקסטון הוצג בשנת 2001 ושווק במשך 17 שנים שהם נצח במושגי עולם הרכב. סאנגיונג לא חסכה בתכנון ספינת הדגל שלה ושכרה את שירותי סדנת העיצוב איטל דיזיין (Italdesign) בבעלות מעצב העל ג'וג'ארו (Giugiaro) שעיצבה עבורה את הרקסטון. מכלולי ההנעה הגיעו כמיטב המסורת מחברת מרצדס. במהלך שנות

     
  • פולקסווגן אמארוק במבחן דרכים - זאב רעב

    פולקסווגן אמארוק במבחן דרכים - זאב רעב

    28.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    פולקסווגן התקינה בטנדר הוותיק שלה מנוע V6 חדש ועוצמתי. יצאנו לבדוק האם האמארוק המחוזק עונה על הציפיות

    פולקסווגן אמארוק הושק בשנת 2010 עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים, ותג מחיר גבוה בהרבה מהמתחרים בקטגוריה. תוך פרק זמן קצר זכה הטנדר הגרמני בתואר ''הטנדר היקר בישראל'' ונדחף לתחתית טבלת המסירות, הרחק מליבם וכיסם של חקלאי הארץ. פולקסווגן הבינה כי האמארוק אינו מייצר התלהבות בציבור כפי שחשבה ו

     
  • שברולט טראוורס במבחן - להיות באמריקה בלי ויזה

    שברולט טראוורס במבחן - להיות באמריקה בלי ויזה

    27.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    שברולט טראוורס החדש מנסה לשחזר את הצלחת הדור הקודם עם המון מקום לנוסעים ונוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה

    שברולט טראוורס הוא סמל לאמריקאים האוהבים את הנוחות המוכרת של המכוניות האמריקאיות וצריכים מדי פעם להוביל את המשפחה המורחבת אך לא רוצים להיראות בתוך מיניוואן לא אטרקטיבי. הטראוורס החדש מציג נוכחות כוחנית ואגרסיבית, אבזור נוחות עשיר, מושבים מפנקים, ישיבה גבוהה והרבה פוזה. יצאנו לבדוק האם לטרווארס החדש

     
  • מבחן דרכים טויוטה ורסו

    מבחן דרכים טויוטה ורסו

    24.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    טויוטה ורסו הוא מיניוואן קומפקטי מוכר ואמין. יצאנו לבדוק האם הוא עדיין רלוונטי בשוק הנוכחי אשר מעדיף קרוסאוברים אופנתיים

    המיניוואן טויוטה ורסו הוצג לראשונה בשנת 2009 וזכה למתיחת פנים מקיפה לקראת תערוכת פריז בשנת 2012. מאז לא קיבל טויוטה ורסו שדרוגים או שינויים דרמטיים. הדגם מיוצר במפעלי טויוטה בטורקיה ומשווק במספר מדינות אירופאיות מצומצם. בישראל קיבל טויוטה ורסו תדמית של רכב בשירות ציי רכב, חברות ליסינג ומשפחות מרובות

     
  • אופל גרנדלנד X במבחן דרכים

    אופל גרנדלנד X במבחן דרכים

    23.05.18 | מבחני רכב

    רכב הפנאי אופל גרנדלנד X נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק הרכב המקומי. יצאנו לבחון את השחקן החדש

    רכבי הפנאי שטח תופסים נתח מכירות משמעותי וגדל בשוק הרכב העולמי והישראלי, ואהודים מאוד בקרב ציבור הנהגים. אופל גרנדלנד X מתבסס על הפלטפורמה של פיג'ו 3008 המוצלח שגרף את תואר רכב השנה באירופה לשנת 2017, ולכן זוכה לנקודת פתיחה חזקה. אופל גרנדלנד X 1.2 ליטרים אינוביישן יתרונות צר

     
  • אאודי Q3 במבחן דרכים

    אאודי Q3 במבחן דרכים

    22.05.18 | מבחני רכב

    אאודי Q3 צבר פופולריות בחסות טרנד הקרוסאוברים ובזכות הסמל הנכון. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים כדי לבדוק האם הוא שווה את הכסף

    שוק הרכב הישראלי מחבב מאוד רכבי פנאי שטח. לא צריך להיות בקיא בנבכי ענף הרכב בכדי להבחין במגמה זו המיישרת קו עם תופעות דומות בשוק הרכב העולמי. מספיק להעיף מבט חטוף על הרכבים המזדחלים סביבנו בפקקי הבוקר כדי לזהות שקרוסאוברים במגוון גדלים ומחירים הם אחוז ניכר מהם. תנוחת הישיבה הגבוהה מקנה תחושת ביטחון

     
  • אאודי A3 סדאן במבחן – פרימיום משפחתית

    אאודי A3 סדאן במבחן – פרימיום משפחתית

    21.05.18 | מבחני רכב

    באאודי כבר מזמן הבינו את הפוטנציאל הגלום בקהל צעיר השואף להצלחה ולשם בדיוק הם מכוונים עם אאודי A3 סדאן החדשה

    אאודי A3 היא אחת המכוניות החשובות ביותר במבחר של מותג היוקרה הגרמני. מעבר להיותה שחקנית ראשית בטבלת המכירות של דגמי המותג, יש לה תפקיד היסטורי של ממש. אאודי A3 הייתה בין הראשונות להנגיש את מותג היוקרה לעם ולהציע משפחתית קומפקטית יוקרתית. ההצלחה לא איחרה לבוא ואיתה גם המתחרות. באאודי לא שקטו על השמרי

     
  • סקודה קארוק 1.5 TSI במבחן דרכים

    סקודה קארוק 1.5 TSI במבחן דרכים

    15.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    לאחר ציפייה ממושכת מושק בישראל רכב הפנאי החדש סקודה קארוק. יצאנו לבדוק האם היה שווה לחכות

    סקודה משיקה בישראל את הקארוק, רכב פנאי בגודל בינוני הממוקם מתחת לסקודה קודיאק ומיועד להתחרות ברבי מכר כגון יונדאי טוסון וקיה ספורטאז'. סקודה קארוק מציע איכות הרכבה גרמנית, מפרט בטיחות נדיב ורמת שימושיות גבוהה במיוחד. ירדנו איתו לאילת, על מנת ליהנות מארוחה חפוזה על חוף הים ולתפוס קצת שמש, חזרנו עם תו

     
  • טויוטה לנד קרוזר 2018 במבחן דרכים - אגדת שטח מודרנית

    טויוטה לנד קרוזר 2018 במבחן דרכים - אגדת שטח מודרנית

    14.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    טויוטה לנד קרוזר מזכיר לנו איך נראה ומתנהג רכב שטח אמיתי. יצאנו לסופ"ש בשטח מדברי על מנת לברר האם המלך בשטח, עדיין שולט בממלכה

    טויוטה לנד קרוזר הוא דינוזאור מזן נכחד השייך לסגמנט הולך ומצטמצם. בעוד דגמים דומים מאבדים את הצדקת ייצורם ויורדים מפס הייצור, מצליח הלנד קרוזר לרכוב על תהילת העבר ולשמר נתח שוק מכובד ביחס למתחריו בעלי שלדת סולם, הילוך כוח ונעילת דיפרנציאל. הצטרפו אלינו למבחן דרכים אתגרי ומאובק על מנת להבין האם טויוט

     
  • סקודה אוקטביה RS במבחן דרכים

    סקודה אוקטביה RS במבחן דרכים

    09.05.18 | מבחני רכב

    סקודה אוקטביה RS חוזרת לישראל עם יותר כוח ויותר אבזור ומציעה פתרון שימושי במיוחד לנהג המשפחתי הממהר

    כשחושבים על סקודה אוקטביה מדמיינים משפחתית מהוקצעת, ומיד נזכרים במרווח הפנימי הנדיב, תא המטען הגדול, ופתרונות האחסון השימושיים. אלה מאפיינים את רוב האוקטביות המקיפות אתכם בין הרמזורים בפקקי הבוקר. סקודה אוקטביה RS שנבחנה אצלנו היא נמוכה, אגרסיבית, ועצבנית יותר. היא בעצם משהו אחר לחלוטין.

     
  • מרצדס A45 AMG במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מרצדס A45 AMG במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    03.05.18 | מבחני רכב

    הגרסה החזקה ביותר של המרצדס הקטנה ביותר מבטיחה ביצועים ויכולת ספורטיבית לצד שימושיות ואיכות המזוהים עם המותג

    הדור הנוכחי של מרצדס A קלאס, דגם הכניסה אל מותג היוקרה הגרמני, הושק עוד בשנת 2012 ועבר מתיחת פנים שהגיעה אלינו בשנת 2016. מרצדס A45 AMG שהתייצבה למבחן הדרכים שלנו, מצויידת במנוע, מתלים, בלמים, ועדכונים קוסמטיים מבית AMG - חטיבת הביצועים של מרצדס, ונועדה להתחרות בעיקר באאודי RS3. כדרכה של AMG, גרסת ה

     
  • יונדאי קונה במבחן דרכים

    יונדאי קונה במבחן דרכים

    01.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    יונדאי קונה אמור לתפוס מקום של כבוד בסגמנט רכבי הפנאי הקטנים. יצאנו לברר האם הוא מצדיק את תג המחיר הגבוה

    מרבית יצרניות הרכב זיהו מזמן את הפוטנציאל האדיר בסגמנט הקרוסאוברים הקטנים ונערכו לכך בהתאם. יונדאי, שלא הציגה עד כה מתמודד ראוי, השיקה במהירות את יונדאי קונה, כשהוא לבוש בבגדים הנוצצים והמעניינים ביותר במסיבה. ליונדאי קונה מטרה עיקרית אחת - לשנות את מאזן הכוחות הקיים בקטגוריה וליטול את ההובלה על טבל

     
  • לנד רובר דיסקברי 5 במבחן דרכים - אצולה בשטח

    לנד רובר דיסקברי 5 במבחן דרכים - אצולה בשטח

    26.04.18 | מבחני רכב

    לנד רובר דיסקברי החדש מגיע לישראל עם מפרט מודרני הכולל מרכב אחוד ושפע מערכות אלקטרוניקה לסיוע בנסיעת שטח. יצאנו לבחון כיצד מתמודד הדור החדש עם הכביש והשטח

    לנד רובר מתמחים בייצור רכבי שטח כבר 70 שנה. הם עושים זאת בדרך ייחודית ושונה משאר היצרנים, ולאורך השנים טיפחו תדמית קשוחה של יצרן רכבי עבירות שרידים, המקנים לבעליהם יכולת שטח מהמעלה הראשונה, ומסוגלים לצלוח כמעט כל אתגר שיוצב בפניהם. לנד רובר ו- JEEP הם המותגים היחידים בשוק הרכב העולמי עם היצע רכבי שט

     
  • אלפא רומיאו סטלביו במבחן דרכים - קרוסאובר עם דם חם

    אלפא רומיאו סטלביו במבחן דרכים - קרוסאובר עם דם חם

    23.04.18 | מבחני רכב

    אלפא רומיאו מצרפת קרוסאובר ראשון בתולדותיה לסיגמנט החם ביותר בשוק הרכב, ועושה זאת בדרכה הייחודית עם עיצוב יפייפה ו- DNA אלפיסטי

    יצרניות הרכב נכנסות במרץ אל פלח השוק המתפתח ביותר, גם אם איננו נמנה, ואף נוגד את מורשת המותג. אם לפורשה, מזראטי ולמבורגיני מותר, אז ברור שאף אחד לא הרים גבה כאשר אלפא רומיאו הציגה את המתחרה שלה בקטגוריה המונה מתחרים רבים וטובים כגון אאודי Q5, וולבו XC60, ב.מ.וו X3 ומרצדס GLC. אלפא רומיא