טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

 

טויוטה קורולה החדשה מגיעה לכבוש את שוק הרכב הישראלי. יצאנו לבדוק האם יש לה את התכונות הדרושות לכך

תגיות | משפחתיות, טויוטה, קורולה, מבחן דרכים טויוטה קורולה 2019, טויוטה קורולה 2019, טויוטה קורולה הייבריד

טויוטה קורולה היא מכונית בעלת חשיבות רבה בשוק הרכב הישראלי. היא מככבת שנים רבות בצמרת טבלת המסירות וצברה מוניטין של מכונית אמינה וסחירה, השומרת היטב על ערכה בשוק המשומשות. לא פלא שטויוטה קורולה צברה מעריצים רבים שלא מעוניינים לשמוע על רכב אחר ומדי מספר שנים משדרגים לטויוטה קורולה חדשה.

 

סרטון מבחן דרכים טויוטה קורולה הייבריד

 

טויוטה קורולה סדאן הייבריד
יתרונות   נוחות נסיעה, צריכת דלק, בטיחות, עלות תחזוקה
חסרונות   בידוד רעשים, ביצועים

 

טויוטה קורולה סדאן הייבריד טויוטה קורולה סדאן הייבריד

 

טויוטה קורולה החדשה עברה שינויים רבים. היא מבוססת על פלטפורמה חדשה ומוצעת לראשונה גם בגרסה היברידית שצפויה להפוך ללהיט מכירות. יצאנו לנסיעת מבחן בטויוטה קורולה סדאן הייבריד החדשה כדי לבדוק האם הכלים החדשים שקיבלה יסייעו לה להפוך למכונית הנמכרת ביותר בישראל.

 

עיצוב ונוחות

 

טויוטה קורולה החדשה מציגה חזית מעוצבת ובעלת נוכחות. הגריל הצר גולש אל תוך הפנסים המלוכסנים הנמשכים לאחור. הפגוש הקדמי מסיבי וכולל חצאיות בולטות ועיטורים המדמים כונסי אוויר עם מסגרת כסופה. מהצד נשקף עיצוב רגוע יותר המתאים למשפחתית מכובדת. מאחור פגוש גדול ובולט, וצמד פנסים נאים המחוברים באמצעות רצועת כרום.

 

טויוטה קורולה סדאן הייבריד טויוטה קורולה סדאן הייבריד

 

טויוטה קורולה עדיין לא מתמודדת על תואר המשפחתית הנאה ביותר אבל היא בהחלט מציגה מראה נאה ומובחן יותר מבעבר. למי שחפץ במראה מוחצן נמליץ לבדוק את גרסת ההאצ'בק היפייפיה. טויוטה קורולה מתמקמת בין משפחתיות הסדאן הגדולות בסגמנט. אורכה 4,630 מ"מ, רוחבה 1,780 מ"מ, גובהה 1,435 מ"מ, ובסיס הגלגלים הנדיב נמתח על פני 2,700 מ"מ.

 

טויוטה קורולה סדאן הייבריד טויוטה קורולה סדאן הייבריד

 

תא הנוסעים של טויוטה קורולה מציג קפיצת מדרגה ביחס לדור הקודם עם עיצוב מודרני ונעים יותר. מסך המגע המרכזי בולט מחלקו העליון של הדשבורד הגבוה, ותחתיו פקדי בקרת האקלים. במפלס התחתון משטח טעינה אלחוטי ובורר הילוכים שסביבו פקדים נוספים. עיצוב גלגל ההגה נאה וכך גם לוח המחוונים הכולל מד סל"ד אנלוגי בשילוב מסך דיגיטלי המציג את מד המהירות ושפע אינפורמציה ממחשב הדרך. נציין כי בגוונים בהירים תא הנוסעים מרשים הרבה יותר.

 

טויוטה קורולה סדאן הייבריד טויוטה קורולה סדאן הייבריד

 

איכות החומרים טובה ובחלק מהאזורים אף פגשנו חומרים יוקרתיים יחסית לסגמנט כגון חיפוי דמוי עור על הדשבורד. מאידך, דיפוני הדלתות, הפנל שמשמאל לנהג, ומחזיקי הכוסות בין המושבים, עשויים פלסטיק פשוט וחלול. איכות ההרכבה טובה מאוד.

 

טויוטה קורולה סדאן הייבריד טויוטה קורולה סדאן הייבריד

 

הכניסה למושבים הקדמיים אמורה להיות נוחה בזכות דלתות גדולות עם פתיחה בזווית רחבה, אך המפלס התחתון של הקונסולה בולט החוצה והברכיים שלנו נתקלו בו כמעט בכל כניסה אל הרכב. המושבים מרופדים בבד בתפירה נאה והמושבים הקדמיים רכים ונעימים. מסעד הרגליים נוח ומעניק תמיכה, וגם התמיכה למותניים טובה. עם זאת, פלג הגוף העליון לא זוכה לתמיכה מספקת ולכן הנוסעים מלפנים יכולים לחוש אי נוחות בנסיעות ארוכות.

 

טויוטה קורולה סדאן הייבריד טויוטה קורולה סדאן הייבריד

 

הכניסה למושב האחורי נפגמת עקב דלתות קטנות וקורה C הנוגסת במרווח הראש. המושב האחורי נוח ומרווח עבור שני נוסעים שיהנו גם מפתחי מיזוג. נוסע שלישי במרכז המושב האחורי יקבל מושב צר ומוגבה, למרות מדרגת הינע לא גבוהה במיוחד ייהנה פחות מהנסיעה.

 

טויוטה קורולה סדאן הייבריד טויוטה קורולה סדאן הייבריד

 

טויוטה קורולה משתדלת שלא לסבך את המשתמש ודי מהר ברור מה מפעיל כל כפתור. עם זאת, הנדסת האנוש אינה מושלמת. פקדי בקרת האקלים והאיורים עליהם קטנים ונדרשת תקופת הסתגלות קצרה לתפעולם. מערכת המולטימדיה בהתקנה מקומית, תומכת בעברית, ומציעה שלל אפליקציות שימושיות, אך המסך אינו רגיש מספיק למגע ואינו ברור ביום שטוף שמש. איכות השמע בינונית בלבד. ברכב המבחן לחצן חירום המתקשר אוטומטית למוקד המסייע בעת הצורך.

 

טויוטה קורולה סדאן הייבריד טויוטה קורולה סדאן הייבריד

 

העיצוב הייחודי בא על חשבון חללי האחסון. תא הכפפות בגודל סביר אך אינו מדופן למניעת רעשים ותזוזות. מחזיקי הכוסות שבין המושבים קטנים, ולמעט משטח ההטענה האלחוטי אין תא אחסון פתוח נוסף לאחסון ציוד נגיש. תא האחסון שבין המושבים מציע חלל סביר בלבד ושקעי טעינה שימושיים. התאים בדלתות צרים ועמוקים וצורתם פוגעת בשימושיות.

 

טויוטה קורולה סדאן הייבריד טויוטה קורולה סדאן הייבריד

 

לטויוטה קורולה תא מטען בנפח 471 ליטרים. מפתח תא המטען נדיב יחסית למרכב סדאן אך שליפת חפצים ממעמקי התא דורשת גמישות. המושב האחורי מתקפל אך לא מתקבלת רצפה שטוחה בקיפולו, והפתח בין תא המטען למושב האחורי מוגבל. דיפון תא המטען פשוט ומתחת לרצפתו נמצא גלגל חלופי זמני.

 

טויוטה קורולה סדאן הייבריד טויוטה קורולה סדאן הייבריד

 

סף חלונות הצד נמוך ויחד עם השמשה הקדמית הגדולה מתקבל שדה ראיה רחב מאוד. הפגושים הנמוכים והבולטים רגישים למפגשים עם מדרכות והיינו שמחים לקבל חיישני חניה שנעדרים מהמפרט. השמשה האחורית מוסתרת ברובה על ידי משענות הראש הגדולות אבל מצלמת הרוורס פותרת את הבעיה בנסיעה לאחור.

 

טויוטה קורולה סדאן הייבריד טויוטה קורולה סדאן הייבריד

 

נוחות הנסיעה בעיר מצויינת. בורות, שברים ופסי האטה נבלעים תחת גלגליה של טויוטה קורולה ואינם מטרידים את הנוסעים כלל. בלם חניה חשמלי עם פונקציית החזקת בלמים, יחד עם בקרת שיוט אדפטיבית המסוגלת לתפקד בזחילה, מקלים מאוד על הנהיגה בעומסי תנועה. מחוץ לעיר נשמרת נוחות הנסיעה הטובה אך בעת מפגש עם גלים ושיבושים גדולים מורגש חוסר מסויים בריסון שעלול ליצור טלטול חזק מהמצופה.

 

טויוטה קורולה סדאן הייבריד טויוטה קורולה סדאן הייבריד

 

בידוד הרעשים טעון שיפור. רעשי כביש נוכחים כמעט בכל מהירות ורעשי רוח מצטרפים לקראת 100 קמ"ש. ייתכן כי הרעש בולט עקב העדר רעשי המנוע בנסיעה חשמלית טהורה. נציין כי תחת עומס חודר רעש מנוע מציק אל תא הנוסעים.

 

ביצועים

 

טויוטה קורולה החדשה עושה שימוש ביחידת ההנעה ההיברידית העממית המוכרת של טויוטה, המורכבת ממנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.8 ליטרים ומנוע חשמלי המציגים הספק מרבי משולב של 122 כ"ס ומומנט של 14.5 קג"מ. על פי נתוני היצרן עומדת התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש על 11.0 שניות אך במבחן שלנו היא נמשכה 12.7 שניות. המהירות המרבית עומדת על 180 קמ"ש.

 

טויוטה קורולה סדאן הייבריד טויוטה קורולה סדאן הייבריד

 

המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ללא יחסי העברה וירטואליים וללא אפשרות להעברת הילוכים ידנית. מצב B בתיבת ההילוכים מספק בלימת מנוע נאותה בירידות וכבונוס גם טוען את הסוללה. אופי הפעולה של יחידת ההנעה רגוע מאוד ואינו מדרבן נסיעה מהירה. במצב נהיגה Normal יתקבל שיוט רגוע המלווה בתחושת נינוחות. במצב Eco התגובות איטיות ואדישות ועלולות אף לתסכל. במצב Power תתקבל תאוצה נחושה ומיידית אך במחיר שאון מנוע.

 

טויוטה קורולה סדאן הייבריד טויוטה קורולה סדאן הייבריד

 

נימוסי הכביש טובים עם תגובה נחושה ומיידית להפניית ההגה הכוללת רכינת מרכב בעקבות המתלים הרכים. אחיזת הכביש טובה מאוד ולמרות שייללות הצמיגים מגיעות מוקדם, שומרת הקורולה היטב על קו הפניה הנבחר. ההגה במשקל קל ולא מוקשח מספיק עם עליית המהירות, אינו מתקשר, ולוקה סביב המרכז במעט חוסר דיוק. מערכת הבלימה הרגנרטיבית שאחראית להמרת אנרגיית הבלימה לטעינת הסוללה, מייצרת בלימה לא ליניארית.

 

צריכת דלק

 

טויוטה קורולה החדשה הציגה במהלך המבחן צריכת דלק של 17.9 ק"מ לליטר. אמנם רחוק מאוד מנתון היצרן הטוען ל- 29.4 ק"מ לליטר, אך מדובר בצריכת דלק חסכונית מאוד ביחס לסגמנט. אנו סבורים כי בתנאים נינוחים יותר, צריכת הדלק תשתפר.

 

טויוטה קורולה סדאן הייבריד טויוטה קורולה סדאן הייבריד

 

עם מיכל דלק בנפח 43 ליטרים, צפוי טווח נסיעה של כ- 750 ק"מ בין תדלוקים. טויוטה קורולה נותרה בדרגת זיהום 2 מתוך 15 גם לאחר עדכון נוסחת המיסוי הירוק.

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

בדירוג האמינות של ארגון Cosumer Reports לשנת 2019 דורגה טויוטה במקום הראשון מתוך 28 יצרנים. בסקר J.D. Power שנערך בשנת 2019 התברגה טויוטה במקום השלישי מתוך 32 יצרנים בארה"ב ובמקום הראשון מתוך 23 יצרנים בגרמניה. טויוטה קורולה הייבריד משווקת עם אחריות מלאה ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ.

 

טויוטה קורולה סדאן הייבריד טויוטה קורולה סדאן הייבריד

 

טויוטה קורולה ידועה כזולה לאחזקה ומחירי הטיפולים מאששים זאת. שגרת הטיפולים היא אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון 393 ₪, עלות הטיפול השני 789 ₪, עלות הטיפול השלישי 454 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 935 ₪. עלות הטיפולים המצטברת עד 60,000 ק"מ עומדת על 2,571 ₪ כולל מע"מ והיא נמוכה באופן ניכר מהממוצע.

 

עלות פנס קדמי 5,527 ₪, עלות פנס אחורי 2,573 ₪, עלות מראת צד קומפלט 2,970 ₪, עלות זוג רפידות בלם קדמיות 566 ₪, ועלות זוג צלחות בלם קדמיות עומדת על 611 ₪. עלויות הפנסים והמראות מעט גבוהים ביחס למתחרות בקטגוריה.

 

טויוטה קורולה סדאן הייבריד טויוטה קורולה סדאן הייבריד

 

טויוטה קורולה ניצבת בקבוצת רישוי 3 ועל כן עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 1,803 ₪. עלות ביטוח חובה ומקיף לכל נהג מעל גיל 21 עם 3 שנות ותק וללא תביעות עומדת על כ- 7,000 ₪.

 

בטיחות

 

טויוטה קורולה טרם נבחנה במבחני הריסוק של ארגון Euro Ncap. אבזור הבטיחות מקיף וכולל מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימת חירום אוטונומית וזיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית עם יכולת זחילה בפקקים, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, זיהוי תמרורים, התרעה על עייפות הנהג, ושבע כריות אוויר. ברמת האבזור לימיטד מצטרפת לרשימה מערכת לניטור שטחים מתים ותנועה חוצה מאחור.

 

טויוטה קורולה סדאן הייבריד טויוטה קורולה סדאן הייבריד

 

בנסיעה בגשם בימי המבחן נתקלנו בהתרעות שווא רבות מצד בקרת הסטייה מהנתיב. בקרת השיוט האדפטיבית תפקדה היטב והפחיתה מהעומס והלחץ על הנהג בעיקר בעת התמודדות עם עומסי תנועה. טויוטה קורולה זוכה לציון 7 מתוך 8 בדירוג הבטיחות של משרד התחבורה הישראלי. רמת האבזור לימיטד זוכה לציון 8 מרבי.

 

תמורה למחיר

 

מבחר דגמי טויוטה קורולה בישראל נפתח בגרסה היברידית ברמת אבזור סאן המוצעת במחיר 132,900 ₪ וכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה בשפה העברית בהתקנה מקומית עם מסך מגע בגודל 9 אינץ', כפתור התנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת, חיישן תאורה, קיפול חשמלי למראות הצד, וחישוקים קלים בקוטר 16 אינץ'. גרסת הבנזין עם מנוע בנפח 1.6 ליטרים ברמת אבזור סאן מגיעה ללא כפתור התנעה ומוצעת במחיר זהה ולכן צפויה להימכר בעיקר לציי רכב.

 

רמת האבזור סנס שנבחנה אצלנו מוצעת תמורת 134,900 ₪ וכוללת בנוסף משטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד, מסך 7 אינץ' משולב בלוח המחוונים, מפתח חכם, פנסי ערפל מסוג לד, ושמשות אחוריות כהות. בנוסף קיימת אפשרות לריפודים בגוון בהיר. רמת האבזור לימיטד הניצבת בראש ההיצע מוצעת תמורת 139,900 ₪ ומציעה מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 8 אינץ', חיישן גשם, מראה פנימית מונעת סנוור, גג שמש, וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ'.

 

נראה שבעת תכנון הקורולה החדשה, עלתה טויוטה על נוסחת הקסם לכיבוש שוק הרכב הישראלי. על פניו יש לה את כל הנדרש כדי להצליח במשימה: מרכב סדאן החביב על הישראלים, עיצוב נאה, מרווח פנימי מכובד, רשימת אבזור עשירה, אבזור בטיחות מתקדם, ונוחות נסיעה מצויינת.

 

בנוסף מחזיקה טויוטה קורולה במוניטין אמינות מוצלח ושמירת ערך מצויינת עם ביקוש ער בשוק המשומשות. אמנם יונדאי איוניק הקדימה אותה כמכונית ההיברידית הראשונה הנמכרת ביותר בישראל, אבל אם לא יהיו בעיות מלאי, צפוי הדור החדש של טויוטה קורולה לטפס במהירות למקומות הגבוהים בטבלת המסירות, ובצדק.

 

טויוטה קורולה סדאן הייבריד סנס 1.8 אוטומטית
מנוע היברידי בנזין 4 צילינדרים 1,798 סמ"ק
הספק מרבי משולב 122/5,200 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 14.5/3,600-3,600 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,630 מ"מ
רוחב כללי 1,780 מ"מ
גובה כללי 1,435 מ"מ
בסיס גלגלים 2,700 מ"מ
מיכל דלק 43 ליטרים
נפח תא מטען

471 ליטרים

משקל עצמי 1,310 ק"ג
מהירות מרבית 180 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.0 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 29.4 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 17.9 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 2 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP טרם נבחנה
רמת אבזור בטיחותי

7 (מתוך 8)

מחיר

134,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים בכבישי היבשת הקלאסית. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריק

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן