מבחן דרכים - יונדאי i35 החדשה

 

יצאנו לברר את הסיבות לכך שיונדאי i35 היא אחת המשפחתיות הפופולריות ביותר בישראל והאם הדגם המעודכן שומר על המתכון

תגיות | משפחתיות, יונדאי, i35

יונדאי i35, אלנטרה או אוונטה. לא משנה איך תקראו לה, המשפחתית של יונדאי כבשה את העולם בסערה כשהוצגה בשנת 2011 בדורה החמישי. המשפחתית החדשה לבשה עיצוב ספורטיבי ואלגנטי שהיווה שינוי מרענן לעומת העיצוב השבלוני והמשעמם של הדור הרביעי והדורות שבאו לפניו, ושווקו גם בישראל תחת השם "לנטרה" ומאוחר יותר "אלנטרה".

 

המשפחתית החדשה מבית היצרנית הדרום קוריאנית הייתה הצעד הראשון במהפכה שמטרתה היה הצערת המותג ופניה לקהל יעד אופנתי ודינאמי יותר. אותה מהפכה הולידה שנה מאוחר יותר גם את יונדאי וולוסטר. מהר מאוד המשיכה יונדאי i35 מהבטחות לביצועים וזכתה במספר תארים ופרסים מכובדים ביניהם "רכב השנה הצפון אמריקאי" בשנת 2012.

 

יונדאי i35 2014יונדאי i35 2014

 

עם השקת יונדאי i35 בישראל בשנת 2012 טיפסה המכונית במהירות לצמרת טבלת המסירות והתייצבה בסוף שנת 2013 במקום השלישי בקטגוריה. בשנת 2013 הושקו ארבע מתחרות חזקות שנגסו במכירותיה של יונדאי i35 שירדה למקום השישי בטבלת המסירות נכון לסוף חודש יוני 2014. בחודש אפריל הודיעה חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, כי החלה בשיווקה של יונדאי i35 המעודכנת. לקחנו אותה לנסיעת מבחן כדי לבדוק האם יש לה מה שנדרש כדי לחזור לראש הטבלה.

 

עיצוב חיצוני - אם זה לא שבור, אל תתקנו את זה

 

קשה להתעלם מהאמירה הזו שמתנגנת בראש שוב ושוב בזמן שמחפשים הבדלים בין הדגם הנוכחי והמוחלף. מלבד המדבקות הצהובות-ירוקות שמצהירות כי יונדאי היא נותנת החסות העיקרית של מונדיאל 2014, במבט ראשון נראה שקיבלנו את הדגם הקודם. אך לאחר מבט מעמיק יותר אפשר להבחין בפנסים שזכו ל"גבות" פלסטיק לבנות ומעוגלות בתוך גופי התאורה והפגוש הקדמי שזכה לעיצוב מעט חלק יותר.

 

יונדאי i35 2014יונדאי i35 2014

 

מבתי הגלגלים התפוחים מציצים חישוקי סגסוגת בעיצוב חדש שמגיעים עם דגם סופרים הבכיר שהתייצב למבחן. מאחור זכו הפנסים לעיצוב חדש עם צבע אדום כהה שמקיף אותם וצביעה שחורה לחלקו התחתון של הפגוש. למרות שיונדאי i35 לא עברה שינויים משמעותיים בשום קנה מידה בתחום העיצוב, היא מצליחה להרגיש רעננה וצעירה ומוכנה לחזור למאבק על ראש טבלת המסירות.

 

עיצוב פנים ואיכות חומרים - גודזילה נגד קינג קונג

 

יונדאי i35 היא מכונית קוריאנית שמעוצבת בארצות הברית, בסטודיו העיצוב של היצרנית שממוקם בקליפורניה, בעיצוב בעל ניחוח של חדשנות יפנית. בתא הנוסעים ניתן למצוא קווים זוויתיים בכל מקום, שפע לחצנים ונגיעות כרום שמעטרים את תא הנוסעים ונותנים תחושה עתידנית ומיוחדת אך בו בזמן גם מבולבלת ולא אחידה.

 

יונדאי i35 2014. תא הנוסעיםיונדאי i35 2014. תא הנוסעים

 

עם זאת, איכות החומרים לא עומדת בקנה אחד עם העיצוב היומרני ורוב החומרים מרגישים לא עדכניים ופשוטים למגע. מרבית המשטחים בתא הנוסעים עשויים פלסטיק לא נעים למגע שמרגיש חלול.

 

הודות לגג השמש הגדול נשטף תא הנוסעים בשפע של אור שהופך את תא הנוסעים לנעים לשהייה, זאת למרות ספי החלונות הגבוהים מאוד והשימוש הנרחב בפלסטיק שחור. תאי אחסון מפוזרים בצורה חכמה והגישה אליהם נוחה מאוד. בין המושבים נמצאים שני מחזיקי כוסות בגדלים שונים ובתאי האחסון הגדולים שבדלתות נמצאים מחזיקים ייעודיים לבקבוקים קטנים.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

התקשרו עכשיו לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש או משומש 03-5193000

 

מושבים, מרווח ותא מטען - אמריקה

 

מאחר שיונדאי i35 מכוונת בעיקר לשוק האמריקאי, המושבים רכים ורחבים אך הם חסרים תמיכה צידית. האפשרות לכיוון חשמלי למושב הנהג היא תוספת חביבה, אך היעדר זכרונות יהפוך אותה למעיקה במצב בו נוהגים ברכב בדרך קבע שני נהגים או יותר. מציאת תנוחת נהיגה טובה נעשית בקלות הודות לטווח כיוון רחב של המושב ואפשרות לכיוון גובה ועומק של ההגה. תנוחת הנהיגה גבוהה וגם כאשר מושב הנהג מורד עד הסוף ומתקבלת תחושה של ישיבה "על הרכב" ולא בתוכו.

 

הודות לבסיס גלגלים של 2,700 מ"מ, המושב האחורי נוח ומרווח מאוד ויכול להכיל בנקל שלושה מבוגרים ממוצעי מידות, זאת הודות לשפע מרווח ברכיים וראש, ורצפה שטוחה כמעט לחלוטין. למרות גג השמש, מרווח הראש טוב בכל המושבים וגם נהגים שאינם נמוכים ימצאו שפע של מקום. בגב המושב האחורי מסתתרת משענת יד נשלפת עם שני מחזיקי כוסות נוספים.

 

יונדאי i35 2014. מושב אחורי רחב ונוחיונדאי i35 2014. מושב אחורי רחב ונוח

 

עם נפח של 485 ליטרים מתקבל תא מטען גדול ועמוק. מפתח תא המטען נוח ורחב ושפת הטעינה נמוכה ומאפשרת העמסה נוחה מאוד, אפילו של שקיות הקניות הכבדות ביותר. קיפול המושבים אינו נוח במיוחד והוא נעשה באמצעות משיכת מנופים הנמצאים בחלקו העליון של תא המטען.

 

אבזור והנדסת אנוש - כמות על פני איכות

 

רשימת האבזור של יונדאי i35, ובמיוחד בגרסה הבכירה, ארוכה מאוד וכוללת פריטים שנדיר מאוד למצוא בקטגוריה, כך למשל מצויידת המכונית בכניסה והנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 7 אינץ', מצלמת נסיעה לאחור ומערכת ניווט מובנית, גג שמש גדול וחשמלי, חיישני אורות וגשם, קישוריות בלוטות', שקעי USB ו- AUX, בקרת אקלים מפוצלת, מושב נהג עם כיוונון חשמלי ועוד.

 

בעוד משפחתיות אחרות כמו מאזדה 3 שמות דגש על טכנולוגיות ובטיחות, טויוטה קורולה שמציגה קישוריות גבוהה בין הנהג לרכב או סקודה אוקטביה שמציעה פתרונות אחסון למכביר, יונדאי i35 מפלסת קו ברור שמכוון בדיוק למסה הקריטית של הקהל האמריקאי שאוהב פינוקים ומוכן להתפשר על איכות חומרים.

 

יונדאי i35 2014. מערכת המולטימדיהיונדאי i35 סופרים 2014. מערכת מולטימדיה והנעה ללא מפתח

 

הנטייה האמריקאית לפינוקים במכונית לא נעצרת בששת מחזיקי הכוסות ותא הכפפות המקורר. בנוסף מציעה המכונית קיפול מראות חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג קדמיים שנדדו במעלה הקונסולה המרכזית ופתח מיזוג שנוסף לרווחת היושבים במושב האחורי.

 

מאכזב לגלות כי יונדאי i35 נופלת בצורה שבה היא דורשת מהנהג לתפעל את כל המערכות הללו. מערכת המולטימדיה מסובכת לתפעול ודורשת התרגלות ארוכה ותשומת לב תמידית בזמן התפעול. מעבר לכך, בשמש ישירה נפגעה הראות במסך באופן מוחשי. מצלמת הנסיעה לאחור מציגה תמונה באיכות ירודה ותפעול הדיבורית נטולת השליטה מההגה אינה אינטואיטיבית. הוצאת שיחה דורשת מספר גדול מדי של פעולות וקרה שפספסנו שיחות. בזמן שמערכת המולטימדיה נמצאת במצב ניווט, השליטה בדיבורית אינה אפשרית לחלוטין עקב העובדה שאין כפתורים פיזיים לחיוג או קבלת שיחה.

 

יחידת הנעה - כמו שהישראלים אוהבים

 

יחידת ההנעה המותקנת בחזיתה של יונדאי i35 קולעת למרכז המטרה של הטעם הישראלי - אלף שש מאות אוטומטית. בלי טריקים ובלי שטיקים. בלי מגדשי טורבו או תיבות הילוכים רציפות, רובוטיות או כפולות מצמדים. המנוע מפיק 132 כ"ס ומומנט מרבי של 16.1 קג"מ, והוא משודך לתיבה אוטומטית למהדרין בת שישה הילוכים עם אפשרות להעברה ידנית מידית ההילוכים. מתיבת ההילוכים נעדר מצב ספורט אך קיים מצב חסכון שמאט את תגובת הדוושה ועוזר למכונית לצרוך פחות דלק. במהלך המבחן שכלל נסיעה משולבת ולא מעט עמידה בפקקים, הציגה יונדאי i35 החדשה צריכת דלק ממוצעת של 9.8 ק"מ לליטר.

 

יונדאי i35 2014. תא המנועיונדאי i35 2014. תא המנוע

 

למרות הנתונים המרשימים על הנייר, מרגיש המנוע פחות חזק ממה שניתן היה לצפות. הוא אמנם מספק די כוח ברוב המצבים אך אם חשקה נפשכם בנסיעה מהירה בכביש מפותל, אתם צפויים להתאכזב. נתוני התאוצה גם הם לא מרשימים במיוחד ובמהלך המבחן נרשמו בין 12 ל- 13 שניות ארוכות במיאוץ מאפס למאה קמ"ש ו- 9 שניות במיאוץ מ- 80 ל- 120 קמ"ש.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

התקשרו עכשיו לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש או משומש 03-5193000

 

על הכביש - משפחתית

 

הנסיעה ביונדאי i35 החדשה מעוררת רגשות מעורבים. בעיר התמרון קל מאוד ושדה הראייה מצויין על אף עיצוב הקופה והגג המשתפל לאחור, וכניסה לחניות צפופות נעשית בלי בעיות או תקלות מיוחדות. המתלים הרכים סופגים את מרבית המהמורות וגם במעבר על שיבושים גדולים לא נשמעו רעשים מיוחדים. כל אלה מאפשרים נסיעה נוחה ונעימה בעיר.

 

יונדאי i35 2014יונדאי i35 2014

 

בכביש המהיר המצב טוב כמעט באותה מידה. בידוד הרעשים מספק. מצאנו כי רעשי הצמיגים נוכחים במהירויות נסיעה בינעירונית אם כי הם אינם חריגים במידה שתפריע לנוסעים ברכב.

 

ההגה החשמלי זוכה למערכת Flex Steering של יונדאי, שמאפשרת בחירה מבין שלושה מצבי תגבור: רגיל, נוחות וספורט, שמגבירים או מפחיתים את התגבור. למרות הקושי המשתנה, בכל מצב שנבחר ההגה הרגיש רך מדי ואילם לחלוטין. הוא לא סיפק שום מידע לגבי הנעשה מתחת לגלגלים הקדמיים ופגם משמעותית ברצון לקחת את המכונית לכביש מפותל.

 

השלדה של יונדאי i35 הולכת יד ביד עם התנהגותו של ההגה, בסיס הגלגלים הארוך מספק נסיעה נטועה ויציבה, והתוצאה היא יציבות כיוונית מרשימה והתנהגות ניטראלית שקשה מאוד להוציא מאיזון. גם לאחר פרובוקציות חריפות מאוד והפניות הגה קיצוניות תוך עזיבה מוחלטת של דוושת התאוצה ואפילו לאחר ניתוק חלקי של מערכת בקרת היציבות סירבה המכונית בתוקף להכנס להיגוי יתר. בקרת היציבות נכנסת לפעולה בעדינות ומאפשרת כמויות מזעריות של תת היגוי לפני שהיא מחזירה את המכונית לקו הפניה הרצוי. בנוסף, המנוע מרגיש כאמור חלש מעט ולא מאפשר לפתח קצב תנועה מהיר בכבישים הרריים ומפותלים.

 

סיכום

 

יונדאי עשתה בחכמה שלא ניסתה לפנות למכנה המשותף הרחב ביותר ולנסות להציע הכל מהכל. במקום, החליטה היצרנית שהיא פונה עם יונדאי i35 באופן ברור לחובבי האבזור ויצרה מכונית חמושה בפריטי אבזור. יונדאי i35 החדשה מציעה אין ספור צעצועים ופינוקים שינעימו את זמנכם גם בנסיעות הארוכות ביותר. היא נוחה ומציעה תמורה טובה למחיר, אך נופלת בסעיפי איכות החומרים, ההנאה מנהיגה והנדסת האנוש.

 

יונדאי i35 2014יונדאי i35 2014

 

אם חשקה נפשכם במכונית מהוקצעת שתרגיש איכותית ונעימה ולשם כך אתם מוכנים לוותר על פריטי אבזור כאלה ואחרים, או שמא נהיגה דינאמית נמצאת בראש סדר העדיפויות שלכם, יונדאי i35 לא תהיה כנראה הבחירה הטובה ביותר. אך אם אתם מעוניינים במכונית שתתהדר ברשימת האבזור הארוכה ביותר בחבורה ואתם מוכנים להתפשר על איכות חומרים בינונית והנדסת אנוש שדורשת הסתגלות, הרי שמצאתם את השותפה המושלמת.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

התקשרו עכשיו לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש או משומש 03-5193000

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אלפא רומיאו סטלביו במבחן דרכים - קרוסאובר עם דם חם

    אלפא רומיאו סטלביו במבחן דרכים - קרוסאובר עם דם חם

    23.04.18 | מבחני רכב

    אלפא רומיאו מצרפת קרוסאובר ראשון בתולדותיה לסיגמנט החם ביותר בשוק הרכב, ועושה זאת בדרכה הייחודית עם עיצוב יפייפה ו- DNA אלפיסטי

    יצרניות הרכב נכנסות במרץ אל פלח השוק המתפתח ביותר, גם אם איננו נמנה, ואף נוגד את מורשת המותג. אם לפורשה, מזראטי ולמבורגיני מותר, אז ברור שאף אחד לא הרים גבה כאשר אלפא רומיאו הציגה את המתחרה שלה בקטגוריה המונה מתחרים רבים וטובים כגון אאודי Q5, וולבו XC60, ב.מ.וו X3 ומרצדס GLC. אלפא רומיא

     
  • ריינג' רובר וולאר במבחן דרכים

    ריינג' רובר וולאר במבחן דרכים

    17.04.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    יצאנו לשייט עם ריינג' רובר וולאר ולפזר גלאם בכבישי הארץ. לא רצינו כל כך להחזיר את הרכב אבל בכל זאת חזרנו לספר לכם על החוייה המיוחדת

    לא כל יום יצא לכם לפגוש ריינג' רובר וולאר בכביש ועל חווית נהיגה בו בטח לא הייתם מוותרים. הוולאר הוא האח החדש במשפחה הבריטית אריסטוקרטית המיוחסת ומתברג בין ריינג' רובר איווק לבין ריינג' רובר ספורט. וולאר המקורי היה הדגם הראשון אותו יצרה ריינג' רובר אשר הגיח לאוויר העולם בשנת 1969, ועתה החליטה ריינג'

     
  • קיה אופטימה הייבריד במבחן דרכים

    קיה אופטימה הייבריד במבחן דרכים

    16.04.18 | מבחני רכב

    עם עיצוב מודרני ומנוע היברידי, מאיימת קיה אופטימה החדשה לכבוש את ליבם של המנהלים הצעירים ונהגי המוניות

    קיה אופטימה מהדור הקודם לא הצליחה לכבוש את סגמנט המכוניות המשפחתיות הגדולות אך גרסת הדיזל זכתה להצלחה בקרב נהגי המוניות. הדור הנוכחי והחדש מציג עיצוב מודרני ומנוע היברידי בתקווה לתפוס מקום של כבוד בראש הסגמנט - אתגר לא פשוט. קיה התקדמה משמעותית בשנים האחרונות אך גם היצרנים האחרים מציעים מכוניות ברמה

     
  • פיג'ו 5008 החדש במבחן דרכים - למשפחה המורחבת

    פיג'ו 5008 החדש במבחן דרכים - למשפחה המורחבת

    12.04.18 | מבחני רכב

    פיג'ו 5008 הפך ממיניוואן משמים לקרוסאובר אופנתי בעל 7 מושבים. יצאנו לבדוק מה פוטנציאל הצלחתו בישראל

    לאחרונה מנסה פיג'ו ליישר קו עם הרכבים המובילים בקטגוריות השונות, ובמרבית מהמקרים היא בהחלט מצליחה. לאחר הצלחת פיג'ו 3008, משיקה החברה את האח הגדול במשפחה - פיג'ו 5008 עם 7 מושבים, מנועי טורבו בנזין ודיזל, ורצון לכבוש את ליבם של בעלי המשפחות הגדולות. האם השינוי הדרמטי שעבר פיג'ו 5008 יהפוך את הדגם לא

     
  • יונדאי טוסון 1.6 טורבו במבחן דרכים

    יונדאי טוסון 1.6 טורבו במבחן דרכים

    09.04.18 | מבחני רכב

    קבלו הזמנה מיוחדת להצטרף אלינו לבחינת הגרסה החזקה והמאובזרת ביותר של הג'יפון הנמכר ביותר בישראל

    הדור הנוכחי של יונדאי טוסון נמצא איתנו כבר 3 שנים ובשנת 2017 נמסרו קרוב לעשרת אלפים רכבי יונדאי טוסון בישראל. הדגם מחזיק במקום הראשון בטבלת המסירות של קטגוריית רכבי הפנאי בגודל בינוני, והוא מהרכבים הנמכרים ביותר בארץ. יונדאי טוסון 1.6 טורבו בנזין לוקצ'רי אוטומט יתרונות עיצוב

     
  • טויוטה פרואייס במבחן דרכים

    טויוטה פרואייס במבחן דרכים

    04.04.18 | מבחני רכב

    טויוטה פרואייס מתיימר להציע פתרון פרקטי ויעיל כרכב מסחרי קומפקטי להובלה או היסעים באמצעות מבנה מודולרי המאפשר התאמה אישית. יצאנו לבדוק את הגרסה המשלבת את הטוב שבשני העולמות

    טויוטה פרואייס נולד כתוצאה משיתוף פעולה בין טויוטה לקבוצת PSA ונמכר בשינויים מינימליים מתבקשים גם תחת המותגים הצרפתיים בקבוצה - פיג'ו וסיטרואן, בדומה לשיתוף פעולה בתכנון וייצור מכוניות המיני פיג'ו 108, סיטרואן C1, וטויוטה אייגו. טויוטה פרואייס מתמודד בקטגורית המסחריות הקומפקטיות המתחזקת לאחרונה בעקב

     
  • סקודה סיטיגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סיטיגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    29.03.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    סקודה סיטיגו מציגה מפרט עירוני אידיאלי עם מידות צנומות, מנוע חסכוני ותיבה אוטומטית רובוטית. יצאנו לעמוד על מעלותיה בעיר ומחוצה לה

    סקודה סיטיגו מתחרה בסגמנט מכוניות המיני העירוניות, המתאפיינות בממדים קטנטנים, תמרון עירוני זריז, מנועים זעירים וחסכוניים בדלק, משקל נוצה, ומחיר נגיש. סקודה סיטיגו היא אחת משלוש התאומות בקונצרן פולקסווגן המונות את פולקסווגן אפ!, סיאט מיי, וכלת השמחה אשר הופיעה למבחן עם תיבת 5 הילוכים רובוטית חד מצמדי

     
  • קיה סורנטו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    קיה סורנטו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    21.03.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    קיה סורנטו זכה למתיחת פנים וקיבל גרסה מאובזרת עם מנוע V6 חדש. זו סיבה מצויינת לבדוק במה הוא טוב יותר

    מאז הושק לראשונה בשנת 2003, קיבל קיה סורנטו מספר הגדרות תפקיד שונות. בעוד הדור הראשון בסדרה הציג יכולות שטח מרשימות ומנוע דיזל בלבד, הדור שלישי שהושק בשנת 2014 מדיר גלגליו ממסלולי השטח התובעניים ומציע נוחות נסיעה טובה, אבזור מפנק ותא נוסעים שקט ומהודר. בשנת 2017 השיקה קיה את הסורנטו החדש שע

     
  • אאודי RS3 במבחן - מכונית מירוץ חוקית לכביש

    אאודי RS3 במבחן - מכונית מירוץ חוקית לכביש

    15.03.18 | מבחני רכב

    אאודי RS3 החדשה זכתה לתוספת כוח והשילה מעט ממשקלה. יצאנו לבדוק האם הצליחו באאודי לשפר עוד יותר את את חווית הנהיגה

    אאודי RS3 החדשה היא התשובה של אאודי למירוץ החימוש המשולש, הנערך כבר כמה עשורים בינה לבין מרצדס וב.מ.וו. מרחוק, היא אולי נראית כמו אאודי A3 סטנדרטית שעברה בסדנת שיפורים, כזו שאנו רואים ושומעים מדי פעם ברמזור, אבל האמת היא שאין שום דבר סטנדרטי במכונית המאיימת הזאת. כשהיא מצוידת במנוע חדש ועוצמתי המסוג

     
  • סיאט ארונה במבחן דרכים

    סיאט ארונה במבחן דרכים

    12.03.18 | מבחני רכב

    סיאט ארונה מסתער על קטגוריית רכבי הפנאי הקטנים ובידיו לא מעט כלים שיהפכו את חיי המתחרים לקשים מתמיד

    התגובה של סיאט לאופנת הג'יפונים הגיעה מעט מאוחר. רק בשנת 2016 הציגה סיאט את האטקה, נציגה הראשון להתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי בגודל בינוני. האח הקטן סיאט ארונה הוצג בחודש יוני 2017 והוא הדגם הראשון של קבוצת פולקסווגן בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים. סיאט ארונה עושה שימוש בפלטפורמת MQB A0 החדשה המשמשת

     
  • לקסוס IS 300h 2018 במבחן דרכים - התשובה היפנית ליוקרה דינמית

    לקסוס IS 300h 2018 במבחן דרכים - התשובה היפנית ליוקרה דינמית

    07.03.18 | מבחני רכב

    לקסוס IS 300h מציעה אלטרנטיבה נוסח יפן בפלח שוק הנשלט ע"י תוצרת גרמניה, ועושה זאת באמצעות איכות גבוהה של ביצוע ונהיגה. יצאנו לבדוק כיצד מרגישה הגרסה המלוכסנת על כבישי ארצנו

    לקסוס הינו מותג צעיר יחסית בעולם הרכב אך הצליח לבנות את המוניטין החיובי המיוחס לו בזכות סקרי אמינות וחוות דעת של צרכנים לאורך השנים. כך קיבל המותג תדמית של יצרן מכוניות יוקרה מופנמות, שקטות ואמינות, אך כאלו שאינן מתיימרות להתחרות ביכולת הדינמית המוצעת אצל המתחרות מגרמניה. רק בשנים האחרונות שינתה לקס

     
  • סובארו XV החדש במבחן דרכים

    סובארו XV החדש במבחן דרכים

    01.03.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    סובארו XV הוא רכב ה- 4X4 הנמכר ביותר בישראל בשנים האחרונות. לקחנו את הדגם החדש לנסיעה בכביש ובשטח ובחנו את סיבות ההצלחה

    הדור הקודם של סובארו XV קיבל ביקורת שלילית מצרכנים עקב צריכת שמן גבוהה מהרגיל, אך למרות זאת הצליח רכב הפנאי הקומפקטי להפוך לפופולרי מאוד בארץ ואף זכה בתואר רכב ה- 4x4 הנמכר ביותר בישראל בשנים האחרונות. סוד הקסם של סובארו XV טמון ביכולות שטח מרשימות, אחיזת כביש גבוהה, ותא נוסעים שימושי לצרכים משפחתיי

     
  • וולוו XC60 T8 במבחן דרכים

    וולוו XC60 T8 במבחן דרכים

    26.02.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    וולוו XC60 T8 הוא רכב פנאי היברידי נטען המציע צריכת דלק נמוכה, ביצועים מרשימים ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם גרסת ה- T8 הבכירה מצדיקה את המחיר

    וולוו XC60 החדש בהחלט מצליח לסובב ראשים הודות לעיצוב החדש התואם את התדמית הצעירה והדינמית שאימצה לאחרונה היצרנית השוודית. וולוו XC60 T8 שהתייצב למבחן הדרכים שלנו מציג קווי מתאר חדים וספורטיביים, מערכת מולטימדיה חדשנית, ויחידת הנעה היברידית חזקה בהספק 407 כ''ס המבטיחה ביצועים טובים לצד צריכת דל

     
  • אופל אינסיגניה החדשה במבחן דרכים

    אופל אינסיגניה החדשה במבחן דרכים

    22.02.18 | מבחני רכב

    אופל אינסיגניה החדשה מתיימרת להצליח יותר מקודמתה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות הנלחמת על מקומה בשוק הרכב

    לאופל שושלת מכובדת של משפחתיות גדולות שעשו חייל באירופה וגם בשוק המקומי שלנו. קוראים ותיקים ודאי זוכרים את אופל אסקונה, שמסרה לא מעט עותקים בישראל. אופל וקטרה שהגיעה לאחר מכן הצליחה באירופה אך לא נחלה הצלחה גדולה אצלנו, למרות תמחור אגרסיבי והיותה מכונית מוצלחת. הדור השני של אופל וקטרה היה יקר משמעות

     
  • שברולט אקווינוקס במבחן דרכים - ארה"ב מול קוריאה

    שברולט אקווינוקס במבחן דרכים - ארה"ב מול קוריאה

    20.02.18 | מבחני רכב

    שברולט אקווינוקס נוחת היישר אל סגמנט רכבי הפנאי שטח הלוהט וינסה לנגוס במכירות של רבות המכר באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט ומנוע חזק

    שוק הרכב הישראלי מחבב מאוד רכבי פנאי שטח. לא צריך להיות בקיא בנבכי ענף הרכב בכדי להבחין במגמה זו המיישרת קו עם תופעות דומות בשוק הרכב העולמי. מספיק להעיף מבט חטוף על הרכבים המזדחלים סביבנו בפקקי הבוקר בכדי לזהות כי אחוז ניכר מהם הם רכבי פנאי שטח במגוון גדלים, תצורות, ומחירים. תנוחת הישיבה הגבוה מקנה

     
  • יונדאי סונטה הייבריד 2018 במבחן דרכים - פינוק חסכוני

    יונדאי סונטה הייבריד 2018 במבחן דרכים - פינוק חסכוני

    13.02.18 | מבחני רכב

    יונדאי סונטה מציעה אלטרנטיבה היברידית וחסכונית בפלח השוק שנפגע קשות מאופנת הקרוסאוברים. יצאנו לבחון את יונדאי סונטה לאחר שעברה מתיחת פנים

    יונדאי סונטה הינה המשפחתית הגדולה השניה הכי נמכרת בישראל אחרי סקודה סופרב. במהלך שנת 2017 נמכרו בישראל כ- 1,735 סונטות חדשות, נתון מכובד שלא נשמע מרשים במיוחד משום שקטגוריית המשפחתיות הגדולות היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים. נכון שקרוסאובר מעניק ישיבה גבוהה, פוזת שטח אופנתית ומקל

     
  • אאודי Q5 החדש במבחן דרכים

    אאודי Q5 החדש במבחן דרכים

    06.02.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    אאודי Q5 היוצא הוביל את טבלת המסירות בסגמנט רכבי הפנאי שטח היוקרתיים. יצאנו לבדוק את הדור החדש כדי להבין כיצד הוא מתכוון לשמר את ההצלחה

    אאודי Q5 הוא מראה נפוץ בכבישי ישראל. שיווקו החל בשנת 2009 ומאז גרף בעיקר תשואות ושבחים, הן ברמה המקומית והן ברמה הבינלאומית. רכב הפנאי היוקרתי מציע חבילה מאוזנת הכוללת ביצועים מעולים, נוחות נסיעה מרשימה ושימושיות גבוהה. אאודי Q5 החדש הוצג לאחר שמלאו 9 שנים לדור היוצא, מדובר בנצח במושגי עולם הרכב של

     
  • סיטרואן ג'אמפי במבחן - דור שלישי של הצלחה

    סיטרואן ג'אמפי במבחן - דור שלישי של הצלחה

    30.01.18 | מבחני רכב

    הדור השלישי של סיטרואן ג'אמפי נחת בישראל. יצאנו עם גרסת הנוסעים החזקה לבדוק מה הוא מציע לנהג העובד

    סיטרואן ג'אמפי הוא דגם ותיק ומוכר בכבישי ישראל. שני הדורות הקודמים של הג'אמפי נמכרו במספרים מכובדים על שלל גרסאותיהם. גרסת הנוסעים בעלת תשעה מושבים זכתה אף היא להצלחה, במיוחד בקרב משפחות מרובות ילדים, בזכות המרחב הנדיב ומספר המושבים. סגמנט המסחריות לא זר לסיטרואן. הדור השלישי של הג'אמפי מנסה להמשיך

     
  • מיצובישי ASX במבחן דרכים

    מיצובישי ASX במבחן דרכים

    24.01.18 | מבחני רכב

    באיחור ניכר נחת לאחרונה מיצובישי ASX בישראל. יצאנו לבדוק האם הוא מוצלח ושימושי כמו אחיו הגדול, מיצובישי אאוטלנדר

    כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, החלה לאחרונה בשיווקו של רכב פנאי קומפקטי העונה לשם מיצובישי ASX. למרות שמיצובישי ASX הינו עולה חדש בישראל, ייצורו החל כבר בשנת 2010. הגרסה הנוכחית של רכב הפנאי היפני הינה תוצאה של שתי מתיחות פנים שעבר במהלך 7 השנים האחרונות. כעת סוף כל סוף התממשו כל התנאים הדרושים ל