מאיר יבואנית הונדה מתחילה את שיווק הדור הרביעי של ההונדה CR-V
שוק רכבי הפנאי שטח ממשיך להתחדש אחרי נחיתתם בארץ של קיה סורנטו מתוח הפנים ומיצובישי אאוטלנדר החדש וממש לפני השקת סובארו פורסטר החדש. מאיר, יבואנית הונדה לישראל, מתחילה בימים אלו את שיווק הדור הרביעי של רכב הפנאי שטח הונדה CR-V.
הדור החדש של ההונדה CR-V בעל מראה פרופורציונאלי וזורם יותר מאשר הדור הקודם עם קווים נקיים המקנים לו מראה נאה, עם זאת שמר הדור החדש את מידות הדור הקודם, האורך הכללי נשאר 4.57 מ' וכך גם בסיס הגלגלים שעומד על 2.63 מ'. תא המטען צמח ונפחו כעת 589 ליטר.
הונדה CR-V החדש
בכדי להגדיל את קהל היעד של הונדה CR-V החדש לראשונה תשווק מאיר גם גרסת הונדה CR-V ידנית ללא הנעה כפולה. הונדה CR-V החדש משווק עם מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר ובהספק 155 כ"ס. למנוע משודכות תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים ומערכת הנעה קדמית או תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה הילוכים ומערכת הנעה כפולה.
ביצועים בגרסה הידנית - תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 10 שניות והמהירות המירבית עומדת על 190 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 13.8 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.
ביצועים בגרסה האוטומטית - תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 12.3 שניות והמהירות המירבית עומדת על 182 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 13.3 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.
הונדה CR-V החדש, מבט מאחור
מבחינה בטיחותית, מצויד הונדה CR-V בשש כריות אוויר ושלל מערכות עזר - מערכת לחלוקת בלימה אוטומטית EBA, מערכת עזר לבלימת חירום BA, מערכת בקרת אחיזה TSC, מערכת בקרת יציבות VSA, מערכת בקרת יציבות נגרר TSA, מערכת עזר לזינוק בעליה HSA, מערכת בקרת נסיעה במורד HDC.
הונדה CR-V החדש ישווק בשלוש רמות גימור:
רמת גימור קומפורט שמחירה יחל ב-169,900 ₪ עבור הגרסה הידנית בעלת מערכת הנעה קדמית ו-189,900 ₪ עבור בגרסה האוטומטית בעלת ההנעה הכפולה. רמת גימור קומפורט כוללת: בקרת אקלים דו איזורית, בקרת שיוט, חימום מראות צד, תאורת יום קבועה, מערכת שמע מקורית הנשלטת מגלגל ההגה הכוללת ארבעה רמקולים, משענות ראש קדמיות אקטיביות, חיישן לחץ אוויר בצמיגים, מערכת Start & Stop, כוון חשמלי לתמיכת גב תחתון במושב הנהג, שקע USB, שקע AUX ושקע התואם ל- iPod.
רמת גימור אלגנס משווקת עם תיבת הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה בלבד ומחירה 212,900 ₪. בנוסף לאבזור הקיים ברמת גימור קומפורט, כוללת רמת אלגנס גם: הגה מצופה עור, מראות צד מתקפלות, מערכת שמע מקורית בעלת שישה רמקולים, חיישני חניה קדמיים, מצלמה אחורית, דיבורית BT, פקדי העברת הילוכים מאחורי ההגה, פתחי מיזוג אוויר לנוסעים במושב האחורי ומנגנון אוטומטי להטיית מראות הצד בנסיעה לאחור.
רמת גימור אקזקיוטיב משווקת עם תיבת הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה בלבד ומחירה 250,000 ₪. בנוסף לאבזור הקיים ברמת גימור אלגנס, כוללת רמת אקזקיוטיב גם: מושבי עור, חימום מושבים קדמיים, כיוון חשמלי למושב הנהג, מערכת שמע מקורית בעלת תשעה רמקולים, מפתח חכם - כניסה והתנעה ללא מפתח, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, תאורת אווירה, גג זכוכית פנוראמי, מסילות גגון ושמשות אחוריות כהות.
הונדה CR-V, תא הנוסעים

תפריט נגישות








1 תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.