מבחן דרכים - יונדאי i35 החדשה

יצאנו לברר את הסיבות לכך שיונדאי i35 היא אחת המשפחתיות הפופולריות ביותר בישראל והאם הדגם המעודכן שומר על המתכון

תגיות | משפחתיות, יונדאי, i35

יונדאי i35, אלנטרה או אוונטה. לא משנה איך תקראו לה, המשפחתית של יונדאי כבשה את העולם בסערה כשהוצגה בשנת 2011 בדורה החמישי. המשפחתית החדשה לבשה עיצוב ספורטיבי ואלגנטי שהיווה שינוי מרענן לעומת העיצוב השבלוני והמשעמם של הדור הרביעי והדורות שבאו לפניו, ושווקו גם בישראל תחת השם "לנטרה" ומאוחר יותר "אלנטרה".

 

המשפחתית החדשה מבית היצרנית הדרום קוריאנית הייתה הצעד הראשון במהפכה שמטרתה היה הצערת המותג ופניה לקהל יעד אופנתי ודינאמי יותר. אותה מהפכה הולידה שנה מאוחר יותר גם את יונדאי וולוסטר. מהר מאוד המשיכה יונדאי i35 מהבטחות לביצועים וזכתה במספר תארים ופרסים מכובדים ביניהם "רכב השנה הצפון אמריקאי" בשנת 2012.

 

יונדאי i35 2014יונדאי i35 2014

 

עם השקת יונדאי i35 בישראל בשנת 2012 טיפסה המכונית במהירות לצמרת טבלת המסירות והתייצבה בסוף שנת 2013 במקום השלישי בקטגוריה. בשנת 2013 הושקו ארבע מתחרות חזקות שנגסו במכירותיה של יונדאי i35 שירדה למקום השישי בטבלת המסירות נכון לסוף חודש יוני 2014. בחודש אפריל הודיעה חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, כי החלה בשיווקה של יונדאי i35 המעודכנת. לקחנו אותה לנסיעת מבחן כדי לבדוק האם יש לה מה שנדרש כדי לחזור לראש הטבלה.

 

עיצוב חיצוני - אם זה לא שבור, אל תתקנו את זה

 

קשה להתעלם מהאמירה הזו שמתנגנת בראש שוב ושוב בזמן שמחפשים הבדלים בין הדגם הנוכחי והמוחלף. מלבד המדבקות הצהובות-ירוקות שמצהירות כי יונדאי היא נותנת החסות העיקרית של מונדיאל 2014, במבט ראשון נראה שקיבלנו את הדגם הקודם. אך לאחר מבט מעמיק יותר אפשר להבחין בפנסים שזכו ל"גבות" פלסטיק לבנות ומעוגלות בתוך גופי התאורה והפגוש הקדמי שזכה לעיצוב מעט חלק יותר.

 

יונדאי i35 2014יונדאי i35 2014

 

מבתי הגלגלים התפוחים מציצים חישוקי סגסוגת בעיצוב חדש שמגיעים עם דגם סופרים הבכיר שהתייצב למבחן. מאחור זכו הפנסים לעיצוב חדש עם צבע אדום כהה שמקיף אותם וצביעה שחורה לחלקו התחתון של הפגוש. למרות שיונדאי i35 לא עברה שינויים משמעותיים בשום קנה מידה בתחום העיצוב, היא מצליחה להרגיש רעננה וצעירה ומוכנה לחזור למאבק על ראש טבלת המסירות.

 

עיצוב פנים ואיכות חומרים - גודזילה נגד קינג קונג

 

יונדאי i35 היא מכונית קוריאנית שמעוצבת בארצות הברית, בסטודיו העיצוב של היצרנית שממוקם בקליפורניה, בעיצוב בעל ניחוח של חדשנות יפנית. בתא הנוסעים ניתן למצוא קווים זוויתיים בכל מקום, שפע לחצנים ונגיעות כרום שמעטרים את תא הנוסעים ונותנים תחושה עתידנית ומיוחדת אך בו בזמן גם מבולבלת ולא אחידה.

 

יונדאי i35 2014. תא הנוסעיםיונדאי i35 2014. תא הנוסעים

 

עם זאת, איכות החומרים לא עומדת בקנה אחד עם העיצוב היומרני ורוב החומרים מרגישים לא עדכניים ופשוטים למגע. מרבית המשטחים בתא הנוסעים עשויים פלסטיק לא נעים למגע שמרגיש חלול.

 

הודות לגג השמש הגדול נשטף תא הנוסעים בשפע של אור שהופך את תא הנוסעים לנעים לשהייה, זאת למרות ספי החלונות הגבוהים מאוד והשימוש הנרחב בפלסטיק שחור. תאי אחסון מפוזרים בצורה חכמה והגישה אליהם נוחה מאוד. בין המושבים נמצאים שני מחזיקי כוסות בגדלים שונים ובתאי האחסון הגדולים שבדלתות נמצאים מחזיקים ייעודיים לבקבוקים קטנים.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

התקשרו עכשיו לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש או משומש 050-3344828

 

מושבים, מרווח ותא מטען - אמריקה

 

מאחר שיונדאי i35 מכוונת בעיקר לשוק האמריקאי, המושבים רכים ורחבים אך הם חסרים תמיכה צידית. האפשרות לכיוון חשמלי למושב הנהג היא תוספת חביבה, אך היעדר זכרונות יהפוך אותה למעיקה במצב בו נוהגים ברכב בדרך קבע שני נהגים או יותר. מציאת תנוחת נהיגה טובה נעשית בקלות הודות לטווח כיוון רחב של המושב ואפשרות לכיוון גובה ועומק של ההגה. תנוחת הנהיגה גבוהה וגם כאשר מושב הנהג מורד עד הסוף ומתקבלת תחושה של ישיבה "על הרכב" ולא בתוכו.

 

הודות לבסיס גלגלים של 2,700 מ"מ, המושב האחורי נוח ומרווח מאוד ויכול להכיל בנקל שלושה מבוגרים ממוצעי מידות, זאת הודות לשפע מרווח ברכיים וראש, ורצפה שטוחה כמעט לחלוטין. למרות גג השמש, מרווח הראש טוב בכל המושבים וגם נהגים שאינם נמוכים ימצאו שפע של מקום. בגב המושב האחורי מסתתרת משענת יד נשלפת עם שני מחזיקי כוסות נוספים.

 

יונדאי i35 2014. מושב אחורי רחב ונוחיונדאי i35 2014. מושב אחורי רחב ונוח

 

עם נפח של 485 ליטרים מתקבל תא מטען גדול ועמוק. מפתח תא המטען נוח ורחב ושפת הטעינה נמוכה ומאפשרת העמסה נוחה מאוד, אפילו של שקיות הקניות הכבדות ביותר. קיפול המושבים אינו נוח במיוחד והוא נעשה באמצעות משיכת מנופים הנמצאים בחלקו העליון של תא המטען.

 

אבזור והנדסת אנוש - כמות על פני איכות

 

רשימת האבזור של יונדאי i35, ובמיוחד בגרסה הבכירה, ארוכה מאוד וכוללת פריטים שנדיר מאוד למצוא בקטגוריה, כך למשל מצויידת המכונית בכניסה והנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 7 אינץ', מצלמת נסיעה לאחור ומערכת ניווט מובנית, גג שמש גדול וחשמלי, חיישני אורות וגשם, קישוריות בלוטות', שקעי USB ו- AUX, בקרת אקלים מפוצלת, מושב נהג עם כיוונון חשמלי ועוד.

 

בעוד משפחתיות אחרות כמו מאזדה 3 שמות דגש על טכנולוגיות ובטיחות, טויוטה קורולה שמציגה קישוריות גבוהה בין הנהג לרכב או סקודה אוקטביה שמציעה פתרונות אחסון למכביר, יונדאי i35 מפלסת קו ברור שמכוון בדיוק למסה הקריטית של הקהל האמריקאי שאוהב פינוקים ומוכן להתפשר על איכות חומרים.

 

יונדאי i35 2014. מערכת המולטימדיהיונדאי i35 סופרים 2014. מערכת מולטימדיה והנעה ללא מפתח

 

הנטייה האמריקאית לפינוקים במכונית לא נעצרת בששת מחזיקי הכוסות ותא הכפפות המקורר. בנוסף מציעה המכונית קיפול מראות חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג קדמיים שנדדו במעלה הקונסולה המרכזית ופתח מיזוג שנוסף לרווחת היושבים במושב האחורי.

 

מאכזב לגלות כי יונדאי i35 נופלת בצורה שבה היא דורשת מהנהג לתפעל את כל המערכות הללו. מערכת המולטימדיה מסובכת לתפעול ודורשת התרגלות ארוכה ותשומת לב תמידית בזמן התפעול. מעבר לכך, בשמש ישירה נפגעה הראות במסך באופן מוחשי. מצלמת הנסיעה לאחור מציגה תמונה באיכות ירודה ותפעול הדיבורית נטולת השליטה מההגה אינה אינטואיטיבית. הוצאת שיחה דורשת מספר גדול מדי של פעולות וקרה שפספסנו שיחות. בזמן שמערכת המולטימדיה נמצאת במצב ניווט, השליטה בדיבורית אינה אפשרית לחלוטין עקב העובדה שאין כפתורים פיזיים לחיוג או קבלת שיחה.

 

יחידת הנעה - כמו שהישראלים אוהבים

 

יחידת ההנעה המותקנת בחזיתה של יונדאי i35 קולעת למרכז המטרה של הטעם הישראלי - אלף שש מאות אוטומטית. בלי טריקים ובלי שטיקים. בלי מגדשי טורבו או תיבות הילוכים רציפות, רובוטיות או כפולות מצמדים. המנוע מפיק 132 כ"ס ומומנט מרבי של 16.1 קג"מ, והוא משודך לתיבה אוטומטית למהדרין בת שישה הילוכים עם אפשרות להעברה ידנית מידית ההילוכים. מתיבת ההילוכים נעדר מצב ספורט אך קיים מצב חסכון שמאט את תגובת הדוושה ועוזר למכונית לצרוך פחות דלק. במהלך המבחן שכלל נסיעה משולבת ולא מעט עמידה בפקקים, הציגה יונדאי i35 החדשה צריכת דלק ממוצעת של 9.8 ק"מ לליטר.

 

יונדאי i35 2014. תא המנועיונדאי i35 2014. תא המנוע

 

למרות הנתונים המרשימים על הנייר, מרגיש המנוע פחות חזק ממה שניתן היה לצפות. הוא אמנם מספק די כוח ברוב המצבים אך אם חשקה נפשכם בנסיעה מהירה בכביש מפותל, אתם צפויים להתאכזב. נתוני התאוצה גם הם לא מרשימים במיוחד ובמהלך המבחן נרשמו בין 12 ל- 13 שניות ארוכות במיאוץ מאפס למאה קמ"ש ו- 9 שניות במיאוץ מ- 80 ל- 120 קמ"ש.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

התקשרו עכשיו לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש או משומש 050-3344828

 

על הכביש - משפחתית

 

הנסיעה ביונדאי i35 החדשה מעוררת רגשות מעורבים. בעיר התמרון קל מאוד ושדה הראייה מצויין על אף עיצוב הקופה והגג המשתפל לאחור, וכניסה לחניות צפופות נעשית בלי בעיות או תקלות מיוחדות. המתלים הרכים סופגים את מרבית המהמורות וגם במעבר על שיבושים גדולים לא נשמעו רעשים מיוחדים. כל אלה מאפשרים נסיעה נוחה ונעימה בעיר.

 

יונדאי i35 2014יונדאי i35 2014

 

בכביש המהיר המצב טוב כמעט באותה מידה. בידוד הרעשים מספק. מצאנו כי רעשי הצמיגים נוכחים במהירויות נסיעה בינעירונית אם כי הם אינם חריגים במידה שתפריע לנוסעים ברכב.

 

ההגה החשמלי זוכה למערכת Flex Steering של יונדאי, שמאפשרת בחירה מבין שלושה מצבי תגבור: רגיל, נוחות וספורט, שמגבירים או מפחיתים את התגבור. למרות הקושי המשתנה, בכל מצב שנבחר ההגה הרגיש רך מדי ואילם לחלוטין. הוא לא סיפק שום מידע לגבי הנעשה מתחת לגלגלים הקדמיים ופגם משמעותית ברצון לקחת את המכונית לכביש מפותל.

 

השלדה של יונדאי i35 הולכת יד ביד עם התנהגותו של ההגה, בסיס הגלגלים הארוך מספק נסיעה נטועה ויציבה, והתוצאה היא יציבות כיוונית מרשימה והתנהגות ניטראלית שקשה מאוד להוציא מאיזון. גם לאחר פרובוקציות חריפות מאוד והפניות הגה קיצוניות תוך עזיבה מוחלטת של דוושת התאוצה ואפילו לאחר ניתוק חלקי של מערכת בקרת היציבות סירבה המכונית בתוקף להכנס להיגוי יתר. בקרת היציבות נכנסת לפעולה בעדינות ומאפשרת כמויות מזעריות של תת היגוי לפני שהיא מחזירה את המכונית לקו הפניה הרצוי. בנוסף, המנוע מרגיש כאמור חלש מעט ולא מאפשר לפתח קצב תנועה מהיר בכבישים הרריים ומפותלים.

 

סיכום

 

יונדאי עשתה בחכמה שלא ניסתה לפנות למכנה המשותף הרחב ביותר ולנסות להציע הכל מהכל. במקום, החליטה היצרנית שהיא פונה עם יונדאי i35 באופן ברור לחובבי האבזור ויצרה מכונית חמושה בפריטי אבזור. יונדאי i35 החדשה מציעה אין ספור צעצועים ופינוקים שינעימו את זמנכם גם בנסיעות הארוכות ביותר. היא נוחה ומציעה תמורה טובה למחיר, אך נופלת בסעיפי איכות החומרים, ההנאה מנהיגה והנדסת האנוש.

 

יונדאי i35 2014יונדאי i35 2014

 

אם חשקה נפשכם במכונית מהוקצעת שתרגיש איכותית ונעימה ולשם כך אתם מוכנים לוותר על פריטי אבזור כאלה ואחרים, או שמא נהיגה דינאמית נמצאת בראש סדר העדיפויות שלכם, יונדאי i35 לא תהיה כנראה הבחירה הטובה ביותר. אך אם אתם מעוניינים במכונית שתתהדר ברשימת האבזור הארוכה ביותר בחבורה ואתם מוכנים להתפשר על איכות חומרים בינונית והנדסת אנוש שדורשת הסתגלות, הרי שמצאתם את השותפה המושלמת.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

התקשרו עכשיו לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש או משומש 050-3344828

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

    קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

    29.12.16 | מבחני רכב

    קיה נירו הוא קרוסאובר היברידי המשלב מגוון יתרונות בחבילה מגובשת ואטרקטיבית

    קיה נירו מוגדר כקרוסאובר אך מראהו מזכיר מרכב סטיישן מוגבה. הוא מתפרש לאורך 4,355 מ"מ לעומת אחיו קיה ספורטאז' הנמתח לאורך 4,480 מ"מ. עם זאת, בסיס הגלגלים של הנירו ארוך ב- 30 מ"מ לעומת הספורטאז', מה שמקנה מרווח ברכיים עדיף ליושבים מאחור. קיה נירו משתייך אמנם לסגמנט הקרוסאוברים הלוהט אך קורץ גם ללקוחות

     
  • וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    01.12.16 | מבחני רכב

    על הנייר, אופל קורסה OPC החדשה מצליחה להרשים, אבל אותנו מעניין איך היא על הכביש

    סרטון מבחן דרכים אופל קורסה OPC אופל קורסה OPC יתרונות התנהגות כביש, אבזור, תא הנוסעים חסרונות מחיר, היגוי, נוחות נסיעה אופל קורסה OPC, הגרסה המהירה של הסופר מיני הגרמנית, קוראת תיגר על פולקסווגן פולו GTI, סיאט איביזה קופרה ופיג

     
  • וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

    וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

    24.11.16 | מבחני רכב

    מרצדס E קלאס לוקחת אותנו אל העתיד בו לא נצטרך לנהוג במכונית והנסיעה תהפוך לאוטונומית

    סרטון מבחן דרכים מרצדס E קלאס יצרנית הפרימיום הגרמנית מציבה סטנדרטים מאוד גבוהים כהרגלה ואלו באים לידי ביטוי בדור החדש של מרצדס E קלאס, המוצבת בין מרצדס C קלאס המשפחתית לספינת הדגל מרצדס S קלאס. מרצדס E קלאס החדשה היא המכונית הטכנולוגית ביותר של היצרנית. כל החידושים אשר פותחו במהלך השנים הא

     
  • וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

    וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

    13.11.16 | מבחני רכב

    אאודי A4 מתייצבת למבחן דרכים תובעני עם עיצוב מרשים, טכנולוגיות מתקדמות, וניחוח פרימיום מעודן

    אחרי 22 שנים שהיא משקיעה בעצמה ומראה לכולם כמה היא שווה, זוכה אאודי A4 בדורה החמישי לתדמית בוגרת ואצילית. מה שזיכה את הדורות הקודמים בתשואות כבר הפך למובן מאליו וכעת היא צריכה להוכיח שהיא מסוגלת ליותר מבלי לצעוק. יריבותיה לסגמנט לא מאפשרות לה לעצום עין והקרב על תואר מלכת הקטגוריה הפך לשיחת היום. ידי

     
  • וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    20.10.16 | מבחני רכב

    הונדה סיוויק טייפ אר מגיעה אלינו לאחר המתנה ארוכה. האם היא תעמוד בציפיות הגבוהות?

    לאחר חמש שנות המתנה יודעת הונדה שאסור לה לאכזב עם הסיוויק טייפ אר החדשה. היא בנתה מנוע טורבו חדש, טיפלה באווירודימניות וכיילה את השלדה ושאר המכלולים על מנת לחזור לסגמנט הספורט עם ראש מורם. התוצאות לא איחרו להגיע. עם השקתה שברה הונדה סיוויק טייפ אר החדשה זמני הקפה חדשות לבקרים. ההישג החשוב ביותר נרשם

     
  • וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    28.09.16 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו החדשה משנה גישה. האם היא משנה גם את כללי המשחק בשוק המשפחתיות הגדולות?

    כאשר אתם שומעים את השם שברולט, לחלקכם עולות מחשבות על מכוניות אמריקאיות ספינתיות עם מנועים גדולים ולחלקכם עולות מחשבות על מכוניות קוריאניות זולות עם סמל אמריקאי. במקרה של שברולט מאליבו החדשה, הסיפור הוא אחר לגמרי. היא כבר לא כל כך אמריקאית אבל היא בכלל לא קוריאנית. שברולט מאליבו בדור העשירי הופכת למ

     
  • וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.09.16 | מבחני רכב

    פיג'ו 2008 הינו קרוסאובר מעוצב ושימושי. האם יש לו את כל הדרוש כדי להתחרות בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים? יצאנו לבדוק

    עולם הרכב עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות עם ביקוש הולך וגובר למכוניות מעוצבות עם נוכחות ושימושיות טובה, במחיר נגיש. היצרניות מצאו לכך פתרון העונה לשם קרוסאובר עירוני או ג'יפון כפי שנהוג לכנותו בישראל. בדרך כלל מדובר ברכב על בסיס מכונית סופר מיני שזכה למרווח גחון מוגדל וכמה תוספות קוסמטיות למראה המ

     
  • סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    01.09.16 | מבחני רכב

    סובארו לבורג היא משפחתית סטיישן שונה בנוף הישראלי. יצאנו לבדוק את הצהרתה על ספורטיביות ושימושיות

    סובארו לבורג החדשה הוצגה בעולם כבר בשנת 2013 אך היצרן היפני הקטן לא מיהר לייצא אותה אל מחוץ לגבולות היבשת. השם לבורג (Levorg) אם תהיתם הוא הכלאה בין שלוש מילים: לגאסי, רבולושיין, וטורינג (Legacy, revolution, touring). סובארו לבורג מצויידת במנוע טורבו בנזין חדש, מערכת הנעה כפולה, ובעיצוב שצפוי ל

     
  • יונדאי סונטה הייבריד 2016 במבחן דרכים

    יונדאי סונטה הייבריד 2016 במבחן דרכים

    25.08.16 | מבחני רכב

    יונדאי סונטה החדשה עושה עלייה מחודשת לישראל כשהיא חמושה בטכנולוגיה היברידית ובגנים אמריקאים

    כשנתיים לאחר הפסקת שיווקה של יונדאי i40, שלא זכתה להצלחה גדולה בישראל וממנה נמכרו כ- 800 יחידות בסך הכל, מגיעה יונדאי סונטה החדשה לכפר על חוסר ההצלחה של האחות האירופאית כשהיא חמושה בעיצוב מרענן ובמערכת הנעה היברידית. יונדאי סונטה החדשה מיוצרת בקוריאה אך מיועדת לשוק האמריקאי בעיקר והדבר בא לידי ביטוי

     
  • טויוטה קורולה 2016 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    טויוטה קורולה 2016 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    18.08.16 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה עברה מתיחת פנים של אמצע החיים וקיבלה עיצוב ואבזור מעודכנים וכן מערכות בטיחות מתקדמות. יצאנו לבדוק איך המשפחתית הנמכרת בישראל מתכוונת לשמור על מעמדה

    טויוטה קורולה הינה המכונית הנמכרת ביותר בעולם בכל הזמנים, אפילו יותר מהחיפושית והגולף של פולקסווגן. גם בישראל שמרה קורולה על מעמדה וכיכבה בראש טבלת המסירות מספר פעמים לא מבוטל. טויוטה קורולה משווקת בכל העולם ומיוצרת במספר רב של מדינות, והצליחה ביובל האחרון לבסס את מעמדה כמשפחתית אמינה ופרקטית. הדור

     
  • רנו קדג'אר 1.5 דיזל במבחן דרכים

    רנו קדג'אר 1.5 דיזל במבחן דרכים

    04.08.16 | מבחני רכב

    רנו מרחיבה את היצע דגמי רכבי הפנאי ונכנסת לפלח הג'פונים עם רנו קדג'אר החדש בגרסאות דיזל ובנזין. הוצאנו את גרסת הדיזל למבחן דרכים על מנת לבדוק האם הקדג'אר יהווה מתחרה חזק בסגמנט הלוהט

    זה כבר לא סוד שסגמנט דגמי הפנאי שטח הוא כמעט הסגמנט המרכזי היום במרבית שווקי הרכב בעולם. כמעט כל יצרן רכב היום מציע דגם פנאי שטח אחד לפחות. גם קונצרן רנו ניסאן מציע יותר מדגם פנאי שטח אחד - החל מניסאן ג'וק וניסאן קשקאי, ועד לדגמי הפנאי שטח המפוארים של אינפיניטי. רנו הציעה עד היום רק את רנו קפצ'ור הק

     
  • יונדאי i20 קרוס במבחן דרכים

    יונדאי i20 קרוס במבחן דרכים

    28.07.16 | מבחני רכב

    יונדאי i20 קרוס הוא למעשה יונדאי i20 עם מדי עבודה ונעליים גבוהות. האם זה יספיק לו כדי להוות תחרות אמיתית בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים?

    עד להגעת יונדאי i20 קרוס לישראל, לא היה לכלמוביל היבואנית מענה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים הרותח. אמנם יש לה את יונדאי טוסון החדש שמצליח מאוד בישראל ובעולם, אך הוא גדול ויקר יחסית מדגמים בסגמנט נמוך יותר כגון ניסאן ג'וק, שברולט טראקס ופיג'ו 2008. בארסנל הדגמים של יונדאי דווקא קיים דגם פנאי שטח קומפ

     
  • סוזוקי בלנו 2016 במבחן דרכים

    סוזוקי בלנו 2016 במבחן דרכים

    21.07.16 | מבחני רכב

    סוזוקי מחזירה לנוף המקומי שם ישן בחליפה חדשה. הפעם כמכונית סופר מיני מרווחת ומאובזרת

    סוזוקי בלנו 2016 מחזירה לחיים שם נוסטלגי ומוכר, אך הבלנו החדשה שונה לחלוטין מאותה בלנו שהצליחה מאוד בישראל בשנות ה- 90. בניגוד לסוזוקי בלנו המקורית שהשתייכה לקטגוריית המשפחתיות ושווקה בעיקר בגרסת סדאן, הבלנו החדשה הינה סופר מיני מרווחת במרכב האצ'בק 5 דלתות. בישראל משווקת סוזוקי בלנו בגרסת GLS הבסיסי

     
  • טויוטה פריוס 2016 החדשה במבחן דרכים

    טויוטה פריוס 2016 החדשה במבחן דרכים

    19.07.16 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של טויוטה פריוס מבוסס על פלטפורמה חדשה, מצוייד ביחידת הנעה היברידית עדכנית, ומציג עיצוב יוצא דופן

    בשלהי שנות ה- 90 עמלו מהנדסי טויוטה על רעיון חדש-ישן: שילוב בין מערכת הנעה מסורתית לוגמת בנזין למערכת הנעה חשמלית. בשנת 1997 חשפה הענקית היפנית את הדור הראשון של הפריוס שהתהדר בחדשנות פורצת דרך הבאה לידי ביטוי ביחידת הנעה היברידית ובעיצוב אווירודינמי מיוחד. במשך השנים הבינו בטויוטה שההימור השתלם והפ

     
  • אופל אסטרה החדשה במבחן דרכים

    אופל אסטרה החדשה במבחן דרכים

    12.07.16 | מבחני רכב

    יצאתי לפגישה עם אירופאית נאה, בייישנית ומנומסת עם שמלה אדומה והמון תכונות טובות. האם צפוי לנו עתיד משותף וזוגיות מוצלחת?

    שמעתי עליה המון דברים טובים מחברים. כשהסכימה להיפגש קבענו דייט לשעת אחר צהריים לא מחייבת. אני לבשתי קז'ואל והגעתי באיחור קל, היא הגיעה בשמלה אדומה מושקעת וחיכתה לי מעט. אופל אסטרה החדשה היא לא רק מכונית יפה, היא מכונית בטיחותית ומושקעת וכבר הספיקה לקטוף את תואר מכונית השנה לשנת 2016. אם לא די בכך, א

     
  • פורד אקספלורר במבחן דרכים

    פורד אקספלורר במבחן דרכים

    07.07.16 | מבחני רכב

    פורד אקספלורר עבר עדכון לקראת סוף חיי הדגם והגיע לישראל חמוש בעיצוב מעודכן ורשימת אבזור ארוכה. יצאנו לבדוק מה התחדש

    הדור האחרון של פורד אקספלורר הושק בשנת 2011. הוא נטש את שלדת הסולם ויכולות השטח לטובת נוחות ופינוקים. כעת לקראת סוף חיי הדגם עבר פורד אקספלורר עדכון מקיף שכולל שינוי עיצובי ושידרוגים ברשימת האבזור. פורד אקספלורר החדש הוא עוף מעט מוזר בישראל, הוא גדול מאוד ורחב, יכול לשנע בנוחות 7 נוסעים, והוא ספק מי

     
  • פיג'ו 508 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פיג'ו 508 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    30.06.16 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של פיג'ו עברה מתיחת פנים שנועדה להשאיר אותה רלוונטית גם היום. יצאנו לבדוק האם זה מספיק כדי להוות תחרות לדגמים המובילים בסגמנט

    פיג'ו 508 הוצגה בשנת 2011 כמחליפתה של פיג'ו 407 ושל מכונית הסלון פיג'ו 607. כיום, ארבע שנים מאוחר יותר, משווקת פיג'ו 508 לאחר שעברה מתיחת פנים במסגרתה קיבלה עיצוב מעודכן, יחידת הנעה משופרת ורשימת אבזור משודרגת. פיג'ו 508 מתמודדת בסגמנט המשפחתיות הגדולות מול מתחרות חזקות כגון פולקסווגן פאסאט, סקודה ס

     
  • סיאט איביזה קופרה 2016 במבחן דרכים - כוח להמון

    סיאט איביזה קופרה 2016 במבחן דרכים - כוח להמון

    23.06.16 | מבחני רכב

    סיאט איביזה קופרה מסמלת את הרוח הצעירה והספורטיבית של המותג הספרדי. הדגם החדש קיבל מנוע 1.8 ליטר טורבו בשרני, תיבת הילוכים ידנית ותג מחיר נגיש של 136,900 ₪

    הכינוי קופרה מוצמד לדגמי הקצה של סיאט ומסמל יכולות דינמיות גבוהות, טכנולוגיה מתקדמת, ועיצוב קרבי. סיאט איביזה קופרה שנחתה לאחרונה בישראל לאחר שעברה מתיחת פנים, משווקת עם מנוע 1.8 ליטר טורבו חדש ותיבת הילוכים ידנית בלבד במחיר תחרותי של 136,900 ₪ המנגיש אותה גם לקהל צעיר ומהווה נקודת פתיחה טובה מול המ

     
  • יונדאי אלנטרה 2016 במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2016 במבחן דרכים

    16.06.16 | מבחני רכב

    יונדאי מחזירה לנוף המקומי מכונית משפחתית חדשה עם שם ישן. יצאנו לבחון את יונדאי אלנטרה החדשה

    מכונית הסדאן המשפחתית של יונדאי משווקת ברחבי העולם כיונדאי אלנטרה עוד מהמאה הקודמת ועם השנים בנתה לעצמה מוניטין של יעילות ואמינות. הדור הקודם, שכונה בישראל יונדאי i35, הוסיף למתכון המוצלח עיצוב פורץ דרך ויחידת הנעה שנחשבה מודרנית בזמנה. למרות ששוק המשפחתיות מאבד אט אט מנפחו לטובת רכבי הפנאי שטח, ביו

     
  • סוזוקי סלריו במבחן דרכים

    סוזוקי סלריו במבחן דרכים

    09.06.16 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם מחליפתה של סוזוקי אלטו, חלוצת המכוניות העירוניות בישראל, יכולה לשחזר את הצלחתה

    חברת מכשירי תנועה הייתה הראשונה שזיהתה בשנת 2009 את יתרונות המיסוי הירוק והשכילה להביא לישראל את סוזוקי אלטו במחיר שובר שוק שאיפשר לישראלים רבים לקרוע את הניילונים ממכונית חדשה בחצי המחיר. בתחילה שווקה האלטו עם תיבת הילוכים ידנית בלבד וברמת אבזור בסיסית, אך למרבית הלקוחות שבחרו באלטו זה לא הפריע. מא